• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95, Дизельне паливо

Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару за фактом поставки товару. До рахунка додаються: накладна. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок

Торги не відбулися

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2023 15:05 - 16.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога, що суперечить нормам чинного законодавства

Номер: c6925ee321ef4caa92538336282d5ddd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008469-a.a1
Назва: Вимога, що суперечить нормам чинного законодавства
Вимога:
Шановний замовник! Вами 10.03.2023 року внесено зміни, згідно яких Для підтвердження можливості поставки товару та законності здійснення господарської діяльності, учасник повинен надати: Копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ТА копію діючої ліцензії на право зберігання пального на кожне місце зберігання (на кожну запропоновану АЗС); Звертаємо Вашу увагу на те, що така вимога суперечить нормам чинного законодавства та обмежує Учасників, які мають законне право не отримувати ліцензію на зберігання палива в місцях роздрібної торгівлі, на які отримана ліцензія на право роздрібної торгівлі. Посилання на норми чинного законодавства: 1) ст 15 ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/481/95-%D0%B2%D1%80#n20) 2) Лист ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 30.05.2019 № 17014/7/99-99-12-01-01-17 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v7014872-19#Text) Відтак просимо Вас внести зміни і привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша Вимога розглянута та внесено відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено