• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ фракції 25-100)

«Тендерна пропозиція учасника подається з документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії (банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р, а також вимогам цього пункту тендерної документації. Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання КЕП та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 7 600,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, на якій КЕП відсутній або не може бути перевірений, або якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації відхиляється замовником. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції відхиляються. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадків, якщо вимога замовника (бенефіціара) не відповідає умовам гарантії або мало місце прострочення подання вимоги); умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації; додаткових, ніж визначено законодавством та тендерною документацією, умов припинення зобов’язань банку-гаранта; умов про можливість відкликання банківської гарантії банком-гарантом. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. У разі зазначення у наданій банківській гарантії відомостей про договір, відповідно до якого видається гарантія, такий договір обов’язково надається у складі тендерної пропозиції. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми банківської гарантії, на яку вона видана, тобто те, що часткові сплати Гарантом суми банківської гарантії заборонені. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Бенефіціара; умови гарантії після її надання Бенефіціару не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Принципала, без погодження Бенефіціара: законодавчі акти, згідно яких гарантія оформлена та видана. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником КЕП уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки КЕП повинні відображатися прізвище, ім’я, по-батькові (або ініціали) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), час підпису. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої посадової особи банку гаранта на підпис банківської гарантії. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника».

Завершена

760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 600.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2023 14:23 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Замовником неправомірно відхилено нашу цінову пропозицію

Номер: fa9b8075aa0143589cb25cff266ea296
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.a8
Назва: Замовником неправомірно відхилено нашу цінову пропозицію
Вимога:
Замовником неправомірно відхилено нашу цінову пропозицію
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу № UA-2023-03-03-007719-a.a8 повідомляємо наступне. ТОВ «СЛАВРЕСУРС» оскаржено рішення про його відхилення. За результатом оскарження Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення № 6650-р/пк-пз від 16.05.2023 р., відповідно до якого зобов'язала державний навчальний заклад «Вишнівецький професійний ліцей» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» за процедурою закупівлі Код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ фракції 25-100), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-03-007719-a. Зокрема у рішенні № 6650-р/пк-пз від 16.05.2023 р. зазначено: «…Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 17.04.2023, аукціон відбувся 17.04.2023. Враховуючи наведене, зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій. Разом з тим, у наведеному вище посвідченні від 01.06.2020 № 35 (наданому до кінцевого строку подання Пропозицій) відсутня інформація про номер і дату договору про постачання щодо споживача ТОВ "СЛАВРЕСУРС", а також у наведеному вище посвідченні якості від 06.07.2021 № 132/1 (наданому до кінцевого строку подання Пропозицій) відсутня інформація, зокрема, про номер і дату договору про постачання. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2023 б/н підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: "… ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СЛАВРЕСУРС" на підставі абз. 4 п.п. 1 п. 41 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей". Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2023 б/н. Враховуючи викладене, Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2023 б/н, зокрема, посилаючись в протоколі відхилення на норму Особливостей, зазначену в пункті 2 мотивувальної частини цього рішення, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей…». Отже у посвідченні від 01.06.2020 № 35, наданому до кінцевого строку подання пропозицій, відсутня інформація про номер і дату договору про постачання щодо споживача ТОВ "СЛАВРЕСУРС", відсутня інформація, зокрема, про номер і дату договору про постачання, пропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою відхилення. Оскільки замовником обрано невірну підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» («учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» замість «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації») тендерна пропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Таким чином, згідно рішення № 6650-р/пк-пз від 16.05.2023 р. наявні підстави для відхилення тендерна пропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Замовник неправомірно дискваліфікував цінову пропозицію ТОВ Славресурс

Номер: 9829f7ece86b446cb59504884a658e89
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.c7
Назва: Замовник неправомірно дискваліфікував цінову пропозицію ТОВ Славресурс
Скарга:
Замовник неправомірно дискваліфікував цінову пропозицію ТОВ Славресурс
Дата розгляду скарги: 16.05.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2023 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.05.2023 14:02
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2023 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 6650-р/пк-пз від 16.05.2023 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано, - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС», прийняте протоколом від 28.04.2023 року на підставі абз. 4 п.п. 1 п. 41 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Автор: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Руслан Особенко +380674434930 ludos@ukr.net
Вимога
Відкликано скаржником

Замовником неправомірно відхилено нашу цінову пропозицію

Номер: b43c6e697659462b84000d8c6c862457
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.c6
Назва: Замовником неправомірно відхилено нашу цінову пропозицію
Вимога:
Замовником неправомірно відхилено нашу цінову пропозицію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додано необхідних документів до вимоги
Дата скасування: 03.05.2023 11:34
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: b75ff6019487427f9c35f8f77c3e025e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.c5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у вигляді протоколу від 24 квітня 2023 про відхилення нашої пропозиції є таким, що суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постаново Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості)
Дата розгляду скарги: 10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2023 19:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.05.2023 17:47
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Стайловська Вероніка Михайлівна +380507698500 ptr21@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Додаток до скарги

Номер: 15b88b7dfc2b4a4b8b89a469a36817fc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.a4
Назва: Додаток до скарги
Скарга:
Скарга на умови тенлерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2023 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.04.2023 18:23
Дата виконання рішення Замовником: 11.04.2023 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4201-р/пк-пз від 04.04.2023 про приведення до відповідності вимогам чинного законодавства тендерної документації по закупівлі виконано, відповідні зміни внесено.
Автор: ТОВ ПраймСелл, Возінькевич Роман Михайлович +380630242824 Primecell@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 63cf804abc384a32837efe48cbf3e025
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.a3
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Зі змісту тендерної документації вбачається наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі
Дата розгляду скарги: 16.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2023 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2023 13:06
Дата виконання рішення Замовником: 23.03.2023 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3290-р/пк-пз від 16.03.2023 про приведення до відповідності вимогам чинного законодавства тендерної документації по закупівлі виконано, відповідні зміни внесено.
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Сосюра Олександр Володимирович +380972445452 naftagroserv@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: edd4fda1e93f4a83868b26570ac096bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на вимоги документації
Дата розгляду скарги: 16.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2023 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2023 13:04
Дата виконання рішення Замовником: 23.03.2023 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3289-р/пк-пз від 16.03.2023 про приведення до відповідності вимогам чинного законодавства тендерної документації по закупівлі виконано, відповідні зміни внесено.
Автор: ТОВ ПраймСелл, Возінькевич Роман Михайлович +380630242824 Primecell@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: 78ce32ae673848329ab6aaba83fc6ef0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-007719-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно п. 2 додатку 4 до тендерної документації Ви як Замовник вимвгаєте надання у складі пропозиції оригінал чи копію сертифіката якості та протоколу випробування на запропоновану марку та фракцію вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі і буде поставлятись учасником, видані учаснику цієї закупівлі не раніше ніж за рік до дати розкриття тендерних пропозицій по цій закупівлі компетентною на здійснення випробувань вугілля кам’яного лабораторією, на підтвердження чого надається у складі пропозиції свідоцтво (або атестат, або сертифікат) про компетентність лабораторії, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Таке свідоцтво (або атестат, або сертифікат) має підтверджувати компетентність лабораторії щодо вимірювань твердого палива (вугілля) за показниками зольності, масової частки вологи, виходу летких речовин, щільності, масової частки загальної сірки і теплоти згоряння. Згідно п. 4 додатку 4 до тендерної документації Ви як Замовник вимвгаєте надання у складі пропозиції оригінал чи копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану учасником марку та фракцію вугілля кам’яного. Згідно п. 5 додатку 4 до тендерної документації Ви як Замовник вимвгаєте надання у складі пропозиції чинні технічні умови виробника вугілля, вказаного у наданому учасником сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик, на запропоноване до закупівлі вугілля із усіма змінами, доповненнями та відміткою уповноваженого органу про перевірку на відповідність законодавству України, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про проходження санітарно-епідеміологічної експертизи проекту ТУ, наданого учасником. Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Отже, у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля кам’яного), Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ", тобто не може вимагати будь-які інші документи, окрім Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вищенаведене просимо Вас як Замовника внести зміни у тендерну документацію та привести її у відповідність до норм чинного Законодавства. У разі ігнорування нашого звернення ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предмет цієї закупівлі - код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ фракції ДГ фракції 25-100). Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації якісні, технологічні та фізико- механічні показники вугілля, що є предметом закупівлі та запропоноване учасником, в тому числі показники виходу летких речовин, повинні відповідати вимогам, передбаченим згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 є діючими відповідними національними стандартами для предмета закупівлі - вугілля кам'яного. Інших вимог до якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля, окрім їх відповідності ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, замовником не встановлено. Отже відсутнє порушення пункту 29 Особливостей в частині установлення вимог до предмета закупівлі, що не передбачені національним стандартом.
Статус вимоги: Відхилено