• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Брикети паливні з соломи

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2023 16:23 - 10.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконність дій Замовника

Номер: 5a0fcd6c2c5d4e6e9a9a309f522f8162
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.b10
Назва: Незаконність дій Замовника
Вимога:
Доброго дня, шановний учаснику. Уряд через COVID-19 продовжив на всій території України дію карантину до 30 квітня 2023 року. Також, на цей період продовжено режим надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту. Відповідні зміни внесені постановою КМ № 1423 від 23.12.2022 р. до розпорядження від 25.03.2020 р. № 338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» і постанови від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Але, також звертаємо Вашу увагу на той факт, що перша допомога – це проведення найпростіших медичних заходів для порятунку життя, зменшення страждань потерпілого від надзвичайної ситуації і попередження розвитку можливих ускладнень. Професійно таку допомогу надають, звичайно ж, медики, але не завжди швидка допомога може прибути вчасно на місце події. Тому вміння кожного з нас надати першу необхідну допомогу постраждалим до прибуття служб порятунку може відіграти вирішальну роль у порятунку життя людини. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ЯК ця нісенітниця відноситься ДО ТОВАРУ,ЯКИЙ Є ПРЕДМЕТОМ ТОРГІВ?! ДО ЧОГО ТУТ КОВІД? ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА! І ЖОДНИ ПРЕПАРАТ З АПЬТЕЧКИ НЕ ДОПОМОЖЕ ЯКЩО ЦЕ КОВІД! ЦЕ ПУБЛІЧНА ІНФОРИАЦІЯ. ПІД ЯКОГО УЧАСНИКА ВИ ЦЕ ПРОПИСАЛИ?! ЦЕ ЗВУЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ. учасники не зобовязані вам це надавати і підтверджувати на предмет торгів товар!!!! Прибирайте добровільно інакше подамо скаргу до органу оскарження і до ДАСУ та НАБУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (ч. 2 ст. 5 Закону).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2023 12:01
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога!

Номер: c8aee8fe52c94872b7849e73a051f928
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.a9
Назва: дискримінаційна вимога!
Вимога:
Протокол випробувань на партію товару, виданий на ім*я учасника, що є предметом закупівЛі, для підтвердження характеристик, визначених в Додатку На 3 .теядерної документації. Така вимога є дискримінаційною та незаконною. Зазначимо, що протокол випробування не вимагається жодним національним станартом! та йще і на імя учасника. Такою вимогою ви звужуєте коло учасників, тільки тими, хто має проткол випробування видане на своє імя (хоча чинне законодавство не покладає такого зобвязання на учасника). Незаконна вимога! Внесіть зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. Звертаємо Вашу увагу на те, що КНП «Добровеличківська лікарня» відноситься до об’єкту критичної інфраструктури (забезпечення надання екстреної медичної допомоги). Головним критерієм віднесення об'єктів до об'єктів критичної інфраструктури є визнання того, що наслідки порушення сталого функціонування одного або низки об'єктів критичної інфраструктури можуть спричинити надзвичайні ситуації та/або мати негативний вплив на стан екологічної, енергетичної, економічної, фінансової безпеки, на стан обороноздатності держави, порушити систему управління нею. Тому, передусім необхідно визначити важливість інфраструктурних об'єктів для надання основних послуг у всіх секторах економіки та сферах діяльності задля впровадження низки заходів щодо захисту таких об'єктів від реалізації можливості виникнення кризових ситуацій. Зауважимо, що Замовник має необхідність отримання товару, інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі якого належним чином підтверджені. Перевагами якісних паливних брикетів є їх висока тепловіддача та зручність використання. Основними показниками якості будуть: зольність; вологість; калорійність; теплота згоряння. У якісних брикетів низька вологість та зольність, висока калорійність. Ці базові нормативи у значній мірі залежать від якості підготовки сировини, ступеня просушення та пресування брикетів. Важливим аспектом також є умови зберігання. Отже, підсумовуючи вищевикладене, зміст вимоги за тендерною документацією не обмежує учасників закупівлі в виборі способу проведення лабораторних досліджень. Вважаємо, що Вами не доведено неможливість виконання зазначеної вимоги і як наслідок, Замовник її відхиляє.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення вимог особливостей та чинного національного стандарту

Номер: 9a372bacb7fc47eb915abe9ae26384b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.c8
Назва: порушення вимог особливостей та чинного національного стандарту
Вимога:
нижчатеплота згоряння,МДж/кт -не більше 15,7; вища теплота згоряння, МДжЇкг. - побільше 19,5; Жодним стандартом не передбачено таких характеристик! внесіть зміни та узгодьте вимоги з національним стандартом!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. Звертаємо Вашу увагу на те, що КНП «Добровеличківська лікарня» відноситься до об’єкту критичної інфраструктури (забезпечення надання екстреної медичної допомоги). Головним критерієм віднесення об'єктів до об'єктів критичної інфраструктури є визнання того, що наслідки порушення сталого функціонування одного або низки об'єктів критичної інфраструктури можуть спричинити надзвичайні ситуації та/або мати негативний вплив на стан екологічної, енергетичної, економічної, фінансової безпеки, на стан обороноздатності держави, порушити систему управління нею. Тому, передусім необхідно визначити важливість інфраструктурних об'єктів для надання основних послуг у всіх секторах економіки та сферах діяльності задля впровадження низки заходів щодо захисту таких об'єктів від реалізації можливості виникнення кризових ситуацій. Тому, Замовник має необхідність отримання товару, що належним чином може підтвердити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Перевагами якісних паливних брикетів є їх висока тепловіддача та зручність використання. Основними показниками якості будуть: зольність; вологість; калорійність; теплота згоряння. У якісних брикетів низька вологість та зольність, висока калорійність. Ці базові нормативи у значній мірі залежать від якості підготовки сировини, ступеня просушення та пресування брикетів. Важливим аспектом також є умови зберігання. Замовник має право на отримання якісного товару, що пройшов лабораторне дослідження. Отже, підсумовуючи вищевикладене, зміст вимоги за тендерною документацією не обмежує учасників закупівлі в виборі способу проведення лабораторних досліджень. Вважаємо, що Вами не доведено неможливість виконання зазначеної вимоги і як наслідок, Замовник її відхиляє..
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога не до предмета закупівлі

Номер: d6a0f5c11b7c4bd8b73d640d2a19b327
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.c7
Назва: Вимога не до предмета закупівлі
Вимога:
Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно потреби до. кінця 2023 року, відновідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного споживання електричної енергії та розміру фінансування. Пребметом закупівлі не є електрична енергія! приберіть незаконну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо. Замовником внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

порушення п. 28 Особливостей.

Номер: eb6d52eb58da4b3b8f4be2a40aaad252
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.a6
Назва: порушення п. 28 Особливостей.
Вимога:
подати у складі своєї тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ про Учасника. - юридичну особу або Учасник-а - фізичну особу - суб”єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій. України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів УкраїНи від. 22.01.1996 На 118. Зазначаємо, що Замовник не має право вимагати такий документ від учасників. Такий документ не є обовязковим для субєктів господарювання. Також усі відмості є у вільному доступі. Приберіть беззаконня!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. В силу норми абзацу першого ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, згідно з абзацом другим ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2023 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

порушення п. 28 Особливостей.

Номер: c2c4b1761d3440938ae3572d506e150d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.b5
Назва: порушення п. 28 Особливостей.
Вимога:
итяг :; Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичт-шх осіб:- підприсмців та громадських формувань, в-якому міститься інформація про те, що у Єдиному державному реєсгрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну “реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Реєстр відкритий! Ви не маєте право виагати такий документ від учасників! Дана вимога не узгоджується з п. 28 Особливостей! Приберіть
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. В силу норми абзацу першого ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, згідно з абзацом другим ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2023 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність п 44 Особливостей.

Номер: 5f14a644833a433f85809d637114c7aa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.c4
Назва: невідповідність п 44 Особливостей.
Вимога:
витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що відомості про юридичну особу/фізичну особу/керівника фізичної особі/уповноважену особу юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або повія-заніс- корупцією правопорушення; 7) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа/уповноважена особа учасника, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Вказані вимоги неузгоджуються з вимогами п. 44 Особливостей . Замовник має право вимагати такі документи ЛИШЕ від переможця Приберіть беззаконня.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. В силу норми абзацу першого ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, згідно з абзацом другим ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2023 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

неузгодженність з Особливостями

Номер: 930ee22870064287904e92fcbcae7839
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.c3
Назва: неузгодженність з Особливостями
Вимога:
15) на виконання статті 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 На 2694-ХП, пункту 5 Порядку розслідування та обліку- нещасних випадків, професійних захворювань та. аварій на виробництві, затвердженого постановою Ш від 17.04.2019 На 337, Учасник у складі пропозиції надає наказ про призначення в УчасНика, особи відповідальної за придбання та формування медичними засобами аптечки медичної Для надання першої домедичної допомоги разом із відповідним додатком до наказу, яким затверджений перелік вкладень в аптечку медичну для надання першої домедичної допомоги, а також підтверджуючий документ про придбання аптечки медйчної (видаткова накладна або акт приймшНя- передачі); Дана вимогна незаконна: По-перше, предметом торгів є товар, то ж до чого тут встановлена вимога щодо охорони праці? По-друге вимога у такій редакції неузгоджується за п. 29 Особливостей. Приберіть беззаконня.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. Уряд через COVID-19 продовжив на всій території України дію карантину до 30 квітня 2023 року. Також, на цей період продовжено режим надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту. Відповідні зміни внесені постановою КМ № 1423 від 23.12.2022 р. до розпорядження від 25.03.2020 р. № 338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» і постанови від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Але, також звертаємо Вашу увагу на той факт, що перша допомога – це проведення найпростіших медичних заходів для порятунку життя, зменшення страждань потерпілого від надзвичайної ситуації і попередження розвитку можливих ускладнень. Професійно таку допомогу надають, звичайно ж, медики, але не завжди швидка допомога може прибути вчасно на місце події. Тому вміння кожного з нас надати першу необхідну допомогу постраждалим до прибуття служб порятунку може відіграти вирішальну роль у порятунку життя людини. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2023 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

невірно обрано код ДК

Номер: d6d9e7b41cee4a67ac45bb81741edd52
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.c2
Назва: невірно обрано код ДК
Вимога:
Предмет закупівлі - Брикети ПАЛИВНІ з соломи Тобто це ТВЕРДЕ ПАЛИВО. Замовником, з порушенням вимог законодавство невірно обрано код ДК Внесіть зміни
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Законом України «Про альтернативні види палива» наведені терміни вживаються у такому значенні: альтернативні види палива - тверде, рідке та газове паливо, яке є альтернативою відповідним традиційним видам палива і яке виробляється (видобувається) з нетрадиційних джерел та видів енергетичної сировини. Статтею 5-1 згаданого Закону передбачені альтернативні види твердого палива. До альтернативних видів твердого палива належать: продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо; органічна частина промислових та побутових відходів, а також гранули та брикети, вироблені з них. Отже, Замовник правомірно визначив предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 03110000-5 Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2023 12:01
Вимога
Вирішена

не стосується предету закупівлі

Номер: 97826352c70b40d5b0ff4d6bbabff376
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-011434-a.c1
Назва: не стосується предету закупівлі
Вимога:
Вимога ТД: 11.) учасник-переможець новинен забезпечити всі необхідні дії, які “залежать від нього, як від нового електропо'стачальника, Для виконання своєчасної зміни електропостачальника за ініціативою споживача (згідно. Правил роздрібного ринку електричної енергії), про що учасник-. процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі. Дана вимога не відноситься до предмету закупівлі, що підтверджує порушення Замовником порядку проведення торгів. Приберіть незаконну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо. Замовником внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено