• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів)

Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ

Завершена

265 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2023 14:53 - 07.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС є таким, що не відповідає умовам ТД та підлягає дискваліфікації

Номер: 596c8f18393b4eec8f0d920ac49459a9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-008864-a.c1
Назва: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС є таким, що не відповідає умовам ТД та підлягає дискваліфікації
Вимога:
1) Замовник вимагає від Учасника наступне: 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг із зазначенням спеціалізованого вантажного автотранспорту та обладнання для інсинерації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС наданий Технічний документ -Паспорт котел-утилізатор водогрійний КУ-3,15.pdf. Відповідно до Паспорту, наданого Учасником котел-утилізатор призначений для утилізації ТЕПЛА! Аж ніяк не медичних відходів. Предметом Закупівлі є Надання послуг із завантаження, перевезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів за кодом згідно ДК 021:2015: 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу No 1602 від 06.09.2022 року) субʼєкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація - контрольований процес спалювания органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі субʼєкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: • перевірки наявності у субʼєкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, • перевірки наявності у субʼєкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °С. Тож, у Учасника відсутня сміттєспалювальна піч(інсенираторний комплекс) температурою спалювання не менше ніж 1100 °С. 2)У Ліцензії, наданої ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС серія АЕ №199209, у пункті 6. Клінічні та подібні їм відходи відсутній такий вид операції, як Знешкодження. У будь-яких інших пунктіх, Переліку видів небезпечних відходів, 1-20 відсутній такий вид операції, як Знешкодження. Отже, окрім зберігання Учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС ніяких операцій з відходами проводити не має права! Зокрема, статтею 1 Закону України "Про відходи" наведено визначення «утилізація відходів» використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів». Що не може бути застосовано до клінічних та медичних відходів.Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Учасник не зможе надати послуги за Закупівлею UA-2023-03-02-008864-a. Вимагаємо дискваліфікації зазначеного вище Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником було розглянуто вимогу (скаргу) ТОВ «А-ЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-008864-a). За результатами розгляду повідомляємо наступне. В п.1 Розділу 1 тендерної документації, зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України ”Про публічні закупівлі“ (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Згідно абз.3 п.38 Особливостей Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Згідно п.39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно п.52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Законом та Особливостями не передбачено, що Замовник має право змінювати прийняте рішення відповідно до отриманої вимоги від учасника процедури закупівлі. За змістом отриманої вимоги Замовник може повідомити наступне. 1. Замовник не вимагав від Учасників Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дозволить учаснику, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо надання послуг із зазначенням спеціалізованого вантажного автотранспорту та обладнання для інсинерації небезпечних відходів категорії В та утилізації токсичних відходів, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 2. Згідно вимог пп.10 п. 1.1. Розділу 3 тендерної документації передбачалось зокрема подання ліцензії, або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в складі пропозиції надано ліцензію на провадження господарської діяльності: «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація)». Разом з тим, тендерна документація не містила окремих вимог згідно яких учасниками подається ліцензія на окремі види операцій з відходами. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. У зв’язку із відсутністю законодавчих підстав вимога ТОВ «А-ЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-02-008864-a) є такою, яка не може бути задовільненою. 2. Розмістити відповідь щодо незадоволення вимоги ТОВ «А-ЕНЕРГО» в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2de7411109594bc6aab11ba250adf860
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-008864-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 11.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2023 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.04.2023 18:32
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2023 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР від 31.12.2021р. №92, Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами розгляду Скарги (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2023-03-02-008864-a.с2) орган оскарження постановив: «Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ---90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-02-008864-a» ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-02-008864-a, відповідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4966-р/пк-пз від 18.04.2023р. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем відкритих торгів (з особливостями). 3. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Особливостями, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua