-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Питна вода
Завершена
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 150.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2018 15:43 - 05.02.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Додаток до листа з уточненнями
Номер:
d43d98051ddd4398b6ce3ce12ed5c40c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-002968-c.a3
Назва:
Додаток до листа з уточненнями
Вимога:
Просимо розглянути прикріплені до листа копії документів. Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- Актуальна цінова пропозиція.PDF 09.02.2018 11:30
- Відомості про учасника.PDF 09.02.2018 11:31
- Довідка.PDF 09.02.2018 11:31
- Лист з уточненнями.PDF 09.02.2018 11:31
- Народний бренд.PDF 09.02.2018 11:31
Дата подачі:
09.02.2018 11:31
Вимога
Залишено без розгляду
Лист з уточненнями
Номер:
7635c06125244e6993e3a195d79e1ea1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-002968-c.a2
Назва:
Лист з уточненнями
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету Відділу освіти Житомирської райдержадміністрації, розглянувши зауваження ФОП Остапчук Олександр Вікторович щодо недотримання вмог по переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам при участі в тендері по закупці UA-2018-01-31-002968-c ФОП Ренгвельський Віталій Францович надає додаткову інформацію та уточнення 1. У специфікаії, зразок якої надав замовник було чітко вказано ціну на заявлений для закупівлі товар, а саму цінову пропозицію, складену за результатами торгів, як це і було вказано в п. 13 кваліфікаційних вимог додаємо до цього листа, як і (2.) Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство та (3.) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4. З приводу Відгуків від замовників, не було ясно, в якому вигляді це подавати, тому додаємо сертифікат визнання Народним Брендом та інші відзнаки. По санітарним паспортам на транспорт та довідки про проходження санітарної обробки, щодо санітарної (медичної) книжки, наразі в нашій компанії проходить оновлення автопарку тому на момент підписання договору документ міг бути неактуальним, зобовязуюсь надати копії актуальних разом із договором. Шановні члени тендерного комітету, звертаємо Вашу увагу на привабливість нашої пропозиції, як за ціною так і за предметом постачання, адже доставка води, на відміну від пропозицій ФОП Остапук О. В. буде здійснюватись у бутлях багаторазового використання ємкістю 18,9 л, що є зручнішим для зберігання та користування, адже додатково за потреби забезпечуються ручними насосами (помпами) для організації питного режиму в навчальних закладах. Просимо розглянути додатки до листа та прийняти Ваше остаточне рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2018 09:38
Вимога
Залишено без розгляду
Лист-прохання
Номер:
06eee058c6d34ff2986254ddc195fe20
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-002968-c.a1
Назва:
Лист-прохання
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету Відділу освіти Житомирської райдержадміністрації, розглянувши документацію, ФОП Остапчук Олександр Вікторович, вважає, що ФОП Ренгвельський Віталій Францович при участі в тендері по закупці UA-2018-01-31-002968-c не дотримався Вимог щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, а саме:
1. Не було подано Цінову пропозицію.
2. Не було подано Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство.
3. Не було подано Довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4. Не було подано Відгуків від замовників.
В технічному завданні було вказано, що постачання товару має здійснюватися автотранспортом, який повинен мати санітарний паспорт, довідку про проходження санітарної обробки, а водій даного автотранспорту - санітарну (медичну) книжку. Учасник торгів не підтвердив наявність (відсутність) даних документів.
Просимо прийняти міри.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.jpeg 08.02.2018 13:10
Дата подачі:
08.02.2018 13:10