• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги знезараження, перевезення та утилізації відходів медичного походження групи «В»

Завершена

356 666.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 566.67 UAH
Період оскарження: 06.03.2023 11:14 - 13.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Однотипні відповіді на вимоги

Номер: 3da519a732cc4e84a6ef872ee4a1ba02
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-003201-a.c6
Назва: Однотипні відповіді на вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, рекомендуємо Вам не користуватися допомогою компанії, яка здійснює свою діяльність із небезпечними відходами та не провадити свою діяльність відповдіно до Кримінального Кодексу України, адже однотипні відповіді на вимоги, які зустрічаються у інших Закупівлях, є прямим доказом вищенаведеного. Наразі є рішення АМКУ щодо тих вимог, на які ви надали скопійовні відповіді, а саме вийшло рішення АМКУ за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a. Рекомендуємо Вам детально ознайомитись із цим рішенням та внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Повідомляємо Вам, що під час проведення процедури закупівлі, Замовник керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про відходи», Наказом МОЗ № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. На вищевикладені вимоги були надані аргументовані відповіді із посиланням на норми чинного законодавства, з огляду вищевикладеного, не зрозуміло в чому саме полягає «діяльність відповдіно до Кримінального Кодексу України». Такий натяк може бути розцінений як вчинення тиску на Замовника, що порушує принципи проведення публічних закупівель. Замовник має право отримувати якісні послуги та вимагати від Учасника відповідну документацію для цього.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин НПАОП 0.00-8.11-12

Номер: 04ba505afd4a4b0da642395f79596f60
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-003201-a.c5
Назва: вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин НПАОП 0.00-8.11-12
Вимога:
Зазначене вищє посвідчення відноситься у тому питанні, коли на хімічному виробництві потрібно провести планово-попереджувальні роботи та перевірки справності автоматики. Предмет цієї закупівлі послуги поводження із небезпечними відходами. Яким чином посвідчення, яке вказано в ТД відноситься до Предмету цієї Закупівлі? Вимагаємо видалити із Тексту Оголошення неправомірну та дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені певні зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).

Номер: f288781c2b6947c591e72def3d65705a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-003201-a.b4
Назва: Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).
Вимога:
Яким нпа передбачена наявність саме цього документа у суб'єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами? Можливо, це тільки за власним уявленням Замовника? Це не передбачено Ліцензійними Умовами Провадження діяльності із небезпечними відходами, Наказом МОЗ 325, ЗУ "Про відходи". По-друге, наразі зняті Ковідні обмеження. Вимагаємо видалити із тексту Оголошення цю вимогу, яка обмежує коло Учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Враховуючи предмет закупівлі, яким є між іншого відходи внаслідок COVID-19. Враховуючи зазначене, Замовник зацікавлений, щоб система учасника відповідала чинним вимогам протидії COVID-19. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» - є цілком доречною. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: fd0d8a8d3f0540a1b0f035540c2b5d28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-003201-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник скопіював назву НАКАЗУ МОЗ 325, а саме "п.5 Додатку 5 «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325." і хоче бачити якесь підтвердження у складі ТП Учасника. Але, це правила, які регламентують саме Вашу діяльність, діяльність Закладу Охорони Здоров'я. Тож, яким чином ця вимога ввідноситься до надавача послуг? Вимагаємо видалити із Тексту Оголошення неправомірну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Таким чином проходження такого навчання є обов’язковим для суб’єктів господарювання які надають послуги з поводження з небезпечними відходами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19);

Номер: f98d4606ca9a4371be982af19b7b794c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-003201-a.c2
Назва: Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19);
Вимога:
На якій підставі вимагається надання Висновку СЕС на ковид19? Коли, по-перше. це не передбачено Ліцензійними Умовами Провадження діяльності із небезпечними відходами, Наказом МОЗ 325, ЗУ "Про відходи". По-друге, наразі зняті Ковідні обмеження. Тож, на підставі якого саме нпа Замовник вимагає цей висновок СЕС. Вимагаємо видалити із тексту Оголошення цю вимогу, яка обмежує коло Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. З врахуванням норм чинного законодавства у сферохорони та захисту довкілля та Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами. Наразі все ще триває велика кількість захворюваних на гостру респіраторну коронавірусну хворобу (COVID-19). Враховуючи даний факт, та беручи до уваги предмет закупівлі – вимога щодо наявності «Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)» - є доцільною та аргументованою. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога до ТД

Номер: e4bae8b9bb4c473fb71235696e58c740
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-06-003201-a.a1
Назва: вимога до ТД
Вимога:
Згідно Закону України «Про відходи» ((Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 36-37, ст.242) розділ 1 «Загальні положення» стаття 1 – «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання , що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції : Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі) Отже виходячі з логіки НПА щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Утилізація» до категорії медичних відходів не застосовується. Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме у п.1 Додатку 5
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про відходи» утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Згідно ЗУ «Про відходи» відсутнє будь-яке посилання на «інсенерацію та кремацію». Законом України «Про відходи» визначено, що небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я № 325 від 08.06.2015 року, (далі – «Правила») передбачено, що медичні відходи категорії B, C, D є небезпечними відходами. Законом України «Про відходи» встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами, такі як: збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відходи» суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, серед іншого, мати  ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Таким чином, з врахуванням зазначеного законодавства та Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами. Важливо зауважити, що відповідно ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відходи» закріплено, що особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність, зокрема, але не виключно, за порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено