-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Субпродукти другої категорії (рубець яловичий) для службових собак кінологічного центру
відповідний код 1511000-0.
Завершена
260 271.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 301.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 301.36 UAH
Період оскарження:
06.03.2023 12:19 - 11.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо прийнятого рішення Замовником.
Номер:
2bc1570104da403490b2ca85407efc17
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-004817-a.a2
Назва:
Скарга щодо прийнятого рішення Замовником.
Скарга:
Скарга щодо прийнятого рішення Замовником. Детальний опис разом з доказами викладено в скарзі та додано на розгляд
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 17.03.2023 13:09
- Протокол розгляду.pdf 17.03.2023 13:09
- Скарга.pdf (1).p7s 17.03.2023 13:09
- фоп Б відновитись ред 1 (1).doc 17.03.2023 13:09
- рішення від 20.03.2023 №3344.pdf 20.03.2023 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2023 № 3715.pdf 27.03.2023 14:56
- рішення від 27.03.2023 №3715.pdf 29.03.2023 15:29
- Інформація на АМКУ.pdf 22.03.2023 19:18
- протокол 32.docx 22.03.2023 19:18
- Додаток 2 до тендерної документації технічні вимоги.docx 22.03.2023 19:18
- З А К О Н_У К Р А Ї Н И_Про_внесення_змін_до_Закону_України_Про_якість_та_безпеку_харчових_продуктів.doc 22.03.2023 19:18
- Протокол розгляду.pdf 22.03.2023 19:18
- Інформація на АМКУ.docx 22.03.2023 19:18
- Додатку 1 до тендерної документації.docx 22.03.2023 19:18
- Протокол повернення на кваліфікацію.pdf 30.03.2023 10:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2023 13:13
Дата розгляду скарги:
27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2023 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.03.2023 15:29
Дата виконання рішення Замовником:
30.03.2023 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Білана Антона Борисовича за процедурою закупівлі
Субпродукти другої категорії (рубець яловичий) для службових собак кінологічного центру ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-06-004817-a.
Повернено на кваліфікацію учасника закупівлі UA-2023-03-06-004817-a
ФОП Білана Антона Борисович.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА На рішення (дії) Замовника
Номер:
9eef127daa984110a725e806cc094022
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-06-004817-a.c1
Назва:
ВИМОГА
На рішення (дії) Замовника
Вимога:
ВИМОГА переглянути прийняте рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Фізичної особи – підприємця Білана Антона Борисовича .
Уповноваженою особою Головного управління Національної поліції в Рівненській області 06.03.2023 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендеру документацію на закупівлю – Субпродукти другої категорії (рубець яловичий) для службових собак кінологічного центру , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-06-004817-a . Кінцевий строк подання пропозицій (дата, установлена для подання пропозицій) – 11.03.2023 року.
15.03.2023 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол щодо розгляду тендерних пропозицій від 15.03.2023 року про відхилення Пропозиції ФОП Білан Антона Борисовича, у яких зазначив: Вiдповiдно до абзацу 2 пiдпункту 2 пункту 41 Постанови Кабiнету Mіністрів України вiд 12.10.2022 N1178 «Про затвердження особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарів, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України «Про публiчнi закупiвлі», на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування» (надалі-Постанова) тендернана пропозuцiя учаснuка ФОП " БIЛАНА АНТОНА БОРИСОВИЧА" закупівлі UA-2023-03-06-004817-a не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі , а саме:
1.3. Учасник ФоП "БIЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ" на виконання вимог
надав документ «14. Декл. субпрод».
Декларації видані на субпродукти яловичi 2 категорiї, масою 240 кг.
Кiлькiсть харчового продукту в наданiй декларації виробника не вiдповiдає, зазначеної в тендернiй документацii кiлькостi предмету закупiвлi.
Згідно умов тендерної документації, а саме: Додатком 1 Тендерної документації встановлено: Інші документи від Учасника «Декларація виробника на субпродукти (рубець яловичий) (скановану копію), що пропонується до поставки».
Так, на виконання даної вимоги Замовника мною в складі тендерної документації надано Декларацію на субпродукти яловичі 2 категорії, як підтвердження того, що субпродукти (рубець яловичий), які пропонуються до поставки відповідають технічним та кількісним вимогам до товару, підписано та погоджено Додаток 2 Тендерної документації ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ : Кількість – 11830,52 кг.
Натомість, хочу зазначити, що я, ФОП Білан А.Б., є безпосереднім виробником даного продукту, умовами тендерної документації не було встановлено, що декларація виробника, яка надається учасниками в складі пропозиції, повинна відповідати кiлькостi предмету закупiвлi, не було встановлено до декларації виробника, яка надається учасниками в складі пропозиції, будь – яких інших окремих вимог до змісту або оформлення декларації виробника. ФОП Білан А.Б. виконав всі вимоги тендерної документації встановлені до декларації виробника, а саме надав в складі пропозиції декларацію виробника на товар, що є предметом закупівлі.
Декларація виробника, як ви ж зазначили в протоколі, що видається на
партiю, повинна мiстити посилання на конкретну партiю. Так, надана декларація на конкретну партію та конкретному замовнику містить усі вимоги до оформлення декларації виробника. Надана декларація надалась Вам для оцінки якості та відповідності товару, що пропонується до поставки технічним характеристикам.
Тому, мені не зрозуміла підстава відхилення, чим саме Ви керувались та де в тендерній документації Головного управління Національної поліції в Рівненській області встановлена вимога, що декларація виробника, яка надається учасниками в складі пропозиції, повинна відповідати кiлькостi предмету закупiвлі ?.
Абзацом 2 пункту 43 Постанови унормовано, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Але, враховуючи п.40 Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, невідповідності визначені в протоколі Замовника не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та відповідного чого Замовник зобов'язаний був оприлюднити відносно мене, як учасника, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, якщо він побачив такі невідповідності.
Але, наголошу, що жодним документом тендерної документації не встановлена вимога щодо змісту декларації, особливо, що в декларації кількість повинна відповідати кількості предмету закупівлі та зазначаю, що мною було підписано Додаток 2 Тендерної документації ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в знак повного погодження та можливість поставки товару в тій кількості в якій передбачено тендерною документацією.
Додатково повідомляємо, що відповідно до норм законів Замовником порушено пункт 2 (максимальна економія) та 5 (об’єктивне та неупереджене визначення переможця) частин першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, зазначаю до відома Замовника, що статтею 164(14) Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) –
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Виходячи з вище викладеного я, Фізична особа – підприємець Білан Антон Борисович ВИМАГАЮ: скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Фізичної особи – підприємця Білан Антона Борисовича.
В іншому випадку буду вимушений звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.03.2023 09:01
Дата подачі:
16.03.2023 09:01
Вирішення:
Відповідно до Закону України Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини"
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 50, ст.533), в статті 21 цього Закону викладено:
Декларація виробника засвідчує відповідність харчових
продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних
матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за
умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом
подальших дій.
Декларація виробника видається на визначений період часу для
серійного виробництва одного й того самого харчового продукту,
харчової добавки, ароматизатора, допоміжного засобу для переробки
або для партії.
Якщо декларація виробника видається на серійне виробництво
продукту, включені до неї партії повинні зазначатись у такій
декларації виробника. Декларація виробника, що видається на
партію, повинна містити посилання на конкретну партію.
Замовник не може тлумачити положення зазначеного Закону в рамках закупівлі.
Додатком 2 до тендерної документації визанчена, в тому числі кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Поданням Декларації виробника на кількість предмету в 240 кг. учасник підтвердив якісні характеристики саме
предмету закупівлі в кількості 240 кг., та фактичну кількість своєї пропозиції.
Документ "Декларація виробника" надана, разом з тим, внесення змін в такий документ, фактично є його заміною.
Статус вимоги:
Відхилено