-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання
Торги відмінено
98 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 490 000.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2017 14:45 - 14.01.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Оскарження рішення згідно протоколу № 39 від 23.01.2018р.
Номер:
9063fd3acabc4083ba895cf9ef5d8db9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-18-001800-b.b2
Назва:
Оскарження рішення згідно протоколу № 39 від 23.01.2018р.
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" на рішення Департаменту житлового господарства
Дніпровської міської ради, оформлене Протоколом №39 від 23.01.2018р. про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- 39 Протокол відхилення.pdf 26.01.2018 17:58
- ДБН А2.2-3-2014 .pdf 26.01.2018 17:58
- Лист № 22-9-281 від 22.01.2009.pdf 26.01.2018 17:58
- Лист від 30.04.2003 № 7-7-401 .pdf 26.01.2018 17:58
- Платежное поручение 5000.pdf 26.01.2018 17:58
- Скарга.pdf 26.01.2018 17:58
- зміни аварійне обслугов 09.11.docx 26.01.2018 17:58
- ТД послуги аврійка 09.01.doc 26.01.2018 17:58
- ТД послуги аврійка 18.12.doc 26.01.2018 17:58
- sign.p7s 26.01.2018 17:58
- Тендерна пропозиція.pdf 26.01.2018 17:58
- тендерное предложение _Часть3.pdf 26.01.2018 17:58
- тендерное предложение Часть2.pdf 26.01.2018 17:58
- тендерное предложение_Часть1.pdf 26.01.2018 17:58
- тендерное предложение_Часть4.pdf 26.01.2018 17:58
- тендерное предложение_Часть5.pdf 26.01.2018 17:58
- тендерное предложение_Часть6.pdf 26.01.2018 17:58
- Цінова пропозиція.pdf 26.01.2018 17:58
- img832.pdf 26.01.2018 17:58
- img833.pdf 26.01.2018 17:58
- img835.pdf 26.01.2018 17:58
- img841.pdf 26.01.2018 17:58
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №37_2018.pdf (1).p7s (2).pdf 26.01.2018 17:58
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №37_2018.pdf.p7s (2).p7s 26.01.2018 17:58
- Договір застави (2).pdf 26.01.2018 17:59
- Рішення від 30.01.2018 № 796.pdf 05.02.2018 19:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2018 № 1371.pdf 16.02.2018 17:30
- Рішення від 15.02.2018 № 1371.pdf 20.02.2018 20:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2018 17:59
Дата прийняття рішення по скарзі:
20.02.2018 20:55
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання
Номер:
c21d293eb12d4706b724cfec373ea316
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-18-001800-b.b1
Назва:
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання
Вимога:
Відповідно вимог п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Згідно п. 8 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Банківська гарантія - один із способів забезпечення виконання зобов'язань, при якому банк, інша кредитна установа, страхова організація або інша комерційна організація (гарант) видає на прохання боржника (принципала) письмове зобов'язання сплатити кредитору (бенефіціару) грошову суму при наданні їм вимоги про її сплату.
Відповідно до цього банківська гарантія може бути видана як банком так кредитною установою, страховою організацією або іншою комерційною організацією (гарант).
Банківська гарантія надається підприємству на підставі перерахування суми забезпечення на рахунок банку так і на підставі застави майна на суму гарантії, що у свою чергу у другому випадку не передбачає платіжного доручення. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що Замовником порушено п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме встановлено дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до тендерної документації, “Проект договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється (крім розділу ІІІ «Ціна договору» та підписується Учасником і надається ним у складі тендерної пропозиції”.Текст договору наведений у додатку 5. Відповідно пункту 12.1 договору, згідно з яким “12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
- Додаток №1 (перелік, ціни та кількість послуг);
- Додаток №2 (перелік житлових будинків, за якими надаються послуги)”.
Цих додатків у тендерній документації немає:
Звертаємося до Вас з питанням надати роз’яснення, чи має учасник подати Замовнику також і підписані Додатки №1 та №2.
Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виключення посилань на Додаток №1 та Додаток №2 (у разі їх не надання) або включити до його тексту Додатки №1 та №2.
Тендерна документація встановлює: “Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику ... тендерну пропозицію (згідно додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та розрахунок(и) ціни”.
Вимога про надання розрахунку ціни не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.22, що регламентує склад тендерної документації.
Просимо виключити ці вимоги з тендерної документації, як таки, що порушують Закон.
Тендерна документація встановлює: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації).”
Просимо надати роз’яснення, які документи з точки зору замовника будуть належним чином підтверджувати наведені вимоги до предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 09.01.pdf 09.01.2018 13:00
Дата подачі:
05.01.2018 15:37
Вирішення:
Внесено зміни до тнедерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено