• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

М’ясопродукти

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): М’ясопродукти (Код за ДК 021:2015 - 15130000-8 М’ясопродукти) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1; - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; Кількість: 7 (найменування), у тому числі: № з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість 1. Сардельки вищого ґатунку кг. 7300 2. Сосиски вищого ґатунку кг. 8000 3. Ковбаса варена вищого ґатунку, штучна оболонка кг. 3500 4. Ковбаски вищого ґатунку напівкопчені кг. 2200 5. Ковбаса вищого ґатунку напівкопчена кг. 4000 6. Сосиски молочні варені кг. 1000 7. Сосиски типу «Баварські» варено-копчені кг. 1000 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 6 694 840,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.03.2023 до 23:59 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

6 694 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 948.40 UAH
Період оскарження: 02.03.2023 11:05 - 07.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

експертний висновок

Номер: 2e5cae721c3b476b879fe9313e55d75c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-003409-a.c1
Назва: експертний висновок
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до вимог ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та мікробіологічні, виданий не раніше ніж за місяць до моменту подачі документів до цієї закупівлі.(повинні бути чинні на момент подачі документів). Доводимо до Вашого відома, що експертний висновок робиться протягом 10-14 днів. Для чого необхідно закупити продукцію та надати її на проведення випробувань. З моменту оголошення закупівлі до кінцевого строку подання пропозицій є 8 днів. Виробники відповідно до законодавства не зобовязані проводити лабораторні дослідження щомісячно, тобто готових висновків у виробника запросити немає можливості . Ви вимагаєте дослідження за певними показниками, таким чином ви вимагаєте надати документ отримати який для участі у закупівлі неможливо. Просимо внести зміни до ТД на надати можливість мені як потенційному учаснику з великим досвідом поставок, прийняти участь у даній закупівлі, шляхом виключення даної вимоги з умов ТД або продовження строку підготовки тендерних пропозицій більше ніж на 2 тижні або дозволити надати експертні висновки без вимог щодо дати їх проведення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Даний висновок вимагається для підтвердження якості запропонованої продукції учасника, більшість лабораторій виконують проведення експертизи протягом 5 днів з моменту отримання зразка, в учасника достатньо часу для отримання експертного висновку. Крім того учасник який буде визнаний переможцем при поставці товару також зобов'язаний надавати експертний висновок щодо якісних характеристик товару.
Статус вимоги: Відхилено