-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по картках, дизельне паливо по картках, газ нафтовий скраплений по картках)
Торги не відбулися
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2023 13:56 - 07.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога в період уточнення
Номер:
bde372c86b2842f09066d8f6f81b716c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-007249-a.c1
Назва:
Вимога в період уточнення
Вимога:
Додаток № 2 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі : "п. 2 Розділу 2. Вимоги щодо Товару, що поставляється" містить дискримінаційні умови : 2. Обов’язковою умовою є наявність не менше 2-х АЗС у м. Звягель Житомирської області. АЗС повинні бути власними, орендованими та/або партнерськими.
Просимо виключити даний пункт, так як він обмежує кількість учасників у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2023 14:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! При підготовці тендерної документації на закупівлю: Нафти і дистилятів (Бензину А-95 по картках, дизельного палива по картках, газу нафтового скрапленого по картках) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-02-007249-a.c1, дотримано всіх вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), з врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів
з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі Особливості) та підзаконних нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та враховуючи норми ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Додатку № 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» п. 2 Розділу 2 "Вимоги щодо Товару, що поставляється" умови про обов’язкову наявність не менше 2-х АЗС у м. Звягель Житомирської області та про АЗС, які повинні бути власними, орендованими та/або партнерськими, повідомляємо, що вказані умови зумовлено особливостями господарської діяльності та роботою підприємства.
Частиною 1 ст. 4 Закону України «Про критичну інфраструктуру» визначено, що захист критичної інфраструктури є складовою частиною забезпечення національної безпеки України.
Закупівля нафти і дистилятів (Бензину А-95 по картках, дизельного палива по картках, газу нафтового скрапленого по картках) проводиться Замовником з метою забезпечення належного та безперебійного надання послуг населенню з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. Підприємства водопровідно-каналізаційного господарства є об’єктами критичної інфраструктури, які виконуючи життєво важливі функції, забезпечують споживачів населених пунктів України послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, порушення яких призведе до негативних наслідків для національної безпеки України.
У відповідності до пп.3 п.4 ст. 9 вказаного Закону та положень постанови Кабінету Міністрів України № 1109 від 09.10.2020 року «Про затвердження Порядку віднесення об’єктів до об’єктів критичної інфраструктури», Замовника - КП ЗМР «Звягельводоканал», віднесено до підприємств критичної інфраструктури водопостачання і водовідведення.
Враховуючи, що Замовник є природнім монополістом і єдиним підприємством на території міста, що надає зазначений вид послуг, своєчасна заправка автомобілів є вкрай важливою складовою підтримання життєзабезпечення міста та належного санітарного стану міста. Центральні водопровідні та каналізаційні мережі, водопровідні та каналізаційні станції, станції підйому води, які обслуговуються Замовником, мають розгалуженість та розташовані по всій території міста.
Замовник здійснює надання послуг також у нічний час доби, відповідно підприємство повинно мати цілодобовий доступ до АЗС для отримання палива, а також не менше двох АЗС для заправки, що передбачається умовами тендерної документації.
Окрім того, у разі настання обставин непереборної сили підприємство повинно мати можливість в найкоротші терміни дістатися до АЗС з метою отримання пального.
АЗС поза межами міста є недоцільними, оскільки підприємство знаходиться у м. Звягель, відповідно з метою отримання палива подолання великих відстаней буде таким, що призведе до втрати підприємством пального, яке можна витратити на надання послуг, та втрати робітниками підприємства робочого часу, який вони могли б витратити на надання послуг населенню.
Крім того, наголошуємо, що Замовник у відповідності до ч.2 ст. 16 та ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Наявністю документів на власність АЗС, договорів оренди та партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний Учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару та гарантує безперебійне постачання нафтопродуктів для потреб Замовника, а також є гарантією надійності та стабільності Постачальника, тому вважаємо дану вимогу законною та необхідною.
Від так, виставлені Учасником вимоги, які визначені Тендерною документацією Замовника вважаємо не дискримінаційними для Учасників, а такими що відповідають нормам діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено