-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПОСЛУГИ з ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ та СИСТЕМИ ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ і УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ В ПРИМІЩЕННЯХ
Закупівля здійснюється БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами).
Завершена
157 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2023 18:00 - 23.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА на неправомірні дії Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях, за кодом ДК 021:2015 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»
Номер:
547af514e77c4cd78724555817836dfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-01-011255-a.b6
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника,
щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями)
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях,
за кодом ДК 021:2015 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»
Вимога:
Учасник процедури закупівлі фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович має беззаперечні підстави вважати прийняте рішення Замовника відповідно до протоколу №18/2 від 27.03.2023 року, розгляду тендерних пропозицій поданих для участі в процедурі закупівлі, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника фахівцем з публічних закупівель Богданом Павловичем МАЄВСЬКИМ про визначення переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРО-БЕЗПЕКИ», відповідно до процедури закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях, за кодом ДК 021:2015 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» неправомірним, безпідставним та таким, яке порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам тендерної документації Замовника, з наступних об’єктивних причин.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
29.03.2023 15:27
Вирішення:
Уповноваженою особою з питань проведення публічних закупівель розглянувши Вашу «СКАРГУ на неправомірні дії Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях, за кодом ДК 021:2015 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» від 29 березня 2023 року (час подання 15:27 год.), повідомляю наступне: (І) у відповідності до пункту 6.2.8 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога «Оригінал сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT), або сертифікат ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи». ТАК, учасником – приватним підприємством «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» завантажено відповідний документ: СЕРТИФІКАТ ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT), виданий органом сертифікації CERTSYCTEMS та з терміном дії до 01.04.2024 року (файл «6.2.8. Сертифікат ISO 23932.pdf» (завантаження документу: 25 березня 2023 року 21:54)), що і відповідає вищевикладеній вимозі. ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЮ: вимогою пункту 6.2.8 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНО подання учасниками додатково та в обов’язковому порядку копій чи оригіналів АУДИТІВ (технічний нагляд) та АТЕСТАТІВ ПРО АКРЕДИДИТАЦІЮ, про засвідчення «компетентності» органу сертифікації CERTSYCTEMS, щодо надання послуг з такої сертифікації та видачі відповідних сертифікатів. (ІІ) у відповідності до пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлені наступні вимоги: про надання чинних посвідчень та витягів з протоколів (або протокол) про проходження навчання і перевірку знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з виконанням індивідуальних страхувальних засобів відповідно до вимог НПАОП 0.00-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (для усіх працівників учасника, що зазначені в довідці (оригінали, або копії документів завірені належним чином), а також: на керівника робіт та усіх виконавців робіт, зазначених у «Довідці» надати чинні посвідчення та витяг з протоколу (або протокол) про проходження навчання і перевірки знань «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 (оригінали, або копії документів завірені належним чином). ТАК, учасником – приватним підприємством «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» завантаженні відповідні ЧИННІ ПОСВІДЧЕННЯ та ВИТЯГИ З ПРОТОКОЛІВ на всіх працівників та на керівника робіт – Миколу ГОРБУШИНА (файл «5.1.1. Загальний курс охорони праці, висота та інструмент та працівників.pdf», (завантаження документу: 25 березня 2023 року 21:54)). ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЮ: оскільки Микола ГОРБУШИН, згідно посади (робочої професії) є директором (за внутрішнім сумісництвом «керівник робіт»), тобто іншими словами є «посадовою особою», а отже у відповідності до пункту 5.1. частини 5 ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) кожна посадова особа повинна проходити навчання з питань охорони праці перед прийняттям на роботу та регулярно протягом подальшої трудової діяльності (щонайменше, раз у три роки), тобто наступна дата проходження вищевказаних навчань керівником робіт – Миколою ГОРБУШИНИМ є 23 вересня 2024 року. ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ – перегляд рішення, яке прийняте ПРОТОКОЛОМ від 27 березня 2023 року за номером 18/2 - Уповноваженою особою з питань проведення публічних закупівель НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника закупівлі, який дозволяє собі цинічно порушувати норми Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
b5b32c32ec3b4ea18845e2980fee87b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-01-011255-a.b5
Назва:
Вимога до Замовника закупівлі, який дозволяє собі цинічно порушувати норми Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно до якої норми Закону України ви дозволили собі раніше терміну, яктй передбачене чинним законодавством України розблокувати процедуру закупівлі, без наявного на сторінці закупівлі "Повного рішення АМКУ", стосовно скарги та пунктів рішення колегії АМКУ по яким ви зобов'язані будете внести зміни до вимог тендерної документації???
Відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
п.17. Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
"Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії" та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
п.18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
19. Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі;
2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні;
3) підстави та обґрунтування прийняття рішення;
4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
20. Рішення органу оскарження містить таку інформацію:
1) найменування органу оскарження;
2) короткий зміст скарги;
3) мотивувальну частину рішення;
4) резолютивну частину рішення;
5) строк оскарження рішення.
21. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
22. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Так чому ви Шановний Замовник дозволяєте собі порушувати чинне законодавство України, а саме норми статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"? Закон вам не надає такого права!!! Можливо для зменшення часу для повторного оскарження ваших вимог, зменшення часу для потенційних учасників та ЛОБІЮВАННЯ інтересів зацікавленого учасника???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 13:57
Вирішення:
Уповноваженою особою з питань проведення публічних закупівель розглянувши Вашу «вимогу до Замовника закупівлі, який дозволяє собі цинічно порушувати норми Закону України «Про публічні закупівлі»» від 16 березня 2023 року (час подання 13:57 год.), повідомляю наступне: закупівля за номером UA-2023-03-01-011255-а, відбувається у «порядку проведення відкритих торгів» «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (із змінами). Замовником в період розгляду Скарги UA-2023-03-01-011255-a.a4 - не вчинено та не прийнято будь-яких дій та рішень, щоб відмінити тендер чи визнати його таким, що не відбувся та не укладено договір про закупівлю. ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЮ, що «ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» - не передбачено механізму та порядку для Замовника «РОЗБЛОКОВУВАТИ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ, БЕЗ НАЯВНОГО НА СТОРІНЦІ ЗАКУПІВЛІ «ПОВНОГО РІШЕННЯ АМКУ».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.03.2023 00:01
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях, за кодом ДК 021:2015 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»
Номер:
8538d79d265045d587b62c6998fc0d95
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-01-011255-a.a4
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться
в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях,
за кодом ДК 021:2015 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ ISO 37001-2018 зі Звітом Аудиту.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.3 - рішення АМКУ №6756 від 15.11.2022р. (питання №5).pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.2 - Завірена Ліцензія субпідрядника ТОВ ВЕНБЕСТ (Пожежне спостереження).pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - Аудит по Сертифікату ДСТУ-H CEN-TS 54-14-2021.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 22.11.2022 № 6894 (питання №5).pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 05.03.2023 19:05
- 05.03.2023р. Скарга до АМКУ Державна установа Національний інститут фтизіатрії і пульмонології.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - ст.1 Закону України Про акредитацію органів з оцінки сертифікації.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001-2018.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - Загальний курс з ОП Бабенко Л.П. (інженер, керівник робіт).pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ ISO 14001-2015 зі Звітом Аудиту.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.5 - Скан-копія чинної Ліцензії - ФОП Мельниченко О.В..pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.3 - Сторінки НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ ISO 45001-2019 зі звітом Аудиту.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ-H CEN-TS 54-14-2021.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.3 - Скан-копія сторінок Постанови №77 від 3.02.2021 року.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.2 - Постанова №852 від 23.11.2016р. п.24.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №10).pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.4 - ст.11 Закону України Про акредитацію органів з оцінки сертифікації.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 08.02.2023 № 1464 (питання №1).pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14-15.pdf 05.03.2023 19:05
- Доказ п.1 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.3 - рішення АМКУ №361 від 11.01.2023р. (питання №7).pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ ISO 23932-2018 зі Звітом Аудиту.pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 29.09.2022 № 6061 (питання №1).pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №8).pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.1 - рішення АМКУ від 06.12.2022 № 7182 (питання №2).pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.5 - Постанова №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.16.pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.2 - Скан Оригіналу договору підряду №25612-ПС на Пожежне спостереження.pdf 05.03.2023 19:06
- Доказ п.3 - Технічна специфікація. Регламенти з ТО ПС і СО.pdf 05.03.2023 19:06
- Рішення від 07.03.2023 №2666.pdf 07.03.2023 15:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2023 № 3206.pdf 16.03.2023 10:49
- Рішення від 15.03.2023 №3206.pdf 17.03.2023 17:07
- ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА 10.03.2023 16:42
- ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА 10.03.2023 16:42
- ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ номер один 10.03.2023 16:42
- ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ номер чотири 10.03.2023 16:42
- ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ номер два 10.03.2023 16:42
- ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ номер три 10.03.2023 16:42
- ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ номер п'ять 10.03.2023 16:42
- 8. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами від 21.03.2023 року) 21.03.2023 12:40
- 9. ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ від 21.03.2023 року 21.03.2023 12:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2023 19:08
Дата розгляду скарги:
15.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2023 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2023 17:08
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2023 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), за номером 3206-р/пк-пз від 15 березня 2023 року – ПОВІДОМЛЕННЯМ «про ПЕРЕЛІК ЗМІН», що вносяться до тендерної документації» від 21 березня 2023 року Рішення Колегії «ВИКОНАНО», тобто ВНЕСЕНО ЗМІНИ від 21 березня 2023 року до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю «послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей в приміщеннях», за процедурою «відкриті торги (з особливостями)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-01-011255-а (ПОВІДОМЛЕННЯМ «про ПЕРЕЛІК ЗМІН», що вносяться до тендерної документації» від 21 березня 2023 року від Уповноваженої особи Замовника з публічних закупівель, про виконання рішення № 3206-р/пк-пз від 15 березня 2023 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – ДОДАЄТЬСЯ).
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника закупівлі
Номер:
8771b6c2d394469f9bb8e9f496040f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-01-011255-a.b3
Назва:
Вимога до Замовника закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, завантажте всі документи в доступному (нормальному) для заповнення форматі, а саме форматі - Word. Ви вимагаєте надання учасниками процедури заповненої "Цінової пропозиції", переможець процедури закупівлі повинен заповнити та завантажити "Проект договору" про закупівлю. Виникає питання, чому учасники повинні власноруч набирати дані документи??? Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" всі документи повинні бути в легкодоступному форматі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2023 12:25
Вирішення:
Уповноваженою особою з питань проведення публічних закупівель розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення до процедури «вимога до Замовника закупівлі» від 05 березня 2023 року (час подання 12:25 год.), повідомляю наступне: у відповідності до пункту двадцять чотири «порядку проведення відкритих торгів» «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (із змінами) (надалі – ОСОБЛИВОСТІ) встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Особливостей - ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів та ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ТАК, відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ, Замовником 01 березня 2023 року, 16:36 год. оприлюднено ОГОЛОШЕННЯ, ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ - файл «1.ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ» – яка викладена на сторінках з першої по тридцять четверту включно та файл «2.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» - який викладений на сторінках з першої по п’яту включно, та які (ВСІ СТОРІНКИ) є якісно відскановані та повністю відображаються в машинозчитувальному форматі. ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЮ, що жодним положенням тендерної документації НЕПЕРЕДБАЧЕНО - ані для УЧАСНИКІВ, ані для ПЕРЕМОЖЦЯ заповнювати та завантажувати «проект договору» про закупівлю та подавати разом з документами тендерної пропозиції учасника та\або з документами переможця процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.03.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
c4b13331ae79465e9e8dfbb99ca55372
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-01-011255-a.b2
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно п.6.2.1. Ви вимагаєте від Учасників надати - посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання (у разі підключення пульта після 2015 року, надати інформаційну довідку про реєстрацію в довільній формі з сертифікатом відповідності на пульт або карту пульта пожежного спостерігання)
Ваша вимога є такою яка не відповідає чинному законодавству України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року.
згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.24. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол;
пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення);
засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця;
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер).
Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень, де розташовані робочі місця диспетчерів або операторів, повинні бути обмежені для доступу сторонніх осіб та забезпечуються природним, штучним та аварійним освітленням, природною вентиляцію, основним та резервним джерелом електроживлення, обладнуються стаціонарним телефонним зв’язком, захисним заземленням та пристроями для блискавкозахисту, пожежною сигналізацією та вогнегасниками.
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Виходячи з вищезазначеної інформації, згідно чинного законодавства України відсутня вимога, що наявності в ліцензіату для здійснення (надання послуг) із спостерігання за системами протипожежного захисту - посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання (у разі підключення пульта після 2015 року, надати інформаційну довідку про реєстрацію в довільній формі з сертифікатом відповідності на пульт або карту пульта пожежного спостерігання).
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" статті 22 ч.3 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ваша вимога не передбачена чинним законодавством України!!!
Наполягаємо на видалені вашої незаконної та дискримінаційної вимоги, яка спрямована на обмеження кількості потенційних учасників процедури закупівлі.
В випадку ігнорування ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2023 16:35
Вирішення:
Уповноваженою особою з питань проведення публічних закупівель розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення до процедури «вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України» від 03 березня 2023 року (час подання 16:35 год.), повідомляю наступне: що відповідно до пункту другого ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року за номером 852 (надалі – ПОСТАНОВА) встановлено: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень – підлягають ЛІЦЕНЗУВАННЮ. Абзацом другим пункту 24 ПОСТАНОВИ передбачено, що Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: ПУЛЬТІВ ПОЖЕЖНОГО СПОСТЕРІГАННЯ (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення), а тому - встановлення вимоги про надання у складі документів пропозиції - посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання (у разі підключення пульта після 2015 року, надати інформаційну довідку про реєстрацію в довільній формі з сертифікатом відповідності на пульт або карту пульта пожежного спостерігання) є ЗАКОННОЮ, є НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та є такою, що не порушує права учасників, крім того, ВАМИ не доведено та документально не підтверджено неможливості виконання вищевказаної вимоги тендерної документації. ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЮ, що відповідно до «Правил з пожежного спостерігання», що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року за номером 349 (зі змінами від 13 лютого 2017 року за номером 111) (надалі – Правила) передбачено складання суб’єктом господарювання (ПО) «картки пульта пожежного спостерігання», форма якої викладена у Додатку № 2 вищевказаних Правил.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.03.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність дискримінаційної вимоги до учасників в тендерній документації замовника
Номер:
8a9d38fbaadd400b8d21f325f41622e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-01-011255-a.a1
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги до учасників в тендерній документації замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, як визнана неодноразово дискримінаційною постійно діючою комісією АМКУ
В тендерній документації ви вимагаєте від учасників надати:
чинні посвідчення та витяг з протоколу(або протокол) про проходження навчання і перевірку знань чинних законодавчих актів - з питань Охорони праці(або Загальний курс з Охорони праці) усі працівники учасника, що зазначені в Довідці
Відповідно до вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» надання послуг, яких є предметом закупівлі, згідно якого Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
По-друге, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
По-третє, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
По-четверте, згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на усіх (кожного) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може місти-ти іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників проце-дури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити ви-мог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушую-ть вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Вимога, щодо надання учасниками чинних посвідчень та витягу(ів) з протоколу(або протокол) про проходження навчання і перевірку знань чинних законодавчих актів з питань Охорони праці(або Загальний курс з Охорони праці) на виконавців робіт, якими є згідно Постанови №852 - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування) визнана неодноразово, як дискримінаційною постійно діючою комісією АМКУ, низкою рішень:
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10).
В якості доказів надаємо копію одного з рішення АМКУ - рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2) та копію Типового положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).
Наполягаємо на видаленні даної дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі. В іншому випадку ми звернемося до АМКУ з офіційною скаргою, адже маємо беззаперечні докази та відповідні рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ від 06.12.2022 № 7182 (питання №2).pdf 03.03.2023 15:59
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 03.03.2023 15:59
Дата подачі:
03.03.2023 15:59
Вирішення:
Уповноваженою особою з питань проведення публічних закупівель розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення до процедури «наявність дискримінаційної вимоги до учасників в тендерній документації замовника» від 03 березня 2023 року (час подання 15:59 год.), повідомляю наступне: що у відповідності до пунктів 1.1. та 1.2. ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (надалі – ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ) встановлено порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання, це ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ, надання медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій. Крім того, пунктом 1.4. ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ зазначено, що НАВЧАННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ – НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІВ, учнів, курсантів, студентів, слухачів З МЕТОЮ отримання необхідних знань і навичок з питань охорони праці або БЕЗПЕЧНОГО ВЕДЕННЯ РОБІТ. ОСКІЛЬКІ частиною третьою ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ «організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» викладено чіткий порядок з організації навчань і порядок перевірок знань ПРАЦІВНИКІВ, за результатами якої оформлюється Протокол засідання комісії та видається Посвідчення працівнику – у разі задовільних результатів, а тому - встановлення вимоги про надання у складі документів пропозиції чинних посвідчень та витягу з протоколу (або протокол) про проходження навчання і перевірку знань чинних законодавчих актів - з питань Охорони праці (або Загальний курс з Охорони праці) для усіх працівників учасника, що зазначені в Довідці, згідно вимог пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації є ЗАКОННОЮ, є НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та є такою, що не порушує права учасників, крім того, ВАМИ не доведено та документально не підтверджено неможливості виконання вищевказаної вимоги тендерної документації. ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЮ, що згідно ДОДАТКУ № 3 до пункту 5.1. ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ наведений лише ПЕРЕЛІК ПОСАДОВИХ ОСІБ, які повинні проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці, порядок і періодичність якого визначено в частині п’ятій «навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб», а для всіх ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ навчання та перевірка знань організовується у відповідності до частини третьої «організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.03.2023 00:01