-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Деззасоби
Завершена
43 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 215.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 215.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2018 09:38 - 07.02.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Зкамовника
Номер:
ecd45605329b4ef1ac1e8c52c4633f8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-02-000366-b.c2
Назва:
Щодо відповіді Зкамовника
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Намагаєтесь виправдати свої корупційні дії?? Не знаєте, до чого причепитися? Ви же писали про 236 Наказ. Тепер вирішили поговорити про Сагнідез? Якщо в вимогах не зазначено серед технічного завдання кількість робочого розчину, яка повинна виходити, то не треба порівнювати по цьому показнику засоби! Може вам ваш постачальник порекомендує провести порівняння по кольору методичних вказівок? Ми остаточно впевнилися в вашому зговору з постачальником і плануємо придати цієї справі всебічного розголосу та направити до контролюючих органів листи з метою притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника за корупційну розтрату бюджетних коштів країни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2018 13:05
Вирішення:
Шановний постачальнику! Звертаємо вашу увагу, що згідно визначення законодавства України, ""Еквівалентні товари" — вітчизняні чи ввезені товари, ідентичні за описом, якістю та технічними характеристиками товарам, поміщеним під режим повернення, які вони заміняють". Згідно наданих вами документів, а саме сертифікатів якості, конкретні засоби для дезинфекції "Санідез" та "Санітаб" різняться технічними характеристиками, а саме вмістом діючої речовини в одиниці запропонованого товару - одній упаковці і в закупівлі загалом, і, таким чином, еквівалентами в трактуванні, визначеному законом, вважатись не можуть. Звертаємо вашу увагу на те, що допорогові закупівлі не регулюються чинним законодавством України окрім загальних засад, викладених у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", і Комітет з конкурсних торгів залишає за собою право розглядати економічну доцільність закупки, у якій при невеликій ціновій перевазі пропонується товар, який поступається технічними характеристиками товару, який потребує Замовник. Також звертаємо вашу увагу, що Замовники у допорогових закупівлях мають право відмовитись від аналогів, про що прямо вказано у технічному описі закупівлі - "Аналогів не пропонувати". Тож в даному випадку мова про порушення чинного законодавства не йдеться.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ac5ea018a99849189cdd7d78c45b1aa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-02-000366-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо,що ви так любите отримувати хабарі від свого постачальника, продукцію якого прописана в документації, і готові вигадувати різноманітні аргументи, аби отримати бажане. Це вам про Наказ 236 підказав ваш улюблений учасник-невдаха ринку України , який трактує всі Накази МОЗ на свій манер, як їм вигідно? Стосовно Наказу №236 МОЗ України. Ваше трактування Наказу №236 навмисно перекручене та зовсім не відповідає дійсноті:
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Стосовно літрів робочого розчину. Де в документації є вимога, що з хлорного засобу ви повинні отримати 3733 літрів робочого розчину??? Її немає!!! А якщо немає,то ви не маєте права порівнювати засоби по тим показникам, які не зазначені в документації. Враховуючи вищевикладене, якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося до Департаменту охорони здоров`я, НАБУ, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2018 15:41
Вирішення:
Доброго дня!
Перш за все, хочемо відмітити, що якщо ви прямо вказуєте на те, що засоби для дезінфекції рук, які є запропоновані у вашій документації, відносяться до другої групи (препарати, що містять додаткові дезінфікуючі засоби), в той час як у тендерній документації зазначений засіб першої групи (спиртові розчини) "Мікрасепт", чи можна говорити, що ви запропонували еквівалент? Ми зробили помилку, порівнявши дані засоби як засоби першої групи, оскільки в цьому випадку мова йшлася би про препарати одної групи, які можна порівнювати як еквіваленти. Просимо звернути увагу, що засоби першої та другої груп, хоч і допускаються згідно наказу, однак не є повними еквівалентами, і розрізняти ці дві групи деззасобів для рук не є помилкою. Наскільки нам відомо, станом на 15.02.2018р на ринку України присутній по крайній мірі ще один засіб у групі спиртових розчинів для дезінфекції рук у різноманітних видах (гель та спиртовий розчин) та фасуваннях, а також дані спиртові розчини реалізовує широке коло продавців, тож говорити про штучне обмеження конкуренції в даному випадку не можна.
По-друге, хочемо зазначити, що, хоча в закупівельній документації не зазначено, яку саме кількість літрів робочого розчину ми хочемо отримати, в складі вашої пропозиції аналог товару "Санітаб" засіб "Санідез" поданий у відмінній кількості таблеток та концентрації діючої речовини для дезинфекції у одиниці товару. Це не є порушенням, але щоб порівняти ці два товари у даному випадку ми порівняли кількість діючої речовини, яку ми отримаємо в результаті закупки. Таким чином, кількість діючої речовини, отримана в складі вашої пропозиції, не є еквівалентною і меншою. З огляду на невелику різницю в ціновій пропозиції між вашою пропозицією та пропозицією вашого конкурента економічна перевага у закупці вашої продукції нівелюється.
По-третє, якщо ви маєте беззаперечні докази щодо передачі хабарів від ваших конкурентів до нас, ми не будемо проти, щоб ці дані були передані у відповідні органи. Однак зазначаємо, що ваша особиста переконаність у цьому не може вважатись доказом, а погрози щодо публічного розголосу до закінчення періоду оскарження можуть кваліфікуватись як тиск на Комітет з конкурсних торгів.
Таким чином, Комітет з конкурсних торгів вирішує відхилити вашу вимогу. Додаткові вимоги просимо надсилати заздалегідь, до 15:00 16.02.2018, з метою опрацювання ваших вимог і можливості повернення на кваліфікацію у випадку, якщо ви надасте додаткову інформацію щодо висловлених нами зауважень.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні