• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЛОТ №1 Реактиви до автоматичного гематологічного аналізатора КТ-6300 (код ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні; номенклатурні позиції предмету закупівлі: розчинник (ділюєнт) (20 л), код за ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 58237 - Буферний розчинник зразків ІВД автоматичний/напівавтоматичні системи; розчин лізуючий (500 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 61165 - Реагент для лізису клітин крові ІВД; очисник ферментативний (50 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем; очисник для периферичної крові (50 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем) ЛОТ №2 Реактиви до автоматичного гематологічного аналізатора RT-7600 (код ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні; номенклатурні позиції предмету закупівлі: розчин лізуючий (1 л), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 61165 - Реагент для лізису клітин крові ІВД; розчинник (ділюєнт) (20 л), код за ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 58237 - Буферний розчинник зразків ІВД автоматичний/напівавтоматичні системи; реагент для очищення (500 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем; реагент для очистки (50 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем; контрольна кров /контрольний матеріал CBC-3D, 2.0 мл, нормальний рівень, код ДК 021:2015: 33696200-7 - Реактиви для аналізів крові, код НК 024:2019: 30531 - Гематологічний контроль /калібратор)

Відкриті торги з особливостями здійснюються відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Завершена

146 306.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 585.31 UAH
Період оскарження: 02.03.2023 12:00 - 07.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Виправлення помилок 24 години

Номер: dbac3f47975f4df780ff69ab0c567243
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-005049-a.c1
Назва: Виправлення помилок 24 години
Вимога:
Шановний Замовник! Почитайте законодавство про відкриті торги з оjcбливостями. Ви порушуєте законодавство. Згідно яких: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. А Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому, вимагаю скасувати ваше рішення, щодо дискваліфікації, та винести пропозицію на виправлення помилок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Повідомляю Вас, що уповноважена особа забезпечує об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника, та відповідно уповноважена особа для здійснення своїх функцій підтверджує свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель, тому очевидно, що уповноважена особа ознайомлена із законодавством у сфері публічних закупівель, та вміє ним користуватись. Так, у Протоколі №11В від 14 березня 2023 р., зазначено, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена на основі двох підстав: 1) у проєкті договору про закупівлю не заповнена стрічка, що стосується в особі кого діє ФОП Мартиненко В.В. та незаповнені реквізити Постачальника у Додатку №2 до проєкта договору про закупівлю Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умові, визначеній в підпункті 3.20. пункту 3 розділу VI тендерної документації (далі – ТД) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно з підпунктом 2 пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). 2) Учасником запропоновані чотири реактиви, жоден із яких не підходить до автоматичного гематологічного аналізатора КТ-6300. Учасником на підтвердження цього надаються технічні документи (сертифікат якості, інструкція) щодо кожного із реактивів, і саме в даних документах міститься положення щодо використання запропонованих реактивів. Наприклад, Dia-Lyse-Diff D-CF використовується для гематологічних аналізаторів Diagon Dcell 60, BC-3000 Plus, BC3200, BC2800. Аналогічна інформація міститься і у формі відкритих даних, що опубліковані в мережі Інтернет. Відповідно, Учасником запропоновані Товари, не є належними Товарами що необхідні Замовнику. До того ж, згідно з пунктом 5 Додатку №3 до ТД, термін придатності розчинника (ділюєнт), розчина лізуючого, очисника ферментативного та очисника для периферичної крові - 2 роки при температурі зберігання 2-30°С. Натомість, у документах Учасника, зазначається що реагенти стабільні протягом 18 місяців при температурі 15-35°С. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умові, визначеній в пункті 5 Додатку №3 до ТД та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, зокрема, встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей; Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що в тендерній документації в обов’язковому порядку зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Безумовно, щодо першої підстави – то Замовник міг розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель. У випадку, настання таких обставин, Учасник міг би виправити зазначену невідповідність, та в подальшому Замовник би обрав Учасника переможцем закупівлі: ЛОТ №1 Реактиви до автоматичного гематологічного аналізатора КТ-6300 (код ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні; номенклатурні позиції предмету закупівлі: розчинник (ділюєнт) (20 л), код за ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 58237 - Буферний розчинник зразків ІВД автоматичний/напівавтоматичні системи; розчин лізуючий (500 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 61165 - Реагент для лізису клітин крові ІВД; очисник ферментативний (50 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем; очисник для периферичної крові (50 мл), код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви, код НК 024:2019: 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем). До того ж, не слід забувати про такий принцип здійснення публічних закупівель як максимальна економія. Однак, друга підстава дискваліфікації не підлягає виправленню, тому Замовником не розміщене повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель. Надання Учасником Товарів, що не є належними, та є такими що не вимагались Замовником, аж ніяк не є невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією. Тому, виходячи з умов ТД та предмета закупівлі, зазначена інформація не відносяться до інформації / документів, визначених пунктом 40 Особливостей, щодо яких може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей. Тому надання замовником 24 годин для виправлення невідповідності за першою підставою, не змінило б ситуацію, адже, в подальшому пропозиція була б відхилена все одно на основі другої підстави, витратився лише б час Замовника та Учасника. Водночас, якби Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності (по другій підставі) в електронній системі закупівель, то він би порушив пункт 40 Особливостей, адже Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах (такої ж позиції і дотримується Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях: рішення від 22 грудня 2022 р. №7657-р/пк-пз, рішення від 04 січня 2023 р. № 114-р/пк-пз, рішення від 31січня 2023 р. № 1075-р/пк-п). Таким чином, Ваша тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено