• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання безпечних відходів

Завершена

280 020.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.10 UAH
Період оскарження: 19.01.2018 10:55 - 01.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Повторна Вимога про дискваліфікацію переможця торгів

Номер: 3cccbfb39d584b5e9ee5135410c3d8ae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-19-000539-a.c2
Назва: Повторна Вимога про дискваліфікацію переможця торгів
Вимога:
ВИМОГА про дискваліфікацію переможця торгів 1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району, на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій №18 від 07 лютого 2018 року за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів) прийняла неправомірне рішення з приводу визначення Приватного підприємства «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА» Переможцем процедури відкритих торгів. 2.Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-01-19-000539-a. 1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Приватне підприємство «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА» (Протокол №18 від 07 лютого 2018р). Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі. Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович не погоджується з рішенням тендерного комітету №18 від 07.01.2018 р. про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2018-01-19-000539-a. учасника - Приватне підприємство «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА». Фізичною особою - підприємець Саніним Юріем Володимировичем було переглянуто документи тендерної пропозиції Приватного підприємства «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА», що завантажені до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: По- перше: Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації п.6 Вартість послуг повинна бути визначена зведеним кошторисом. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" надав у своїй тендерній пропозиції Зведений кошторис який не відповідає предмету закупівлі, а саме Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів) коли предметом закупівлі є - Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з збирання безпечних відходів). Відповідно до тендерної документації наданої Замовник зазначається, що формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. ВИНИКАЄ ПИТАННЯ НЕВЖЕ ЗАМОВНИК ВІДНОСИТЬ ТАКЕ ПОРУШЕННЯ ДО ФОРМАЛЬНИХ( НЕСУТТЄВИХ ) ПОМИЛОК ТА ВВАЖАЄ, ЩО НАДАНИЙ ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС НЕ ЗА ТИМ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЗМІСТ ПРОПОЗИЦІЇ????. Тендерний комітет Районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району не зважаючи на направлену Вимогу про дискваліфікацію переможця торгів Фізичною особою - підприємець Саніним Юріем Володимировичем та незважаючи на ряд підстав для дискваліфікації визначає переможцем торгів Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА", у якого в наданій тендерній пропозиції допущенні помилки які впливають на зміст пропозиції . Рішення тендерного комітету Районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дискримінує Скаржника та свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції. Застосувавши не об’єктивну та упереджену оцінку під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі UA-2018-01-19-000539-a., а саме – прийнявши рішення про визначення переможцем процедури Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА", Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. На підставі викладеного Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району повинна відхилити тендерну пропозицію та дискваліфікувати учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів) на підставі п.4 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Та відповідно до п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, а саме пропозицію яку надав Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович. У разі відхилення вимоги Фізичної особи - підприємця Саніна Юрія Володимировича щодо скасування рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" (Протокол № 18 від 07 лютого 2018 р.) Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович зверниться до Антимонопольного комітету України, та до прокуратури Запорізької області для притягнення до кримінальної та адміністративної відповідальності Голову тендерного комітету, секретаря, службових посадових та уповноважених осіб Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету та за неправомірне рішення обрати Переможцем процедури закупівлі Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації яка була надана Замовником та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як: Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів; Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби; Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету; Стаття 366 — службове підроблення; Стаття 367 — службова недбалість; Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі. - Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З огляду на вищезазначене Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович вимагає: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів); 2. Та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції а саме пропозиції яку надав Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович; 3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій: Фізична особа-підприємець Санін Юрій Володимирович Код ЄДР 3051322412, 69114, м.Запоріжжя, вул.Воронезька №5, кв.57.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району розглянута повторна вимога фізичної особи-підприємця Саніна Юрія Володимировича щодо результатів відкритих торгів на закупівлю послуг Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-01-19-000539-a Дана вимога подана на підставі абз 2. ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та згідно з якою Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Щодо надання інформації про пропозицію переможця - Приватного підприємства “Алекс і Алекс Будівельно-Монтажна група” (далі — ПП “Алекс і Алекс БМГ”) , тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Так, в тендерній документації на закупівлю послуг: код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів), яка затверджена рішенням тендерного комітету від 19.01.2018 № 8 містяться приклади формальних (несуттєвих) помилок, але цей перелік не є виключений. Також зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Перелік інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню, а також строки її оприлюднення, визначені статтею 10 Закону. Щодо зазначеного у Вашій вимозі зауваження про наданий зведений кошторис повідомляємо, що рішенням тендерного комітету дана помилка віднесена до формальної (несуттєвої) помилки на підставі того, що у тендерній документації у пункті 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” вказаний перелік документів, який повинен завантажити Учасник. В даному переліку відсутнє обов'язкове надання зведеного кошторису. У Додатку 4 до тендерної документації зазначена інформація про технічні вимоги та завдання щодо предмета закупівлі, яку на виконання вимог пункту 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, ПП “Алекс і Алекс БМГ” підписав та скріпив печаткою, таким чином погодившись зі всіма вимогами та завданням на виконання послуг :код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів). Також слід зауважити, що сума пропозиції за результатами аукціону змінилась в бік зменшення. Згідно з тендерною документацією, у разі дискваліфікації Учасника з нижчою ціновою пропозицією, Учасник з наступною найкращою ціновою пропозицією (у разі пониження ціни на аукціоні) має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) протягом одного дня від дати публікації рішення про дискваліфікацію попереднього Учасника. Оновлена цінова пропозиція завантажується Учасником до електронної системи або надається в паперовому вигляді на адресу Замовника. Таким чином Учасник - ПП “Алекс і Алекс БМГ” повинен завантажити нову цінову пропозицію, ціна якого буде вже підтверджена іншим зведеним кошторисом. ПП “Алекс і Алекс БМГ” завантажив в зазначені строки дані документи: цінову пропозицію та зведений кошторис з предметом закупівлі код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів). На підставі викладеного, відсутні правові підстави щодо дискваліфікації Учасника, таким чином вимога про скасування рішення про визнання переможцем торгів ПП “Алекс і Алекс БМГ” за результатами відкритих торгів на закупівлю послуг Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів) не підлягає задоволенню. Додатково повідомляємо, районна адміністрація здійснює постійний контроль за дотриманням чинного законодавства у сфері державних закупівель та суворо дотримується принципів здійснення закупівель відповідно до п.3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про дискваліфікацію переможця

Номер: 7e3a714a87d445cda46cb04ad24fc6a8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-19-000539-a.c1
Назва: ВИМОГА про дискваліфікацію переможця
Вимога:
ВИМОГА про дискваліфікацію переможця торгів 1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району, на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій №18 від 07 лютого 2018 року за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів) прийняла неправомірне рішення з приводу визначення Приватного підприємства «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА» Переможцем процедури відкритих торгів. 2.Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-01-19-000539-a. 1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Приватне підприємство «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА» (Протокол №18 від 07 лютого 2018р). Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі. Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович не погоджується з рішенням тендерного комітету №18 від 07.01.2018 р. про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2018-01-19-000539-a. учасника - Приватне підприємство «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА». Фізичною особою - підприємець Саніним Юріем Володимировичем було переглянуто документи тендерної пропозиції Приватного підприємства «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА», що завантажені до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: По - перше : Відповідно до п.7 розділу III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що всі документи тендерної пропозиції (довідки, листи, інформація та інше), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" надав у своїй пропозиції реєстр документів тендерної пропозиції в якому: - по - перше: описано в реєстрі перелік документів не на фірмовому бланку; - по - друге: не зазначено вихідний номер та дати складання реєстру; - по - трете: не зазначено прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника. Відповідно до вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . По-друге: Відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації п.6 Учасником надається довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що предмет закупівлі, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, а також відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" надав у своїй тендерній пропозиції Довідку від 01.02.2017 року № 9 в якій не відповідає зазначений Учасником предмет закупівлі. Відповідно до вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4 стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . По-трете: Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації п.6 Вартість послуг повинна бути визначена зведеним кошторисом. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" надав у своїй тендерній пропозиції Зведений кошторис який не відповідає предмету закупівлі. Відповідно до вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . По-четверте: Відповідно до п.7 розділу III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що всі документи тендерної пропозиції (довідки, листи, інформація та інше), що готуються безпосередньо Учасником повинні бути скріплені печаткою Учасника. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" надав у своїй тендерній пропозиції Довідку про наявність матеріально технічної бази яка не скріплена печаткою Учасника . Відповідно до вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . По- п’яте: Відповідно до п.7 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що всі документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" надав у своїй тендерній пропозиції: - цінову пропозицію; - довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - лист- згоду; - технічні вимоги та завдання; - довідку із захисту довкілля; - анкету учасника; - довідку про використання печатки . В яких зазначено в вихідному номері минулий рік, а саме 01.02.2017 року. Відповідно до тендерної пропозиції всі документи які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання. Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району не зважаючи на ряд підстав для дискваліфікації визначає переможцем торгів учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА", рішення якого є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дискримінує Скаржника та свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції. Застосувавши не об’єктивну та упереджену оцінку під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі UA-2018-01-19-000539-a., а саме – прийнявши рішення про визначення переможцем процедури Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА", Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. На підставі викладеного Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району повинна відхилити тендерну пропозицію та дискваліфікувати учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів) на підставі п.4 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Та відповідно до п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, а саме пропозицію яку надав Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович. У разі відхилення вимоги Фізичної особи - підприємця Саніна Юрія Володимировича щодо скасування рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" (Протокол № 18 від 07 лютого 2018 р.) Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович зверниться до Антимонопольного комітету України, та до прокуратури Запорізької області для притягнення до кримінальної та адміністративної відповідальності Голову тендерного комітету, секретаря, службових посадових та уповноважених осіб Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету та за неправомірне рішення обрати Переможцем процедури закупівлі Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації яка була надана Замовником та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як: Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів; Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби; Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету; Стаття 366 — службове підроблення; Стаття 367 — службова недбалість; Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі. - Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З огляду на вищезазначене Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович вимагає: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів); 2. Та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції а саме пропозиції яку надав Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович; 3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій: Фізична особа-підприємець Санін Юрій Володимирович Код ЄДР 3051322412, 69114, м.Запоріжжя, вул.Воронезька №5, кв.57.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району розглянута вимога фізичної особи-підприємця Саніна Юрія Володимировича щодо результатів відкритих торгів на закупівлю послуг Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-01-19-000539-a Дана вимога подана на підставі абз 2. ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та згідно з якою Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Щодо надання інформації про пропозицію переможця-Приватного підприємства “Алекс і Алекс Будівельно-Монтажна група” (далі — ПП “Алекс і Алекс БМГ”) , тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Так, в тендерній документації на закупівлю послуг: код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів), яка затверджена рішенням тендерного комітету від 19.01.2018 № 8 містяться приклади формальних (несуттєвих) помилок, але цей перелік не є виключений. Також зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Зазначені у Вашій вимозі зауваження - помилки по п.1-3 та п.5 рішенням тендерного комітету віднесені до формальних (несуттєвих) помилок у розумінні Закону та такі, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, і не впливають на виконання основних вимог Замовника щодо надання послуг. Щодо Вашого зауваження, які викладені в п.4 вимоги повідомляємо, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази скріплена печаткою підприємства, але відбиток слабкий. На підставі викладеного, відсутні правові підстави щодо дискваліфікації Учасника, таким чином вимога про скасування рішення про визнання переможцем торгів ПП “Алекс і Алекс БМГ” за результатами відкритих торгів на закупівлю послуг Код ДК 021-2015 (CPV): 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання безпечних відходів) не підлягає задоволенню. Додатково повідомляємо, районною адміністрацією здійснюється постійний контроль за дотриманням чинного законодавства у сфері державних закупівель та суворо дотримується принципів здійснення закупівель відповідно до п.3 Закону. Перелік інформації про закупівлю та строки її оприлюднення визначені статтею 10 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено