-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного нагляду на об’єкті: «Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Скрябіна, вул. Роксоляни, вул. Дорошенка, вул. Квітки Цісик, вул. Івасюка в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)».
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Завершена
298 888.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 988.89 UAH
мін. крок: 1% або 2 988.89 UAH
Період оскарження:
06.03.2023 15:03 - 11.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення
Номер:
e448da8729bc414392f70f6c746d2af4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-007883-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
06 березня 2023 року Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі «Послуги з технічного нагляду на об’єкті: «Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Скрябіна, вул. Роксоляни, вул. Дорошенка, вул. Квітки Цісик, вул. Івасюка в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)» ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-06-007883-a.
Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» (надалі – КП «Тернопількомунінвест») взяло участь у відкритих торгах на закупівлю товарів «Послуги з технічного нагляду на об’єкті: «Відновлювальні роботи та експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності вул. Скрябіна, вул. Роксоляни, вул. Дорошенка, вул. Квітки Цісик, вул. Івасюка в с. Пасіки-Зубрицькі Львівської області (Поточний ремонт)» ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, ідентифікатор UA-2023-03-06-007883-a та згідно вимог Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію на дану закупівлю.
Згідно розкритих пропозиції які відобразились 14 березня 2023 року о 20:00 КП «Тернопількомунінвест» надало ціну своєї пропозиції в розмірі 188 888,00 грн., з ПДВ.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, теж у відповідності до частини 10 статті 29 Закону «строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Додатково повідомляємо що відповідно до постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, а саме пункту 38 дана інформація підтверджується.
У процесі кваліфікації пропозиції нам було надано право на виправлення невідповідностей пропозиції, відповідно до пункту 40 постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року.
У даних виправленнях замовник зазначив: «На виконання норм пункту 40 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.6.3 Розділу 6 тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками на кожній сторінці проєкту договору. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній підписаний проєкт договору у відповідності із вищезазначеними вимогами. 2. Відповідно до п. 3 Розділу 3 Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), датоване не раніше дати виходу оголошення закупівлі. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, датоване 21.01.2008 р., що є раніше дати виходу даного оголошення процедури закупівлі, а відтак не відповідає вимозі, передбаченої в п. 3 Розділу 3 Додатку №2 тендерної документації. 3. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці Б, датовані не раніше дати виходу оголошення. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано документ «Листи-відгуки до аналогічних договорів.pdf», який містить листи – відгуки за договорами, які зазначені Учасником в Таблиці «Б», проте у вказаних листах-відгуках відсутня назва замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі, що не відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації. 4. Відповідно до п. 2 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати документ «Відомості про Учасника», де згідно п. 9 необхідно зазначити інформацію про «Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник». Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано «Форма відомості про учасника.pdf», проте в п. 9 містяться реквізити лише одного рахунку, в той час як згідно довідки «Довідка рахунки.pdf» в Учасника відкрито два поточних р/р, тобто наявна невідповідність в поданій інформації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками на кожній сторінці проєкту договору. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). 2. Надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), датоване не раніше дати виходу оголошення закупівлі. 3. Учасник повинен надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці Б, датовані не раніше дати виходу оголошення. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 4. Привести у відповідність в довідці «Відомості про Учасника» інформацію щодо «Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник»
Відповідно до даних недоліків нами було здійснено виправлення згідно переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме пунктів 1,3,4. Стосовно пункту 2 «Надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), датоване не раніше дати виходу оголошення закупівлі.» нами як учасником в складі (пропозиції) виправлень було долучено лист пояснення (Долучається до скарги) в якому зазначалось, що в складі пропозиції є наявне свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (Долучається до скарги) яке не може бути датоване не раніше дня виходу оголошення адже вимога стосовно датованості (відповідно до змісту вимоги) не стосується свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, та дане свідоцтво видавалось одноразово при реєстрації платника ПДВ. Тому дана вимога дискримінує нас як учасників.
Після виправлення вищезазначених недоліків Замовник прийняв рішення стосовно відхилення нашої пропозиції відповідно до протоколу №ВТ23/03/27/08 від 27 березня 2023 року. (протокол долучається до скарги) В вищезазначеному протоколі причиною відхилення було невиправлення невідповідностей відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме учасником не надано в складі пропозиції скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), датоване не раніше дати виходу оголошення закупівлі.
Відповідно до прийнятого рішення КП «Тернопількомунінвест» написало вимогу №UA-2023-03-06-007883-a.c1 стосовно скасування відповідного рішення та повторної кваліфікації нас як учасника закупівлі, аргументували дану вимогу згідно рішенням АМКУ № 17113-р/пк-пз від 11.09.2020 року яким чітко передбачено, що відхилення пропозиції стосовно датованості витягу з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтва платника ПДВ дискримінує учасників процедури та не може бути причиною відхилення. (рішення АМКУ долучається до скарги.)
У відповідності до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Давидівської сільської ради №ВТ23/03/27/08 від 27.03.2023р. Уповноваженою особою Замовника всупереч принципам та основним засадам законодавства про публічні закупівлі відхиляє пропозицію КП «Тернопількомунінвест».
КП «Тернопількомунінвест» категорично не погоджується з прийнятим незаконним рішенням Замовника, оскільки вважає його безпідставним та таким що порушує його права, законні інтереси, та суперечить принципам та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам в тендерній документації з наступних підстав.
Відповідно до підпункту 4 та 5, пункту 1, ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доручення Чапрак.pdf 01.04.2023 20:36
- Лист пояснення.pdf 01.04.2023 20:36
- рішення від 11.09.2020 № 17113.pdf 01.04.2023 20:36
- Протокол №ВТ23_03_27_08.pdf 01.04.2023 20:36
- Скарга UA-2023-03-06-007883-a.docx 01.04.2023 20:36
- Свідоцтво ПДВ.pdf 01.04.2023 20:36
- Скарга UA-2023-03-06-007883-a.pdf 01.04.2023 20:36
- рішення від 04.04.2023 №4135.pdf 04.04.2023 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2023 №4590.pdf 12.04.2023 13:34
- рішення від 11.04.2023 №4590.pdf 14.04.2023 14:44
- Пояснення по суті скарги.pdf 06.04.2023 15:41
- Пояснення по суті скарги.docx 06.04.2023 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2023 20:54
Дата розгляду скарги:
11.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2023 14:44
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2023 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником торгів виконано рішення АМКУ.
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення, кваліфікація без дотримання норм ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
530020981f4f424fad5a463c10432060
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-007883-a.c1
Назва:
Безпідставне відхилення, кваліфікація без дотримання норм ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє, що відповідно до наказу міністерства доходів і зборів від 16.01.2014 року № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» було передбачено що свідоцтво про реєстрацію платника являється чинним та не скасовується аналогічно передбачено чинною нормою, а саме новим наказом міністерства доходів і зборів від 14.11.2014 року №1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість»
Додатково повідомляємо, що відповідно до листа Державної фіскальної служби України від 31.08.2015 року № 32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтв платників ПДВ»
передбачено, що «Разом з тим слід зауважити, що отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов'язковим. Дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua). За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді.» (абзац 5 відповідного листа).
Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» вважає відхилення нашої тендерної пропозиції дискримінаційним, адже відповідно до вищезазначених нормативних актів свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ видається один раз при реєстрації підприємства та не може бути видане повторно у зв’язку з втратою чинності деяких нормативно-правових актів, тому надана нами в складі пропозиції сканкопія оригіналу свідоцтва про реєстрації платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) не може бути датоване після публікації оголошення.
Також, дані реєстру платників податку на додану вартість, згідно пункту 183.13 статті 183
розділу V ПКУ, міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є
вільним, на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України за посиланням
https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv.
Враховуючи вимоги тендерної документації, замовником встановлено, що: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
Учасник процедури надав відповідний документ який вимагався в тендерній документації з урахуванням чинного законодавства України та враховуючи вимоги тендерної документації.
Додатково повідомляємо що відповідно до рішення АМКУ (що додається) № 17113-р/пк-пз від 11.09.2020 року чітко передбачено, що відхилення пропозиції стосовно датованості витягу з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтва платника ПДВ дискримінує учасників процедури та не може бути причиною відхилення, адже враховуючи, що інформація, платником якого податку є учасник, міститься у
відритому доступі в реєстрі платників ПДВ, Пропозицію Скаржника неправомірно
відхилено з наведеної вище підстави.
Просимо зауважити дане рішення та зміст нашої вимоги, адже у разі ненадання відповіді або неприйняття відповідно рішення, КП «Тернопількомунінвест» буде звертатись до антимонопольного комітету, та інших органів для притягнення до відповідальності службових осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.09.2020 № 17113.pdf 28.03.2023 11:50
Дата подачі:
28.03.2023 11:50
Вирішення:
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відтак, враховуючи те, що в період уточнень до Замовника торгів не було жодних звернень, зокрема, в частині вимоги про надання сканованого з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканованого з оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або сканованого з оригіналу свідоцтва платника єдиного податку/витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), датованого не раніше дати виходу оголошення закупівлі, відтак, можна дійти до висновку, що Учасники шляхом подання своєї тендерної пропозиції на дані торги підтверджують свою згоду з вимогами тендерної документації. А тому, якщо Учасник процедури закупівлі розумів, що свідоцтво платника ПДВ не може бути датоване не раніше дати оголошення цих торгів, такий Учасник повинен був звернутися до територіального структурного підрозділу Державної податкової служби України за місцем обліку платника ПДВ для отримання нового витягу ПДВ. Варто зазначити, що отримання нового витягу ПДВ здійснюється на безоплатній основі.
Щодо листа Державної фіскальної служби України від 31.08.2015 року № 32216/7/99-99-11-01-01-17 та твердження про те, що дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua), то на сьогоднішній день воно не відповідає дійсності, оскільки сайт, на який Ви посилаєтесь, тимчасово не працює.
Щодо твердження про те, що реєстр платників податку на додану вартість міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv, то на період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів.
Таким чином, враховуючи зазначене, твердження, що даний реєстр є публічним та відкритим не відповідає дійсності.
Отже, вважаємо рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено