-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з підрізання дерев і живих огорож ДК 021:2015 – 77340000-5 ( формування дерев на території Козятинської територіальної громади)
Торги відмінено
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2023 15:39 - 05.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення до Держаудитслужби
Номер:
2460270bf128475fbcc34395df8e1a35
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-007427-a.b2
Назва:
Звернення до Держаудитслужби
Вимога:
Замовнику: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Україна, 22100, Вінницька область, м.Козятин, вул. Грушевського, 23; код ЄДРПОУ 40571817;
В копії:
Назва територіального відділення Держаудитслужби
(за місцезнаходженням Заявника)
Адреса: Управління Північного офісу держаудит служби у Вінницькій області
Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Ел. Пошта: 260200@dasu.gov.ua
Тел. 04326612822
Назва територіального відділення Держаудитслужби
(за місцезнаходженням Замовника
Адреса: Управління Північного офісу держаудит служби у Вінницькій області
Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Ел. Пошта: 260200@dasu.gov.ua
Звернення
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель-В»
код ЄДРПОУ 44022683; місцезнаходження: Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 2 каб. 103,
тел. контактної особи: 0979789615, ПІБ контактної особи: директор ШЕВЧУК Віталій Володимирович, ел. пошта: upravitelv@gmail. com, інформуємо про наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення при проведенні Відкритих торгів з особливостями у системі електронних закупівель ProZorro замовником Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради на закупівлю Послуги з підрізання дерев і живих огорож ДК 021:2015 – 77340000-5 ( формування дерев на території Козятинської територіальної громади) ідентифікатор закупівлі / оголошення №19510329.
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/29530889/ у загальному доступі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель-В», вбачає, що замовник вчинив такі порушення:
— невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей;
— намір укласти з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договір про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та / або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
- Тендерна пропозиція переможця була неналежно перевірена, містить суттєві помилки, є такою, яка суперечить нормам та суті Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-P-2023-02-28-004072-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-P-2023-02-28-004072-a
3. Перевірити дії посадових осіб, Замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4. Зобов’язати замовника Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей.
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу.
6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7. Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством, та електронною поштою на адресу: upravitelv@gmail.com.
Директор ТОВ «Управитель-В» Віталій ШЕВЧУК
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 14:01
Вирішення:
Відбувається вжиття заходів відповідно до норм чинного законодавства
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення
Номер:
bc77c7b2bc604aee81bb3a9369005162
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-007427-a.c1
Назва:
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення
Вимога:
28.02.2023 року Вами, як Замовником було опубліковано інформацію про проведення відкритих торгів по закупівлі Послуги з підрізання дерев і живих огорож ДК 021:2015 – 77340000-5 ( формування дерев на території Козятинської територіальної громади)
За результатами розгляду пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «ВВГ БУД»
09.03.2023 року Вами було надано ТОВ «ВВГ БУД» вимогу про усунення невідповідностей до 10.03. 2023 року 12.54.
15.03.2023 року Замовником визнано ТОВ «ВВГ БУД» переможцем процедури закупівлі
Зміст невідповідностей наданий Замовником Відповідно до розділу 3 тендерної документації пункту 8 : надати копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво платника єдиного податку чи копії витягу з реєстру платників податку/ єдиного податку. Прошу надати даний документ. Та, щодо Єкскаватора у довідці зазначено СО 3302, у договорі ЄО 3302, а у свідоцтві про реєстрацію ЕО-3322. Надайте уточнення по Єкскаватору.
ТОВ «Управитель-В» не погоджується з рішенням уповноваженої особи щодо змісту невідповідностей наданий Замовником
(Послуги з підрізання дерев і живих огорож ДК 021:2015 – 77340000-5 ( формування дерев на території Козятинської територіальної громади) так як він не відповідає дійсності, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнятий без належного правового обґрунтування.
Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)
Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
При розгляді опублікованої пропозиції ТОВ «ВВГ БУД» ураховано зміст довідки № 186 від 07. 03. 2023 року про те, що ТОВ «ВВГ БУД» як учасник закупівлі не планує при наданні послуг залучати інших суб’єктів господарювання, субпіддрядників/співвиконавців, всі послуги будуть надаватись власними силами.
Відповідно до довідки № 170 від 07. 03. 2023 року наданої ТОВ «ВВГ БУД» та на підставі договору № 2-1-23 від 31 січня 2023 року, учасник планує залучити спеціальний вантажний автопідйомник JAC HFC 1045K на підставі договору надання послуг
Ст. 91 Цивільного кодексу України передбачено, що договір про надання послуг - це домовленість двох сторін, за якою одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. У Законі відсутнє визначення термінів «субпідрядники» і «співвиконавці», при цьому ці поняття прописані разом у частині 3 статті 16, частині 7 статті 17 та пункті 18 частини 2 статті 22 Закону та визначені через слеш.
З огляду на це, у Законі субпідрядником/співвиконавцем вважається суб’єкт господарювання, який залучається учасником (переможцем) до виконання робіт/надання послуг
Не залишається і без уваги кошторис наданий учасником, в якому чітко зазначено, що сума наданих послуг автопідйомника JAC HFC 1045K складає 256000,00, що складає більше 50% пропозиції учасника, а відтак суперечить довідці № 186 від 07. 03. 2023 року про те, що ТОВ «ВВГ БУД» як учасник закупівлі не планує при наданні послуг залучати інших суб’єктів господарювання, субпіддрядників/співвиконавців, всі послуги будуть надаватись власними силами, довідці № 170 від 07. 03. 2023 року та договору № 2-1-23 від 31 січня 2023 року.
Це свідчить про те, що учасником при наданні документів була надана недостовірна інформація та не відповідає ряду вимог які вимагались Замовником.
Пунктом шістнадцять статті 29 Закону визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник надає учаснику 24 години на виправлення помилок при цьому ігноруючи грубі помилки, нехтуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
На підставі вищенаведеного, пропозиція ТОВ «ВВГ БУД» мала б бути відхилена без права виправлення помилок, адже під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Надання учасником закупівлі кошторису, який не відповідає наданій у пропозиції інформації, не може вважатись таким що відповідає технічному завданню.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо врахувати у протоколі Замовника, зазначені помилки, та відхилити пропозицію учасника ТОВ «ВВГ БУД» як таку, що не відповідає технічному завданню та тендерній документації вцілому.
В разі не прийняття рішення, яке відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, ТОВ «Управитель_В» залишає за собою право звернутись за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету та Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2023 16:32
Вирішення:
Шановний учасник ваша вимога прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено