• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Райдужна в селі Ревне, Бориспільського району, Київської області

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 44094449; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Райдужна в с. Ревне Бориспільського району Київської області.» (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 послуга. Місце виконання послуг: вулиця Райдужна в с. Ревне, Бориспільського району Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 438 900,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.06.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 13.03.2023 00:00 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відсутній. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотку від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 13. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

1 438 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 194.50 UAH
Період оскарження: 03.03.2023 15:48 - 10.03.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Акт огляду

Номер: f4d8043dd3854df287dafeb5fe2fea16
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-010115-a.c1
Назва: Акт огляду
Вимога:
Згідно із вимогами Додатку № 9 до оголошення про відкриті торги з особливостями: «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний поточний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника (Додаток №9 до дендерної документації)."Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Це буде питання
Дата скасування: 04.03.2023 14:21