-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2023 17:23 - 05.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3a70f855178c45c7946bcefbf16999e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-009278-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! За умовами тендеру, вимагається надати наступні документи:
1) Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу (евакуатора).
2) Надати у складі пропозиції: копію документу, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником (наказ про призначення тощо).
У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Отже, Замовник має прибрати вищенаведені пункти з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2023 22:45
Вирішення:
Шановний учасник! Комунальне підприємство «Міське управління справами» Дніпровської міської ради при підготовці тендерної документації керується Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) (наразі Постановою №1178 від 12 жовтня 2022 року). Відповідно до п. 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; чим і скористався Замовник.
При цьому, на балансі КП «Міське управління справами» ДМР знаходиться 42 транспортних засоби, останній раз парк оновлювали у 2019 році, основна частина парку була в експлуатації більше 12 років, що саме по собі слугує підтвердженням технічної зношеності транспорту. Так, серед різноманітного виду поламок, трапляються непоодинокі випадки несправності ходової частини транспорту, які потребують евакуації до СТО. Крім того, в парку є транспортні засоби з автоматичною коробкою перемикання передач, які заборонено відбуксовувати, що унеможливлює доставити транспорт до СТО без наявного евакуатора на балансі підрядного підприємства, що обслуговує парк.
Залучення ж послуг посередників для здійснення евакуації транспортного засобу із використанням відповідної техніки (евакуаторів) призведе до зайвих витрат.
Варто наголосити, що вимога не є дискримінаційною, тому що на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
616b387a0af34439ba82fbdbb27351ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-009278-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Для нас, як для Учасника є дискримінаційною вимога щодо того, що СТО повинно знаходитись в 7 км від адреси Замовника . У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Для виконання договору Замовник має прибрати вищенаведенні вимоги, з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2023 18:30
Вирішення:
Шановний Учаснику, Комунальне підприємство «Міське управління справами» Дніпровської міської ради фінансується з бюджету міської ради, задачею підприємства, зокрема, є ефективне виконання робіт, у тому числі проведення технічного обслуговування, дрібного та середнього ремонту автотранспорту; надання автотранспорту в оренду; надання автотранспортних послуг. Так, з метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, пов’язаних з пересуванням транспортних засобів, а також для забезпечення можливості отримання відповідних послуг в максимально оперативному режимі, Замовником було встановлено допустиму відстань в 7 км. від місцезнаходження гаража до СТО.
При цьому, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
З огляду на зазначене, та задля економії коштів на паливо, для нас, як Замовника є принциповою вимога стосовно знаходження СТО неподалік від місця дислокації гаражу з сорока двох машин.
Статус вимоги:
Відхилено