-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Регулятори та клапани в асортименті
Регулятори та клапани в асортименті (детально у Додатку 3 до ТД-Технічна специфікація та Додатку 3.1 до нього) Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «SmartTender.biz»
Завершена
805 091.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 025.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 025.46 UAH
Період оскарження:
28.02.2023 16:24 - 06.03.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення недоліків
Номер:
196ccad421124a478458d54b396bcb09
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-008444-a.b4
Назва:
Усунення недоліків
Вимога:
Шановний замовнику. Просимо надати час на усунення недоліків згідно згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Якщо Ви не бажаєте цього робити, то ми мусимо подати скаргу в Антимонопольний комітет про про порушення чинного законодавства в сферах закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2023 08:52
Опис причини скасування:
не актуальна
Дата скасування:
21.03.2023 15:19
Вимога
Є відповідь
Усунення недоліків
Номер:
53395386c4784d6aabea99ab3d3754e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-008444-a.b3
Назва:
Усунення недоліків
Вимога:
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" учаснику з найбільш вигіднішою тендерною пропозицію надається 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника. Даний умова є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до вище зазначеного вважаємо не правомірною нашу дискваліфікацію і просимо розглянути нашу пропозицію повторно.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО щодо відповіді на вимогу.pdf 17.03.2023 17:20
Дата подачі:
17.03.2023 09:47
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що тендерною документацією на закупівлю регуляторів та клапанів в асортименті (Додаток 1 до тендерної документації) було передбачено єдиний кваліфікаційний критерій згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і невідповідність даному критерію не була причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ». Детальний опис невідповідностей та підстава відхилення даної пропозиції згідно законодавства наведено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №92 від 15.03.2023
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Монтаж
Номер:
98ba6258c47e495d90a37e43408ceca2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-008444-a.a2
Назва:
Монтаж
Вимога:
Для розрахунку вартості монтажу не надано ніякої інформації. Це буде монтаж чи шефмонтаж? Це новий проект чи заміна старого обладнання? Якщо старого обладнання, то якого саме обладнання ? Хто буде проводити демонтаж старого обладнання? Заміна обладнання в приміщенні чи на вулиці? На який висоті знаходиться обладнання? Внесіть зміни у ТД та завантажте ТЗ для проведення монтажу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО щодо надання відповіді на вимогу (2).pdf 08.03.2023 09:30
Дата подачі:
05.03.2023 17:31
Вирішення:
Розглянувши вимогу, викладену потенційним учасником по закупівлі «Регулятори та клапани в асортименті» (номер оголошення UA-2023-02-28-008444-a), надаємо наступні відповіді:
1) На запитання «Це буде монтаж чи шефмонтаж?», повідомляємо, що планується монтаж обладнання та його пусконалагодження;
2) На запитання «Це новий проект чи заміна старого обладнання? Якщо старого обладнання, то якого саме обладнання? Хто буде проводити демонтаж старого обладнання?» , повідомляємо, що дана закупівля планується для виконання нового проєкту;
3) На запитання «Заміна обладнання в приміщенні чи на вулиці? На який висоті знаходиться обладнання?», повідомляємо, що монтаж обладнання та його пусконалагодження планується виконувати в приміщенні (висотою стелі не більше 3м);
4) На запитання «Внесіть зміни у ТД та завантажте ТЗ для проведення монтажу», повідомляємо, що монтаж обладнання та його пусконалагодження повинні виконуватись постачальником згідно інструкції з монтажу від виробника, про що зазначено у додатку №3.1 до тендерної документації ТСдоПЗ.86.00447-2023 від 21.02.2023.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Монтаж обладнання
Номер:
bde9f99a3ea64ef6afd49f107bd2e653
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-008444-a.a1
Назва:
Монтаж обладнання
Вимога:
Вивчивши вашу ТД, просимо надати технічну інформацію для розрахунку вартості монтажу запірної арматури, а саме: Технічне завдання, місця встановлення, перелік кріпильних матеріалів і т.д. Також просимо змінити договір із урахуванням монтажу устаткування, т.к. у ТД прикріплено договір на постачання. Додатково до ТД необхідно внести вимоги щодо наявності лінзії або дозволу на виконання таких видів робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО щодо надання відповіді на вимогу.pdf 03.03.2023 18:09
Дата подачі:
02.03.2023 17:11
Вирішення:
Повідомляємо Вам, що предметом закупівлі «Регулятори та клапани в асортименті» (згідно коду ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) є товар.
Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
У п.1.1 Проєкту договору (Додаток 5 до ТД) зазначено наступне: «Постачальник зобов’язується поставити і передати у власність Покупцю в передбачені цим Договором строки Товар з виконанням його монтажу і пусконалагоджувальних робіт», тобто предметом даної закупівлі є саме товар, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме, у п.34 ст.1, де наведено визначення, «товару» у розумінні Закону.
Крім того, пунктом 4.3 Проєкту договору визначено: «До ціни Товару включена вартість упакування, маркування, тари, страхування, доставка до складу Вантажоодержувача, витрати, пов’язані з виготовленням, випробуваннями, прийманням Товару, навчанням працівників, а також виконання Постачальником монтажних і пусконалагоджувальних робіт на території ВП ХАЕС (КНС13, База КГ, СЗВ, ТрЦ) протягом 20 календарних днів з дати поставки товару на склад Вантажоодержувача»
Також повідомляємо, усі вимоги до учасника викладені у Тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено