-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Дезінфекційні засоби. Найменування та кількість приведена у технічному описі. Форма цінової пропозиції приведена у кваліфікаційних критеріях (стандартна). Щоб не було непорозумінь - в цінову пропозицію завжди включайте вартість доставки (за замовчуванням для всіх наших закупівель).
Завершена
42 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2018 10:11 - 07.02.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
bd709ed4f1074ddeb8b8c0ee6e15fc25
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-06-000421-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Спочатку Ви прописуєте в документації засоби виробництва та постачання одного виробника, потім, дивним чином, один з учасників(представник виробника) виставляє пропозицію впритул до очікуваної вартості. Потім, Замовник за надуманими протизаконними аргументами дискваліфікує пропозицію учасника ТОВ "ВІК-ХХІ-ВІК" з економічно найвигіднішою пропозицією. Тепер стосовно протизаконних аргументів відхилення нашої пропозиції. Щодо нерозгляду еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Ми надали повні еквіваленти по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, умови зберігання та використання. В документації навмисно Замовник прописав обмеження по вмісту діючих речовин, яким відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів одного виробника. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2018 12:07
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок)(варто відмітити, що цей документ не ратифікований міністерством юстиції (не затверджений), тому має рекомендаційний характер).
Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
З огляду на вказане, Порядок не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Згідно п. 6.4 Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Згідно до діючого законодавства України, наш заклад має(мо) право самостійно обирати предмет закупівлі, та на нас ніхто не має права тиснути чи нав’язувати певний товар, що намагаєтесь(ся) зробити Ви, та ще при цьому безпідставно звинувачуєте нас в корупції.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування дезінфікуючих засобів, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим в кваліфікаційних вимогах було зазначено, що АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ.
У Вашому зверненні вказано, що «якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, ми будемо змушені звернутися з відповідною заявою до Департаменту охорони здоров"я, КРУ та представників Громадського контролю». Таке не можливо розглядати інакше, як тиск на нашу установу і намагання «залякати» задля закупівлі установою продукції по Вашій пропозиції незалежно від потреб установи.
Згідно вищевказаного підстав для задоволення Ваших вимог не вбачаємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні