• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фізична охорона об'єкта за адресою: м. Івано-Франківськ, с. Микитинці, вул. Юності, 23В

Завершена

292 320.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 5 846.40 UAH
Період оскарження: 01.03.2023 15:58 - 07.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Субпідрядник

Номер: 5af64aeceb264898a84374a426d2cd57
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-010328-a.a3
Назва: Субпідрядник
Вимога:
Замовнику, відповідно до ч.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Документація не містить зазначеної інформації та не дозволяє залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Вимагаємо привести документацію у відповідність чинному законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації. Дякую!!!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність документації

Номер: 2174454ea9ad475191763a5e269c1d67
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-010328-a.c2
Назва: Невідповідність документації
Вимога:
Шановний Замовнику, документація складена без урахування положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зокрема стосовно строків надання роз'яснень, укладання договору, вимог статті 17 та інших положень. Вимагаємо привести документацію у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація викладена у новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: c0958a0a8a9b4f349cf4ce8426151418
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-01-010328-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В Тендерній документації, а саме в Додатку 2 вами зазначена наступна вимога: 1.3 Групи швидкого реагування (далі - ГШР), що забезпечені транспортом, який належить Учаснику на праві власності, для швидкого реагування. (Для підтвердження відповідності вимозі передбаченої пунктом Учасникам необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що знаходиться у власності (у власності замовник має на увазі відмітку в свідоцтві про реєстрацію що власник є саме той Учасник, який подає пропозицію) суб'єкта охоронної діяльності (Учасника) та призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони. Ми, як потенційний учасник, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою що грубо порушує Закон України про «Публічні закупівлі» № 922-VIII (далі - Закон) та Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, з наступних причин: Відповідно до Визначення термінів статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб суб'єкта охоронної діяльності, що призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнову шкоду або створюють можливу загрозу життю і здоров'ю громадян або персоналу охорони на об'єктах охорони. Законом не заборонено залучати транспорт реагування для надання охоронних послуг. В своїй діяльності ми використовуємо транспорт реагування інших суб’єктів охоронної діяльності, що мають відповідну ліцензію та всі необхідні дозвільні документи, та діємо на підставі договору оренди транспортних засобів. Також хочемо зазначити, що ст.16 Закону визначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу щодо наявності саме власних транспортних засобів для реагування не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси. Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду нашої вимоги в порядку громадського контролю зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статті 44 Закону несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації. Дякую!!!
Статус вимоги: Задоволено