• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Настільні комп’ютери

Завершена

498 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2023 18:31 - 06.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не відповідність

Номер: c16fb23948754e59bc84f3be51e9938d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-012311-a.b5
Назва: Не відповідність
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас звернути Вашу увагу, що пропозиція ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" не відповідає вимогам Додатку 2 до Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Настільні комп’ютери ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213300-8 Настільні комп’ютери), а саме учасником ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" вказано в документі ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(30213300-8 Настільні комп’ютери) від «08» березня 2023 р. № 10 - Монітор AOC M2470SWH - Вес: 2,95 кг (не більше), що протирічить інформації на сайті виробника моніторів (https://eu.aoc.com/en/products/monitors/m2470swh/specification ) - NET WEIGHT EXCL. PACKAGE (IN KG) – 3,58 кг., що більше на 0,63 кг, ніж вказано у вимогах Замовника. Просимо Вас скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА". Тендерна пропозиція учасника ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" підлягає відхиленню на підставі ч.2 п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзаців першого та другого пункту 37 Особливостей: «Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією у закупівлі UA-2023-03-01-012311-a. , електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" у сумі: 350 400 грн. ціна/приведена ціна якої є найнижчою». Згідно з абзацами першим та другим пункту 38 Особливостей: «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Вивчивши документацію, ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА", замовник врахував значне покращення в технічних характеристиках запропонованого обладнання. А саме монітору, який пропонується з набагато кращими можливостями. А саме збільшеною діагоналлю що покращує робочі можливості оператора. Також при відборі переможця збереглися сама найнижча запропонована ціна. Шо привело до значної економії бюджетних коштів, з урахуванням вимог постанові КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Ці два показники ї були взяті для визначення переможця у закупівлі UA-2023-03-01-012311-a.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо посилання на сайт виробника

Номер: 65aabd174af14687b069395e0d594e68
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-012311-a.b4
Назва: Щодо посилання на сайт виробника
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з проханням щодо внесення змін до тендерної документації (надалі – Документація). Додатком 2 Документації встановлені технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі та вказано перелік документів на підтвердження якості запропонованого обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що наразі учасниками досить часто надаються недостовірні відомості щодо технічних характеристик системних блоків. Фактично перевіряти технічні характеристики комп’ютерів потрібно на веб-порталах виробників. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Разом з тим, наголошуємо, що практикою розгляду скарг АМКУ встановлено практику, що Замовник не має права відхиляти пропозиції учасників у разі якщо, на веб-порталі виробника вказані відмінні характеристики від тих, що надав учасник. Враховуючи наведене, просимо додати вимогу в Додаток 2 Документації наступного змісту «Для перевірки технічних характеристик запропонованого обладнання Учасник в складі Пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт виробника запропонованого обладнання, що містить перелік технічних характеристик запропонованого обладнання або лист від виробника з повним переліком технічних характеристик для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляемо Вам, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен надати , посилання на офіційний сайт виробника запропонованого обладнання, що містить перелік технічних характеристик запропонованого обладнання для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо сертифікатів інформаційної безпеки

Номер: 824e282733b246029945a4c7bfe79741
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-012311-a.b3
Назва: Щодо сертифікатів інформаційної безпеки
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з проханням щодо внесення змін до тендерної документації (надалі – Документація). Додатком 2 Документації встановлені технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі та вказано перелік документів на підтвердження якості запропонованого обладнання. Частиною 2 статті 8 Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України» визначено, що основними суб’єктами національної системи кібербезпеки є Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національна поліція України, Служба безпеки України, Міністерство оборони України та Генеральний штаб Збройних Сил України, розвідувальні органи, Національний банк України, які відповідно до Конституції і законів України виконують в установленому порядку такі основні завдання. Пунктом 3 частини 3 статті 8 Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України» встановлено, що функціонування національної системи кібербезпеки забезпечується шляхом: встановлення обов’язкових вимог інформаційної безпеки об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, у тому числі під час їх створення, введення в експлуатацію, експлуатації та модернізації з урахуванням міжнародних стандартів та специфіки галузі, до якої належать відповідні об’єкти критичної інформаційної інфраструктури. Повідомляємо Вас, що під час ознайомлення з вимогами до персональних комп’ютерів Вами не було передбачено вимог до інформаційної безпеки предмета закупівлі. Враховуючи наведене, просимо додати вимогу в Додаток 2 Документації щодо надання копії чинного сертифікату на систему менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 (ISO/IEC 27001:2013) виробника системних блоків та надати копію чинного сертифікату відповідності на системний блок щодо відповідності вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015 (Обладнання інформаційних технологій. Безпека) п. 1.6, 1.7, 2.6, п.п. 4.2.1, 4.3.1, 4.3.2, 4.3.6, 4.3.7, 4.5.1, 4.5.2, 4.5.4, 5.3.1, 5.3.8 (Сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Cистема сертифікації якості ІSO (ICO) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною організацією по стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, зокрема ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013). Цей стандарт стосується безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, який у результаті опосередковано впливатиме на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартам і відповідно до своїх повноважень не може зобов’язати сертифікувати в обов’язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто ніхто не може зобов’язати бізнес у примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки ця вимога відсутня в чинному законодавстві. Стандарт інформаційної безпеки ДСТУ 27001:2015 розроблено з допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо Windows

Номер: 57a6179d2fc244c891a7b1db28484863
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-012311-a.a2
Назва: Щодо Windows
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з проханням щодо внесення змін до тендерної документації (надалі – Документація). Додатком 2 Документації встановлені технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим і активованим, з оригінальною наліпкою. Наголошуємо, що наведена Вами редакція даної вимоги встановлює, що Windows має бути попередньо встановленим і активованим, що в свою чергу збільшує ризик закупівлі нелегальної продукції компанії Microsoft. Звертаємо увагу, що кожен виробник, шо встановлює Windows при виробництві має право на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Виробники, що встановлюють програмне забезпечення безпосередньо під час виробництва ПК, як складовий елемент комп’ютера, проходять відповідну сертифікацію від корпорації Microsoft, що в свою чергу надає Вам, як Замовнику гарантії, підтверджені корпорацією Microsoft, щодо сумісності запропонованого обладнання з продуктами Microsoft. На підставі наведеного вище, пропонуємо Вам додати до Додатку 2 Документації вимогу щодо надання листа від виробника персонального комп’ютера, в якому вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику персональних комп’ютерів, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення до нашої закупівлі. Хочемо звернути увагу наступне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єктів господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows, та згідно технічних вимог до предмету закупівлі, у Замовника є можливість звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням інформації про ліцензійне програмне забезпечення яке входить до складу комп’ютерів, які закуповуються. Також хочемо нагадати шо до повноважень АМКУ належить тільки захист економічної конкуренції, а не захист авторських прав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 801348c04df84835a05e0f476beb1f29
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-012311-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Дякуємо за звернення до нашої закупівлі. Хочемо звернути увагу наступне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єктів господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows, та згідно технічних вимог до предмету закупівлі, у Замовника є можливість звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням інформації про ліцензійне програмне забезпечення яке входить до складу комп’ютерів, які закуповуються. Також хочемо нагадати шо до повноважень АМКУ належить тільки захист економічної конкуренції, а не захист авторських прав.
Статус вимоги: Відхилено