• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Влаштування системи пожежної сигналізації , системи керування евакуюванням людей,устаткуванням передевання тривожних сповіщень

Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (детальна інформація відповідно до тендерної документації)

Завершена

654 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 270.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2023 14:57 - 22.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 5f71c83ce38a4da7b46c9b660b0f3a17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008157-a.c4
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Дата розгляду скарги: 11.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2023 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.04.2023 14:29
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2023 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про визначення приватного підприємства "СТРАЖ-В" переможцем процедури закупівлі — "Влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням людей, устаткуванням передевання тривожних сповіщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-06-008157-a відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4594-р/пк-пз від 11.04.2023
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 44fec121b8ea47138a359cbb0b965329
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008157-a.c3
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2023 16:14
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.03.2023 12:02
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.03.2023 12:02
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації

Номер: ce15e60363f84fb181592063509dfbaf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008157-a.c2
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Дата розгляду скарги: 20.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2023 17:11
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.03.2023 13:19
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.03.2023 13:19
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 57b5f42a33364b81bbb82d4d75bbf87d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-008157-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
В Тендерній документації в Додатку №2 замовник встановив вимогу: Учасник має провести технічне обстеження об’єкту, та за результатами обстеження скласти акт – обстеження на відповідність технічному завданню. Після обстеження підписати в Замовника акт – обстеження та надати копію акту – обстеження про огляд об’єкту у складі пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати Акт-обстеження об’єкту за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо Акту-обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ПП «АЯКС» та інших суб'єктів господарювання. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічний опис предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), що надається Замовником у складі тендерної документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту-обстеження об’єкту за результатами огляду об’єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником Акту-обстеження об’єкту, підписаний представником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу, яка міститься у Додатку 2 до Тендерної документації, якою передбачено, що: «Учасник має провести технічне обстеження об’єкту, та за результатами обстеження скласти акт – обстеження на відповідність технічному завданню. Після обстеження підписати в Замовника акт – обстеження та надати копію акту – обстеження про огляд об’єкту у складі пропозиції.» Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, підписаних представником Замовника та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року, рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020, рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено