-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лінолеум , плінтус, з’єднання до плінтуса, кутик внутрішній , кутик зовнішній, заглушка для плінтуса ліва, заглушка для плінтуса права . згідно код ДК 021:2015 – 44110000-4 – Конструкційні матеріали
Завершена
161 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 617.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 617.50 UAH
Період оскарження:
03.03.2023 13:28 - 12.03.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА
Номер:
056efbafd5394e02a41c6d93348665cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-03-006567-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Згідно Протоколу розгляду учасника ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 54 від «17» березня 2023 року було відхилено пропозицію
ТОВ « Обрій - Сервіс»» по закупівлі Лінолеум , плінтус, з'єднання до плінтуса, кутик внутрішній , кутик зовнішній, заглушка для плінтуса ліва, заглушка для плінтуса права . згідно код ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали за процедурою відкриті торги з особливостями, UA-2023-03-03- 006597-а,
ТОВ «Обрій-Сервіс» не погоджується з даним рішенням Замовника та відхилення вважає неправомірним та незаконним з таких причин:
Щодо підстави
«П. 41. п..2 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі, а саме: Згідно з тендерною документацією Замовника: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт №1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у переліку документів які вимагались надати «..шляхом завантаження необхідних документів у вигляді файлів зі сканованими копіями документів, а саме подається:» було зазначено наступний документ: «-завізований (погоджений) проект договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації - подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю); ТОВ "Обрій - Сервіс " надав скан-копію погодженого проекту Договору без « Додаток № 2 до договору поставки», який згідно з текстом проекту договору, а саме П 5.3 є невід’ємною частиною Договору, таким чином ТОВ "Обрій - Сервіс " не надав проект Договору у повному обсязі та не надав пояснення своєї позиції.»
Дана підстава є невідповідністю, та згідно з Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції 2 Інша інформація Тендерної документації
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією»
Та
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Тож Замовник має надати 24 години на виправлення даної невідповідності
Тобто відсутні підстави для відхилення у даному пункті
Щодо підстави наступної та її змісту:
«Згідно з тендерною документацією Замовника: ДОДАТОК З «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» пункт 2. «Наявність документації, яка підтверджує якість (відповідність):» підпунктом 2.1 було зазначено: «Учасник повинен надати детальний технічний опис товару, що пропонується та документи, що підтверджують якість (відповідність, тощо), згідно Таблиці №1.»
ТОВ «Обрій-Сервіс» на підтвердження даної вимоги надає детальний технічний опис товару №129 від 14.03.2023р з детальним описом плінтуса, Лист-роз'яснення № 131 від 14.03.2023р щодо несертифікації плінтуса та Паспорт якості №130 від 14.03.2023 року на плінтус – який є документом випущеним ТОВ «Обрій-Сервіс», замовником не уточнюється надання документу саме від виробника даного товару
Замовник даний документ чомусь обійшов увагою: «надано тільки технічний опис та пояснення відсутності сертифікатів на цю продукцію,»
Тобто відсутні підстави для відхилення у даному пункті
Щодо
«документ який підтверджує якість та безпечність продукції і який є згідно з українським законодавством обов’язковим, а само: «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи» відсутній»
– це не є вимогою Тендерної документації, та в жодному пункті Тендерної документації Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не вимагається Замовником, відхилення є надуманим та безпідставним. У ТОВ «Обрій-Сервіс» Документі №127 від 14.03.2023 Технічні вимоги до предмета закупівлі підтверджено відповідність запропонованого матеріалу Державним стандартам України.
Тобто відсутні підстави для відхилення у даному пункті
Щодо
«зовсім відсутні будь які документи які були би надані кимось крім ТОВ "Обрій - Сервіс стосовно: «плінтус, з’єднання до плінтуса, кутик внутрішній , кутик зовнішній, заглушка для плінтуса ліва, заглушка для плінтуса права» і які підтверджували саме існування такої продукції у зазначеного виробника, або «..що підтверджують якість (відповідність, тощо), згідно Таблиці №1.»»
Порівняння з іншими учасниками не є коректним, жодним чином не стосується документів які вимагаються Замовником у Тендерній документації, ТОВ «Обрій-Сервіс» чітко виконував вимоги Замовника
Тобто відсутні підстави для відхилення у даному пункті
Щодо підстави
«При тому що у документі: «Тендерна пропозиція», цього учасника, назва продукції зазначена тільки як: «Плінтус ПВХ» або «стик з’єднувач до плінтусу» і таке інше, що приводить до того що Замовник по документу «Тендерна пропозиція» не зможе з’ясувати, чи є товар, опис якого надав учасник, і товар який буде прописано у Договорі на підставі «Тендерна пропозиції» тим самим.»
До уваги замовника згідно Паспорту якості №130 від 14.03.2023р та наданої довідки Детальний технічний опис товару який пропонується до постачання №129 від 14.03.2023р у «Характеристиках товару запропонованих «Обрій-Сервіс» містить конкретно саме якого виробництва плінтус пропонується та назву плінтуса (Плінтус ПВХ), яка дублюється у Тендерній пропозиції №133 від 14.03.2023р , у випадку якщо Замовник має сумніви та не зможе з’ясувати, чи є товар, опис якого надав учасник, і товар який буде прописано у Договорі, Замовник мав надати 24 години на виправлення даної помилки та уточнення назви плінтуса й у пропозиції , оскільки згідно Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції 2 Інша інформація Тендерної документації:
«Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто додаючи конкретизуючи назву плінтуса у тендерну пропозиції ТОВ «Обрій-Сервіс» не змінює найменування марку чи модель плінтусу та це не може бути підставою для відхилення
Тобто відсутні підстави для відхилення у даному пункті
Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти ТП і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення.
Звертаємо також увагу замовника на:
пункт 7 у його Тендерній документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Інші документи (для учасників -юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) у Тендерній документації:
«Необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо). У випадку відсутності зазначених документів, надати лист-пояснення.»
Щодо документів на плінтус, щодо яких у Замовника виникли питання, ТОВ «Обрій-Сервіс» надає Паспорт якості №130 від 14.03.2023 року на даний продукт, та на виконання даного пункту надає Лист-роз’яснення № 131 від 14.03.2023р щодо несертифікації даного продукту, Замовником не уточнюється надання документу від якої саме організації чи виробника товару,
тобто повністю виконує вимоги тендерної документації,
Та
Пункт 9 ДОДАТКУ 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
«Якість товарів повинна підтверджуватися копією сертифікату або копією паспорту, або іншого документу, що підтверджує якість та походження товарів (надається під час поставки Товару). Предмет закупівлі повинен відповідати Державним стандартам України.»
Щодо документів на плінтус, щодо яких у Замовника виникли питання, ТОВ «Обрій-Сервіс» надає Паспорт якості №130 від 14.03.2023 року на даний продукт, з вказаними гарантійними зобов’язаннями, Лист-роз’яснення № 131 від 14.03.2023р щодо несертифікації даного продукту, Замовником не уточнюється надання того чи іншого документу від якої саме організації чи виробника товару, та Детальний технічний опис товару який пропонується до постачання №129 від 14.03.2023р у якому підтверджено відповідність запропонованого матеріалу Державним стандартам України
тобто ТОВ «Обрій-Сервіс» повністю виконує вимоги тендерної документації.
Тож оскільки Замовник вважає документи не достатньо уточнені, то Відповідно до п 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Виходячи з цього вимагаємо надати право виправити помилки у тендерній пропозиції
Залишаємо за собою право звернутися до ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНІЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у разі невиконання нашої вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 17.03.2023 15:28
Дата подачі:
17.03.2023 15:29
Опис причини скасування:
ТОВ "Обрій-Сервіс" знімає свою пропозицію з даних торгів
Дата скасування:
17.03.2023 20:49