• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з спостереження за охоронною сигналізацією)

Охоронні послуги (Послуги з спостереження за охоронною сигналізацією)

Завершена

19 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2018 16:46 - 29.01.2018 17:00
Вимога
Відхилено

Сертифікат відповідності послуг

Номер: e1979f2a60db4f98b9a4c5551296f309
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-002204-a.c2
Назва: Сертифікат відповідності послуг
Вимога:
Який саме сертифікат необхідний Замовнику для підтвердження відповідності послуг, якщо жодним технічними вимогами не визначено, що надавачі аналогічних послуг зобов'язані проходити сертифікацію відповідності послуг? Вимагаємо виключити вимогу про надання сертифікату відповідності послуг, оскільки його обов'язкова наявність не передбачена законодавчо, а отже, не може дана вимога є дискримінаційною (адже прописана під всім нам відомого учасника) та законодавчо необгрунтована.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та на виконання ст. 56 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі Угода про асоціацію), ратифікованої Законом України від 16.09.2014 року № 1678-VII, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України видано наказ від 30.12.2014 р. № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів України». Зазначеним вище наказом прийнято ряд європейських та міжнародних нормативних документів, як національні стандарти України, методом підтвердження, у т.ч. державні стандарти, де передбачені вимоги до центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень (ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ 50518-2:2014, ДСТУ 50518-3:2014. Стандарти чинні з 01.01.2016 р. Згідно з Угодою про асоціацію Сторони зобов’язались забезпечити поступову адаптацію законодавства України до acquis ЄС, відповідно до напрямів, визначених у цій Угоді, та забезпечувати ефективне її виконання. Метою будь-яких закупівель є, в тому числі, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності товарів, робіт, послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, Замовник може вимагати від Постачальників, зокрема, сертифікат відповідності.  Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1 прагне отримати якісні послуги та відповідний сервіс при виконанні угоди. Вимога про надання Учасником у складі власної пропозиції сертифікату управління якістю згідно ДСТУ ІБО 9001:2009 є одним з критеріїв, що підтверджує якість послуг, які ним надаються. Наявність у постачальника послуг сертифікату ІБО 9001:2009, засвідчує, що впроваджену на підприємстві Учасника систему управління якістю було перевірено органом сертифікації та підтверджено про її відповідність вимогам визнаного в Україні міжнародного стандарту (ДСТУ 180 9001:2009). В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ІБО 9001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку надання послуг охорони об’єктів. Сертифікат відповідності ІБО 9001:2009 може отримати будь який суб’єкт господарювання, система управління якістю якого відповідає критеріям зазначеного стандарту. Вимога наявності в Учасника системи управління якістю, що відповідає прийнятому в Україні державному стандарту ДСТУ ІБО 9001:2009 обумовлена прагненням Замовника отримати послуги належної якості та змісту. При визначені переможця пропозиції Учасників які не надали підтвердження про наявність у них зазначеного Сертифікату розглядатися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Автоматична табельна вогнепальна (бойова) зброя, Досвід надання охоронних послуг не менше 15 років

Номер: 8dc80844de2d494d854f1619cb58e894
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-002204-a.c1
Назва: Автоматична табельна вогнепальна (бойова) зброя, Досвід надання охоронних послуг не менше 15 років
Вимога:
Автоматична табельна вогнепальна (бойова) зброя В тендерній документації Вами встановлено вимоги для обмеження кола учасників та забезпечення перемоги одному учаснику – Управлінню поліції охорони. Також визначено, що охорона об’єкту має здійснюватись виключно державним підприємством (хоча це теж спірне питання). Замовником визначено, що учасник повинен мати автоматичну табельну вогнепальну (бойову) зброю. Єдиним охоронним підприємством, який має даний вид зброї відповідно до законодавства знову ж таки є УПО! Тож виникає питання для чого Замовник проводить закупівлю через електронну систему, якщо завідомо є лише один учасник і переможець - УПО? У разі, якщо на ринку послуг, які закуповуються немає конкуренції, то Замовник може укладати прямий договір або застосовувати перерговорну процедуру, у випадках визначених Законом України "Про публічні закупівлі." Певно, оголошуючи закупівлю, Ви керувались тим, що ринок охоронних послуг є досить конкурентним , адже в Україні наявно близько 6000 охоронних компаній. Тож чому умови тендерної документацїі не є конкурентними, а навпаки її обмежують? Вимагаємо виключити вимогу про наявність учасника автоматичної табельної вогнепальної (бойової) зброї для забезпечення конкуренції під час проведення закупівлі. Досвід надання охоронних послуг не менше 15 років Оскільки Ви оголошуєте закупівлю для перемоги УПО та чітко підготували під них документації повідомляємо наступне: Виходячи з вимоги про наявність в учасника автоматичної вогнепальної зброї, яку на законних підставах мають виключно державні підприємства, та вашим бажанням, щоб вас охороняло лише УПО зазначаємо, що Вами встановлена вимога про досвід надання охоронних послуг має бути не меншим 15 років, якій УПО в м. Києві (код ЄДРПОУ 40109147) не відповідає оскільки дана юридична особа створена лише 07.11.2015 року!! Вдповідно до Постанови КМУ №834 від 13.10.2015 року Управління поліції охорони в м. Києві є створеною юридичною особою та жодним чином НЕ Є ПРАВОНАСТУПНИКОМ ДСО в м. Києві, яка підлягає ліквідації (тобто повному припиненню діяльності). Тому УПО в м. Києві може мати досвід надання послуг з охорони лише з 07.11.2015 року. Таким чином, вимагаємо виключити вимоги, які є незаконними: Вимогу про охорону об’єкту виключно державними підприємствами, оскільки КП «Київблагоустрій» не підлягає до переліку об’єктів, що мають охоронятися державними підприємствами, а отже дана вимога є незаконною. вимогу про наявність досвіду надання послуг з охоронив не менше 15 років, оскільки ця вимога обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1 є установою, охорона приміщення якої здійснюється відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», пункту 3 Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2013 року № 421.
Статус вимоги: Відхилено