• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"»)

Закупівля проводиться відповідно до Постанови 1178 (із змінами)

Завершена

599 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 999.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2023 16:28 - 31.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на результати кваліфікації

Номер: 9b6e1a169160477699b4dff30d1182d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.c7
Назва: Скарга на результати кваліфікації
Скарга:
Опис у вкладенні
Дата розгляду скарги: 12.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2023 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.06.2023 12:53
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2023 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня!Рішення №8482-р/пк-пз від 12.06.2023 року виконано Замовником!
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"»)

Номер: e0b27fd24a1c4c3eb98bbbe110f2e145
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.a6
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"»)
Скарга:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"»)
Дата розгляду скарги: 17.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.05.2023 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2023 13:50
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2023 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Рішення №6736-р/пк-пз від 17.05.2023 року виконано Замовником скасовано рішення про переможця! З повагою Відділ освіти
Автор: ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ", Вячеслав Кисельов +380962866424 44067572pbm@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: fbccd931f61e4b5bac23a960f4f232d2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.b5
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Опис у вкладенні
Дата розгляду скарги: 19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.04.2023 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.04.2023 12:34
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2023 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Рішення №5273-р/пк-пз від 24.04.2023 року виконано Замовником!
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 5d0743ce2719479f9cbb1e7d1c563ce4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.a4
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.03.2023 11:11
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2023 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.03.2023 12:55
Дата виконання рішення Замовником: 28.03.2023 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Рішення АМКУ № 3583-р/пк – пз від 22.03.2023 року Замовником виконано!
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Вимога
Відхилено

Порушення Закон «Про публічні закупівлі».

Номер: a0bc17d5b63d4346b5e48b61a70242a4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.c3
Назва: Порушення Закон «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Додатком 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"») передбачено вимогу: У зв’язку з виробничими завантаженням заводів – виробників гучномовців та їх комплектуючих (блоків, підсилювачів, мікрофонів) та специфікацією даного обладнання учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист від виробника/офіційного імпортера/постачальника обладнання що буде монтуватися Учасником відповідно до Специфікації, в якому йому гарантуватимуть поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатора даної закупівлі та відповідне навчання (у формі сертифіката/посвідчення/листа) виконавців робіт з його монтажу. Шановний Замовнику! Просимо Вас пояснити, наскільки Ваша обізнаність, щодо ВИРОБНИЧОЇ ЗАВАНТАЖЕННОСТІ ЗАВОДІВ – ВИРОБНИКІВ/ОФІЦІЙНОГО ІМПОРТЕРА/ПОСТАЧАЛЬНИКА ОБЛАДНАННЯ гучномовців та їх комплектуючих (блоків, підсилювачів, мікрофонів) є релевантною та відповідає дійсності. Також намагаючись обґрунтувати свою вимогу з надання гарантійного листа від виробника/офіційного імпортера/постачальника обладнання що буде монтуватися Учасником відповідно до Специфікації, в якому йому гарантуватимуть поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатора даної закупівлі та відповідне навчання (у формі сертифіката/посвідчення/листа) виконавців робіт з його монтажу ніби то належним монтажем та у встановлені строки, також є нікчемною тому що саме Вами в Розділі 1. Загальні положення, п. 4 Інформація про предмет закупівлі, п.п. 4.4. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ, ВИКОНАННЯ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГ, вказано: З ДАТИ ЗАКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ ДО 31.12.2023 р. (Загалом 9 місяців!!!) Згідно вище зазначеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу! Та не порушувати Закон «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова встановлена з метою упевненості щодо поставки обладнання у повному обсязі та у відповідні строки, для уникнення розірвання договору про закупівлю. У випадку, якщо в Учасника не має можливості отримати Гарантійний лист на поставку необхідного обладнання, виникають сумніви не без підставні щодо можливості такого Учасника в подальшому виконання самого договору, надання якісних послуг з монтажу. Наголошуємо на тому факті, що від Учасника вимагається гарантійний лист від виробника/дистриб’ютора або постачальника, що жодним чином не дискримінує Учасників та надає можливість для отримання такого документу, що буде свідченням про сумлінне дотримання Учасником умов договору. В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавство України».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дії замовника порушують ст. 5 та ч. 4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.

Номер: ff11ca56bda7481ca962e018708c8905
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.c2
Назва: Дії замовника порушують ст. 5 та ч. 4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Вимога:
Тендерною документацією вимагається: На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі: Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції»; Згідно Наказу від 27.12.2006 № 375 Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів, розробленого Науково-дослідницьким інститутом метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») у розділі ВСТУП зазначено: Цей стандарт можуть застосовувати всі, хто залучений до проектування та розробляння про¬дукції, незалежно від типу, розміру, місця розташування та складності організації, він поширюється на всі види продукції, зокрема на нові чи модифіковані, а у розділі СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ, вказано: У цьому стандарті описано підходи та сучасну практику стосовно враховування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції (під поняттям «продукція» розуміють як товари, так і послуги). Цей стандарт застосовний до розробляння галузевих документів. Його не призначено застосову¬вати як технічні умови задля сертифікації чи реєстрації. Дії замовника в частині встановлення наведеної вимоги порушують ст. 5 та ч. 4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, прибравши з неї вимогу «На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі: Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції» У разі не виконання ВИМОГИ та недотримання Замовником Закону «Про публічні закупівлі», буде подано СКАРГУ до Органу Оскарження Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику Замовником розглянуто вашу Вимогу та повідомляємо наступне: Уважно проаналізувавши вашу вимогу повідомляємо, що сертифікат ISO – це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості надання послуг. Відповідно до наказу Державного комітету від 27.12.2006 № 375 "Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів", затвердити національні стандарти України з наданням чинності з 1 січня 2008 року ДСТУ ISO/TR 14062:2006 Екологічне керування. Цей стандарт може застосовуватися для розроблення документів, спеціалізованих для різних направлень економіки. Наявність свідоцтва ДСТУ ISO/TR 14062:2006 є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні, кваліфіковані послуги від кваліфікованих Учасників, їх спроможності надавати послуги або виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та предметом закупівлі. Просимо звернути вашу увагу, що отримати свідоцтво ДСТУ ISO/TR 14062:2006 може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, тощо, що працює у відповідності до вимог даного стандарту. Замовник вважає, що вимога не є дискримінаційною та такою, що може якимось чином впливати на можливість участі у закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконні та дискримінаційні вимоги по відношенню до Учасників.

Номер: 17c0c68101524271a2a0ed6925aa7aff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010585-a.b1
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги по відношенню до Учасників.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами у Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"»), зазначено: На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі: Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» а також надати звіт за яким Учасник за результатами сертифікованого аудиту відповідає вимогам вказаного ДСТУ ISO 16732-1:2018. Учасник повинен підтвердити право на застосування відповідних документів тому надає ліцензійні угоди з органом котрим видані дані документи за якими Учаснику надається ліцензія на право застосування вказаного сертифіката/свідоцтва. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Оскільки цей стандарт призначено для використання фахівцями з пожежної безпеки, які користуються методами оцінювання ризиків. Будь-який фахівець з пожежної безпеки може мати підстави користуватися такими методами. Усі рішення щодо пожежної безпеки характеризуються невизначеністю. Імовірність є математичним відображенням невизначеності, а оцінювання ризику — це форма аналізування пожежної безпеки, яка найбільш широко використовує ймовірність і тому найбільшою мірою розглядає всі види невизначеності. Прикладами таких фахівців з пожежної безпеки є інженерні працівники, які займаються питаннями забезпечення пожежної безпеки; органи, що мають повноваження, наприклад, представники органів місцевої влади; персонал пожежної служби; представники наглядових органів; розробники нормативних документів; страховики; менеджери з пожежної безпеки та оцінювання ризику. Користувачі цього стандарту повинні мати належну кваліфікацію та бути компетентними в питаннях інжинірингу пожежної безпеки й оцінювання ризику. Особливо важливо, щоб користувач розумів обмеженість застосування будь-якої використовуваної методології. Наголошуємо! Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 не має жодного відношення до закупівлі «за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування («Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: "Ліцей №3 «Гармонія» Помічнянської міської ради Кіровоградської області по вул. Виноградній, 107 в м. Помічна, Новоукраїнського району Кіровоградської області"»)» і жодним чином не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі. На підставі вище викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом вилучення вимоги «На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі: Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» а також надати звіт за яким Учасник за результатами сертифікованого аудиту відповідає вимогам вказаного ДСТУ ISO 16732-1:2018. Учасник повинен підтвердити право на застосування відповідних документів тому надає ліцензійні угоди з органом котрим видані дані документи за якими Учаснику надається ліцензія на право застосування вказаного сертифіката/свідоцтва.» Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику Замовником розглянуто вашу Вимогу та повідомляємо наступне: Стандарт ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» призначено для використання фахівцями з пожежної безпеки, які користуються методами оцінювання ризиків. Оцінювання ризику — це форма аналізування пожежної безпеки, яка найбільш широко використовує ймовірність і тому найбільшою мірою розглядає всі види невизначеності. Оцінювання пожежного ризику може бути здійснено для обґрунтування рішень щодо пожежної профілактики або протипожежного захисту нових або наявних об’єктів, де важливі аспекти ймовірності виникнення пожежі або надійності протипожежних заходів. Також варто зауважити, що стандарт ДСТУ ISO 16732-1:2018 затверджено в Україні Наказом від 08.08.2018 № 263 «Про прийняття та скасування національних нормативних документів» Принципи та поняття стандарту ДСТУ ISO 16732-1:2018 застосовуються до будь-яких цілей забезпечення пожежної безпеки та включає п’ять типових цілей: — безпека життя, — збереження майна, — сталість ділової активності та діяльності щодо забезпечення безпеки, — захист довкілля, — збереження спадщини. Об’єктом надання послуг згідно даної закупівлі є заклад освіти в якому постійно перебувають діти та працівники, ключовим аспектом наданих послуг повинна бути безпека життя та збереження майна. Зазначений вище сертифікат передбачений законодавством України та його може отримати будь який суб'єкт господарювання котрий відповідає вимогам даного стандарту. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Всі учасники, які мають бажання до кваліфікованого надання послуг можуть пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167. Ліцензійний угода — це договір, за яким одна сторона (ліцензіар) надає другій стороні (ліцензіату) дозвіл на використання об'єкта права інтелектуальної власності на умовах, визначених за взаємною згодою сторін з урахуванням вимог законодавства. Просимо звернути вашу увагу, що укладення ліцензійної угоди є стандартною процедурою під час проходження сертифікації в тому числі аудиту підприємства, а відтак її укладення з ліцензіаром під час проходження аудиту можна сказати є фактично наявністю комплексної складової. Замовник вважає, що вимога не є дискримінаційною та такою, що може якимось чином впливати на можливість участі у закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено