• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з охорони

Завершена

2 276 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 384.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2023 15:32 - 05.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Аналогічний досвід

Номер: baff86075c5e463aa41e87c48e4cdd59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-28-007354-a.a1
Назва: Аналогічний досвід
Вимога:
Замовнику ! В ТД вказано, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за кодом предмета закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного за 2021-2022 роки). 3.2. Завірені печаткою підприємства копії договорів, вказаних в Додатку. * Примітка: під аналогічними договорами у тендерній документації розуміється виконання учасником договорів, щодо надання послуг з цілодобової охорони стаціонарних об’єктів. Наше підприємство бажає прийняти участь в даній закупівлі, має багатий досвід в наданні охоронних послуг, має виконані в повному обсязі аналогічні договори за кодом ДК 021:2015-79710000-4 охоронні послуги, отже ми не зможемо відповідати Вашій вимозі, хоча і маємо виконані договори. Хочемо зазначити, що в Рекомендаційному листі опублікованому на сторінці PROZORRO ІНФОБОКС від 24.05.2021р викладено: « При встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору радимо замовникам дотримуватись наступних правил: - Вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг, зазначаючи як аналогічних досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг; - Не звужувати період набуття аналогічного досвіду; - Не вимагати досвід з конкретним замовником/типом замовників. Встановивши дану вимогу, Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). До також висновку пришла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA UA-2022-01-18-004242-a.b10 пункт 3, і зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації. В зв’язку з вище викладеним , вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та вимагаємо внести зміни до тендерної документації..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику.Дякуємо за запитання. Якщо Ви уважно читали тендерну документацію,то мали б звернути увагу на примітку,де сказано,що під аналогічними договорами у тендерній документації розуміється виконання учасником договорів,щодо надання послуг з цілодобової охорони стаціонарних об'єктів,так як Президія НАН України є стаціонарним об'єктом. Ваше посилання на висновок Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2022-01-18-004242-a.b.10 пункт 3 є дещо некоректним,адже у вказаній закупівлі роз'ясненням Замовника,які опубліковані 08.02.2022 сказано.що:"Ідентичність послуг визначається не лише за кодом ДК. Замовник має намір отримати послуги найвищої якості,тому вимагає наявність досвіду з охорони аналогічних об'єктів-значних за площею цілісних комплексів,або місць загального відпочинку людей,або місць масового скупчення людей,або місць різної розважальної/виставкової сфери тощо",що дійсно є дискримінаційною вимогою та звужує коло потенціальних учасників. З урахуванням викладеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено