• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень 4-го поверху акушерсько-фізіологічного відділення КНП "Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради" (Додаткові послуги) (ЄДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

Торги відмінено

874 979.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 374.90 UAH
Період оскарження: 03.03.2023 12:59 - 08.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне рішення замовника

Номер: 2cd76fe2c7d1469bb50329397ace0ba5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-005996-a.c2
Назва: Неправомірне рішення замовника
Скарга:
Неправомірне рішення замовника
Дата розгляду скарги: 28.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2023 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.03.2023 16:51
Дата виконання рішення Замовником: 18.04.2023 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визначення переможцем ФОП Сем'янчук А.С. скасовано
Автор: ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", Ірина Фролова +380679987835 clarity.actions20@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 06a65dff743847ed89f13928e32019e1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-03-005996-a.c1
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний, Замовнику! Детально розглянувши тендерну пропозицію учасника торгів ФОП «Сем’янчук Андрій Степанович» (надалі – Учасник), можна зробити висновок, що подана ним документація має значні недоліки, а саме: 1. Кошторисна заробітна плата не відповідає вимогам по Івано-Франківському регіоні, так як рішенням №31 від 19.01.2023 року Виконавчим комітетом міста Івано-Франківськ було прийнято: «Встановити на 2023 рік розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади та коштів підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності Івано-Франківської міської територіальної громади, в розмірі 14 800 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8.» Учасник в кошторисній документації зазначає заробітну плату 89,30 грн за люд.год. при розряді 3,8, тобто 14 300 грн. за місяць, що є нижчим за встановлену в вищевказаному рішенні, а отже Учасник занизив свою цінову пропозицію. 2. В Додатку 3 «Технічна специфікація на закупівлю робіт» Замовник вимагає в пункті 7: «Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Ceresit CN-69 товщиною 25мм об’єм виконння робіт 33,7 м2». Учасником у кошторисній документації в Локальному кошторисі вказано необхідні роботи в пунктах 30 «Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Сеrеsіt СN-69 товщиною 5 мм (Окремі види ремонтно- будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15)» та 34 «Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Сеrеsіt СN-69. На кожний 1 мм зміни товщини стяжки додавати або виключати(Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15) (Загальна товщина 25 мм, К1=20)», але не враховано необхідну кількість матеріалу для вказаних робіт, про що видно у Підсумковій відомості ресурсів, а саме в пункті 81 зазначено, що Суміш суха Сеrеsіt СN 69 для зазначених робіт в пунктах 30, 34 локального кошторису врахована в об’ємі 246,68 кг., коли як на офіційному сайті компанії Ceresit в Україні (https://ceresit.ua/ru/catalog/ulashtuvannya-pidlog/ceresit-cn-69-nivel-super.html) в технічних характеристиках вищевказаної суміші (прикріпляємо до даної вимоги) зазначено, що витрата сухої суміші: близько 1,8 кг/м2 на 1 мм товщини шару, тобто розрахуємо: 1,8кг * 25мм (товщина шару, яка вимагається Замовником)* 33,7 (об’єм робіт, які необхідно виконати) = 1516,5 кг. Отже, для виконання робіт вказаних Учасником в пунктах 30, 34 Локального кошторису необхідно сухої самовирівнювальної суміші Сеrеsіt СN-69 1 516,5 кг. У зв’язку з тим, що Учасник не врахував необхідну кількість вищевказаного матеріалу це унеможливлює виконання вищевказаних робіт, а отже є грубим порушенням та не відповідає пункту 7 Додатку 3 «Технічна специфікація на закупівлю робіт», а отже технічним вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. В Додатку 3 «Технічна специфікація на закупівлю робіт» в пункті 2 «Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу» в об’ємі 65 м2. згідно ДСТУ Б Д.2.2-10:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Металеві конструкції (Збірник 9) (61030) в дану розцінку обов’язково входять: «Плити теплоізоляційні». Учасник в Підсумковій відомості робіт не вказує дані матеріали, що суттєво занижує його цінову пропозицію. Крім того варто зазначити, що Замовник зазначаючи вищевказану роботу не вказав «без утеплення», тобто Учасник на власний розсуд видалив матеріал, який по нормам повинен бути врахований. До того ж, згідно пункту 3.8 Тендерної документації, який має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовник зазначає, що «Послуги повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів». Враховуючи все вищевказане, оскільки недостовірні дані виявлені саме в документах, які відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (підсумкова відомість ресурсів), а виправлення невідповідностей у цих документах можливе виключно у випадках, якщо таке виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, цінова пропозиція Учасника ФОП Сем’янчук Андрій Степанович повинна бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;» Якщо дана вимога не буде відхилена Замовником, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ. З Повагою ТОВ «Клеріті Екшенз»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 39 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. За результатами отриманих пропозицій, від 11.03.2023 р., електронною системою було визначено Учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію - ФОП Сем’янчук Андрій Степанович. Ціна Вашої Тендерної пропозиції є вищою за запропоновану ціну ФОП Сем’янука Андрія Степановича. Замовником торгів було здійснено розгляд пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, за результатами якого було визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що пропозиція Учасника ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", що надіслав Вимогу до Замовнику (номер вимоги: UA-2023-03-03-005996-a.c1) 14.03.2023 року не розглядалась та не була відхилена за результатами розгляду. Так, відповідно до ч.43 Особливостей: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Однак, ознайомившись з Вимогою UA-2023-03-03-005996-a.c1, повідомляємо наступне: Згідно вимоги UA-2023-03-03-005996-a.c1 Ви посилаєтесь на рішенням №31 від 19.01.2023 року Виконавчого комітету міста Івано-Франківськ де було прийнято: «Встановити на 2023 рік розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади та коштів підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності Івано-Франківської міської територіальної громади. Однак хочу зазначити що КНП «Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради» не відноситься до комунальних закладів Івано-Франківської міської територіальної громади. Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) 5.3. Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за формулою (4): В_(люд.год)=〖ЗП〗_п/П_снтрч де Влюд.год ― вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, грн; ЗПп — середньомісячна заробітна плата на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва, грн; Пснтрч — показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлений центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год. Визначена таким чином вартість людино-години відповідає певному середньому нормативному розрядові робіт. Для визначення вартості людино-години, яка відповідає будь-якому іншому розряду робіт, що передбачені проектною документацією, до цієї вартості застосовуються міжрозрядні коефіцієнти, наведені у додатку 15 цієї Настанови. 2) Замовником було проаналізовано кошторисну документацію: «Поточний ремонт приміщень 4-го поверху акушерсько-фізіологічного відділення КНП "Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради" (Додаткові послуги) виготовлену на потребу Замовника, яка пройшла експертну оцінку кошторисної документації за ном. 09-022-23. Замовник прийшов до висновку, що договірна ціна та локальний кошторис з розрахунком договірної ціни надані учасником ФОП Сем’янчук Андрій Степанович у тендерній пропозиції враховують увесь обсяг робіт та матеріалів передбаченого кошторисною документацією за робочим проектом «Поточний ремонт приміщень 4-го поверху акушерсько-фізіологічного відділення КНП "Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради" (Додаткові послуги) Замовника. 3) Згідно з ДСТУ Б Д.2.2-10:2012 "Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Металеві конструкції (Збірник 9)", який був Затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та втратив чинність згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України з 28.12.2022 року ( https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2022/11/dstu-vtrata-chynnosti.pdf ), вказано, що використання "Плит теплоізоляційних" при виконанні робіт з "Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу" є "за проектом". Це означає, що «Плити теплоізоляційні» для виконання робіт «Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу» використовуються у тому випадку, якщо це передбачено проектною кошторисною документацією або кошторисною документацією, та зазначається замовником при формуванні Технічної специфікації (дефектного акту), та не є обов'язковим елементом робіт. У даному випадку замовником не було передбачено використання "Плит теплоізоляційних" для виконання робіт "Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу". Зважаючи на це, відповідно до вимог Додатку 3 "Технічна специфікація на закупівлю робіт", договірна ціна та локальний кошторис, запропонований учасником ФОП «Сем’янчук Андрій Степанович», відповідають вимогам щодо обсягів робіт та матеріалів. Також варто зазначити згідно підпункту 2 п 51 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.", що учасник мав можливість звернутися за роз'ясненням щодо технічних та кількісних характеристик для правильного формування локального кошторису, договірної ціни та більш конкурентоспроможної тендерної пропозиції. Враховуючи наведене Учасником було виконано всі вимоги, що були передбачені в тендерній документації та додатках, підстави для відхилення пропозиції ФОП Сем’янчук Андрій Степанович – відсутні.
Статус вимоги: Відхилено