• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт навісу складських приміщень центру забезпечення ГУНП в Сумській області в м. Суми

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2023 16:15 - 09.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції

Номер: 02d35d71334c45e68e998f94ee11a8bf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-28-008009-a.a1
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумиспецмонтаж» є Учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт навісу складських приміщень центру забезпечення ГУНП в Сумській області в м. Суми» ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-28-008009-a. Замовником даної публічної закупівлі виступає Головне управління Національної поліції в Сумській області. 15 березня 2023 року Замовником було прийнято рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20, відповідно до якого пропозицію ТОВ «Сумиспецмонтаж» було відхилено. Як зазначено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника 15 березня 2023 року року за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «У зв’зку із наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь від учасника ТОВ «Сумиспецмонтаж» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю послуг з «Поточний ремонт навісу складських приміщень центру забезпечення ГУНП в Сумській області в м. Суми» ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи», а саме учасник не надав: - документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації, а саме копію ліцензії програмного комплексу АВК-5, (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера - проектувальника), а тому вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «Сумиспецмонтаж» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю послуг з «Поточний ремонт навісу складських приміщень центру забезпечення ГУНП в Сумській області в м. Суми» ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи» на підставі підпункту 2 пункту 41 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)». Відхилення пропозиції Учасника з означеної вище підстави є необґрунтованим (недостатня аргументація), що вбачається в тому що згідно тендерної документації [в п.1 Розділ 3 «−До кошторисного розрахунку мають бути надані підтверджуючі розрахунки у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: Кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5, НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАЄТЬСЯ КОПІЯ ЛІЦЕНЗІЇ), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера - проектувальника, (копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, подається у складі тендерної пропозиції)»] копія документу (В ДАНОМУ ВИПАДКУ СКАН-КОПІЯ ОРИГІНАЛУ ДОКУМЕНТУ) надана та викладена у загальному доступі на веб-порталі. Зазначені вимоги щодо пропечатаної та підписаної організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника ВІДНОСЯТЬСЯ ЯК ВИДНО (ЗГІДНО РОЗДІЛОВИХ ЗНАКІВ) ДО КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а не до копії ліцензії програмного комплексу АВК-5. Тим паче, що в пункті 40 Особливостей зазначено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». ЦЬОГО ВИКОНАНО НЕ БУЛО. Учасник ТОВ «Сумиспецмонтаж», ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВИЗНАЧЕНА НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ, виконав всі вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження і надав скан-копію оригіналу ліцензії програмного комплексу АВК-5. З огляду на вище викладене, Замовник, на думку якого Учасник не виконав умови тендерної документації, повинен був уважніше розглянути пропозицію ТОВ «Сумиспецмонтаж» і Постанову Кабінету Міністрів України. Вище вказана підстава про відхилення пропозиції учасника взагалі не містить свого кінцевого логічного висновку, в якому наводилася б конкретика Замовника в чому ж саме в даному випадку полягає невідповідність пропозиції Учасника. Замовник не правомірно вказує на невідповідність до Тендерної документації, який на його думку не виконано Учасником, що свідчить про його упереджене ставлення до тендерної пропозиції даного учасника. Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумиспецмонтаж», що оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №20 від 15 березня 2023 року за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Поточний ремонт навісу складських приміщень центру забезпечення ГУНП в Сумській області в м. Суми» ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором закупівлі UA-2023-02-28-008009-a та відновити процедуру закупівлі з оголошенням ТОВ «Сумиспецмонтаж» переможцем. Реалізація вище вказаного заходу матиме наслідком відновлення не лише порушених прав та законних інтересів ТОВ «Сумиспецмонтаж», а і забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель. В разі невиконання Замовником вимог залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження (згідно пункту 52 Особливостей) для розгляду СКАРГИ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Вимоги UA-2023-02-28-008009-a.a1 ТОВ "СУМИСПЕЦМОНТАЖ" за предметом закупівлі «Поточний ремонт навісу складських приміщень центру забезпечення ГУНП в Сумській області в м. Суми» ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи» щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СУМИСПЕЦМОНТАЖ". Відповідно Статті 22. П2 «Закону України про публічні закупівлі» замовник визначив інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В Розділі 3 п.1 тендерної документації вказано, що «До кошторисного розрахунку мають бути надані підтверджуючі розрахунки у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: Кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5, на підтвердження надається копія ліцензії), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера.» Це є пряма вимога замовника щодо підтвердження відповідності учасників. ТОВ "СУМИСПЕЦМОНТАЖ" надало ліцензію АВК-5 без печатки та підпису організації учасника і без підпису та печатки сертифікованого інженера, тим самим не виконало вищевказану умову, згідно Статті 31 п2 «Закону України про публічні закупівлі» та Розділу 3 п.1 тендерної документації. В пункті 40 Особливостей зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Інформація зазначена в данному пункті Особливостей не є обов’язкова до виконання замовником. З огляду на вище викладене, Учасник, не виконав умови тендерної документації, та повинен був уважніше розглянути тендерну документацію згідно з предметом закупівлі. Згідо п.6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника, тому твердження про упереджене ставлення до Вашої тендерної пропозиції є безпідставним.
Статус вимоги: Відхилено