-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Плита вермикулітова
Торги відмінено
441 891.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2018 13:04 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга про порушення тендерного законодавства
Номер:
edf77463a5694cc2a007f7f866b8378d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-001465-b.c3
Назва:
Скарга про порушення тендерного законодавства
Вимога:
Генеральному директору
ВП "АТОМЕНЕРГОМАШ"
НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ"
Маслюкову О.В.
Голові тендерного комітету
ВП "АТОМЕНЕРГОМАШ"
НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ"
Кириленко О.О.
ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-
ІНЖИНІРИГ"
Код за ЄДРПОУ 39484174
СКАРГА
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ", відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2018р. на закупівлю Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (плита вермикулітова) (124 м.кв.), наша тендерна пропозиція була відхилена. Підстави відхилення нашої тендерної пропозиції були визначені наступними: "Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: предмет закупівлі зазначений у тендерній пропозиції (ціновій) учасника не відповідає предмету закупівлі, який зазначений у додатку 1 до ТД замовника".
ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" категорично не погоджується з таким рішенням тендерного комітету та, беручи до уваги лист Учасника закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" (Код за ЄДРПОУ 31101383) від 15.02.2018 р №72/18 (викладений у якості оскарження нашої тендерної пропозиції), повідомляє вас про наступне.
Візповідно до статті 1 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" (далі - Закон про стандартизацію) "національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів… технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги"
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону про стандартизацію "Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема: …розробляти… технічні умови…"
Відповідно до чатсини 2 статті 16 Закону про стандартизацію "Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі"
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону про стандартизацію "Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям"
Відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон про публічні закупівлі) "закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель"
Статтею 5 Закону про публічні закупівлі "Замовнику заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників"
Частиною 4 статті 22 Закону про публічні закупівлі передбачено, що "тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Зокрема, пунктом 3 частини 2 статті 22 передбачається, що тендерна документація повинна містити "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля"
Виходячи з вищевикладеного, технічні умови ТОВ" "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" не є національним стандартом України, а також не є документом у вільному доступі, оскільки право власності на нього належить ТОВ "НВП "УКРВЕМІКУЛІТ". Жоден з учасників відкритих торгів, окрім ТОВ "НВП "УКРВЕМІКУЛІТ", не мав доступу до заявлених у п. 4.3 розділу 1 даної Тендерної документації та в Додатку 1 Тендерної документації нормативних документів, а саме: ТУ У В.2.7-26.8-31101383-002-2002 та ТУ У 26.8-33909284-002:2006.
Тендерна документація разом з додатками була розроблена з явними порушеннями тендерного законодавства (див. Посилання на конкретні статті Законів вище), а саме: використання внутрішнього нормативного документу конкретного учасника закупівель (ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ") при формуванні предмету закупівель, а також не передбачена можливість іншим учасникам пропонувати продукцію, еквівалентну предмету закупівель.
В своїй ціновій пропозиції ми, учасник закупівель ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ", вказали комерційну назву своєї продукції, виходячи з того, що відповідно до тендерного законодавства Замовник повинен був передбачити можливість закупівлі еквівалентної продукції, а також не допустити створення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зауважуємо, що наша продукція повністю відповідає технічним вимогам, викладеним в Тендерній документації.
Відхиливши нашу пропозицію саме за критерієм невідповідності предмету закупівлі умовам Тендерної документації, Тендерний комітет Замовника позбавив нас права пропонувати еквівалентну продукцію, яка повністю відповідає всім технічним вимогам, чим грубо порушив тендерне законодавству України.
Таким чином, беручи до уваги все викладене вище, а також зважаючи на хід розгляду тендерних пропозицій, нами, ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ", вбачається ймовірна попередня змова представників Замовника з учасником закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМИКУЛІТ".
Крім того, ми вбачаємо грубе порушення Замовником Закону про публічні закупівлі в частині обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Також, в порядку коментарів на лист Учасника закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" (Код за ЄДРПОУ 31101383) від 15.02.2018 р №72/18, хотілось би зауважити, що пунктами 1 та 2 даного листа ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" прямо підтверджує наші підозри у попередній змові представників Замовника з учасником закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМИКУЛІТ". Що стосується п. 3 даного листа, зі свого боку ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" відкидає будь-які звинувачення у постачанні "контрафактної продукції… невідомої якості", а також повідомляє, що Тендерною документацію Замовника не передбачено надання будь-яких сертифікатів, протоколів та висновків експертиз тощо на етапі проведення відкритих торгів. Крім того, діюче в Україні законодавство не вимагає обов'язкового проходження санітарно-епідеміологічної експертизи для вермикулітової плити.
Зі свого боку ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" повідомляє, що всі необхідні документи, що підтверджують якість продукції, будуть надаватися Замовнику (за його побажанням) разом з конкретними партіями продукції.
Враховуючи викладене, вимагаємо негайного реагування на всі наші зауваження та попереджаємо про те, що у випадку винесення будь-яких негативних рішень з питань, вкладених у цій скарзі, ми будемо оскаржувати дії (бездіяльність) Тендерного комітету ВП "АТОМЕНЕРГОМАШ" НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ" до Антимонопольного комітету України.
Генеральний директор
ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" _______________ Ю.В. Барщ
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 16.02.2018 14:15
Дата подачі:
16.02.2018 14:15
Вирішення:
Скарга не розглядалася у зв'язку з відміною торгів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Про порушення тендерного законодавства
Номер:
c214ae87e5ff478a93bfcdc72d65e3e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-001465-b.b2
Назва:
Про порушення тендерного законодавства
Вимога:
Генеральному директору
ВП "АТОМЕНЕРГОМАШ"
НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ"
Маслюкову О.В.
Голові тендерного комітету
ВП "АТОМЕНЕРГОМАШ"
НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ"
Кириленко О.О.
ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-
ІНЖИНІРИГ"
Код за ЄДРПОУ 39484174
СКАРГА
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ", відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2018р. на закупівлю Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (плита вермикулітова) (124 м.кв.), наша тендерна пропозиція була відхилена. Підстави відхилення нашої тендерної пропозиції були визначені наступними: "Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: предмет закупівлі зазначений у тендерній пропозиції (ціновій) учасника не відповідає предмету закупівлі, який зазначений у додатку 1 до ТД замовника".
ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" категорично не погоджується з таким рішенням тендерного комітету та, беручи до уваги лист Учасника закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" (Код за ЄДРПОУ 31101383) від 15.02.2018 р №72/18 (викладений у якості оскарження нашої тендерної пропозиції), повідомляє вас про наступне.
Візповідно до статті 1 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" (далі - Закон про стандартизацію) "національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів… технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги"
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону про стандартизацію "Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема: …розробляти… технічні умови…"
Відповідно до чатсини 2 статті 16 Закону про стандартизацію "Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі"
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону про стандартизацію "Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям"
Відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон про публічні закупівлі) "закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель"
Статтею 5 Закону про публічні закупівлі "Замовнику заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників"
Частиною 4 статті 22 Закону про публічні закупівлі передбачено, що "тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Зокрема, пунктом 3 частини 2 статті 22 передбачається, що тендерна документація повинна містити "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля"
Виходячи з вищевикладеного, технічні умови ТОВ" "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" не є національним стандартом України, а також не є документом у вільному доступі, оскільки право власності на нього належить ТОВ "НВП "УКРВЕМІКУЛІТ". Жоден з учасників відкритих торгів, окрім ТОВ "НВП "УКРВЕМІКУЛІТ", не мав доступу до заявлених у п. 4.3 розділу 1 даної Тендерної документації та в Додатку 1 Тендерної документації нормативних документів, а саме: ТУ У В.2.7-26.8-31101383-002-2002 та ТУ У 26.8-33909284-002:2006.
Тендерна документація разом з додатками була розроблена з явними порушеннями тендерного законодавства (див. Посилання на конкретні статті Законів вище), а саме: використання внутрішнього нормативного документу конкретного учасника закупівель (ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ") при формуванні предмету закупівель, а також не передбачена можливість іншим учасникам пропонувати продукцію, еквівалентну предмету закупівель.
В своїй ціновій пропозиції ми, учасник закупівель ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ", вказали комерційну назву своєї продукції, виходячи з того, що відповідно до тендерного законодавства Замовник повинен був передбачити можливість закупівлі еквівалентної продукції, а також не допустити створення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зауважуємо, що наша продукція повністю відповідає технічним вимогам, викладеним в Тендерній документації.
Відхиливши нашу пропозицію саме за критерієм невідповідності предмету закупівлі умовам Тендерної документації, Тендерний комітет Замовника позбавив нас права пропонувати еквівалентну продукцію, яка повністю відповідає всім технічним вимогам, чим грубо порушив тендерне законодавству України.
Таким чином, беручи до уваги все викладене вище, а також зважаючи на хід розгляду тендерних пропозицій, нами, ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ", вбачається ймовірна попередня змова представників Замовника з учасником закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМИКУЛІТ".
Крім того, ми вбачаємо грубе порушення Замовником Закону про публічні закупівлі в частині обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Також, в порядку коментарів на лист Учасника закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" (Код за ЄДРПОУ 31101383) від 15.02.2018 р №72/18, хотілось би зауважити, що пунктами 1 та 2 даного листа ТОВ "НВП "УКРВЕРМІКУЛІТ" прямо підтверджує наші підозри у попередній змові представників Замовника з учасником закупівель ТОВ "НВП "УКРВЕРМИКУЛІТ". Що стосується п. 3 даного листа, зі свого боку ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" відкидає будь-які звинувачення у постачанні "контрафактної продукції… невідомої якості", а також повідомляє, що Тендерною документацію Замовника не передбачено надання будь-яких сертифікатів, протоколів та висновків експертиз тощо на етапі проведення відкритих торгів. Крім того, діюче в Україні законодавство не вимагає обов'язкового проходження санітарно-епідеміологічної експертизи для вермикулітової плити.
Зі свого боку ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" повідомляє, що всі необхідні документи, що підтверджують якість продукції, будуть надаватися Замовнику (за його побажанням) разом з конкретними партіями продукції.
Враховуючи викладене, вимагаємо негайного реагування на всі наші зауваження та попереджаємо про те, що у випадку винесення будь-яких негативних рішень з питань, вкладених у цій скарзі, ми будемо оскаржувати дії (бездіяльність) Тендерного комітету ВП "АТОМЕНЕРГОМАШ" НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ" до Антимонопольного комітету України.
Генеральний директор
ТОВ "НВП "ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ" _______________ Ю.В. Барщ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2018 12:57
Опис причини скасування:
Відсутній вкладений файл
Дата скасування:
16.02.2018 13:53
Вимога
Є відповідь
Важливо
Номер:
341475192ead4c68a3ea0147009064f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-001465-b.a1
Назва:
Важливо
Вимога:
1. ТОВ «НВП «Укрвермікуліт» (код за ЄДРПОУ 31101383) є єдиним власником ТУ У В.2.7-26.8-31101383-002-2002 згідно положення п. 3. статті 16 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що «Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям».
ТОВ «НВП «Укрвермікуліт» не надавав згоди у будь-якій формі на використання ТУ У В.2.7-26.8-31101383-002-2002 третім особам.
2. ТОВ «НВП «Укрвермікуліт» самостійну реалізує вермикулітові плити товщиною 40 мм та 50 мм облицьовані металом для потреб ДП НАЕК «Енергоатом», а також повідомляє, що тендерні пропозиції від імені ТОВ «НВП «Укрвермікуліт» представляє єдина особа – генеральний директор Кладько Дмитро Анатолійович і треті особи чи компанії не залучаються.
3. ТОВ «НВП «Укрвермікуліт» володіє інформацією, що ТОВ «НВП «Вермікуліт-інжинірінг» не має всіх необхідних протоколів випробувань, які зможуть підтвердити відповідність продукції технічним вимогам 4000.021, які є основною вимогою тендерної закупівлі, а також Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи на плиту вермикулітову у ТОВ «НВП «Вермікуліт-інжинірінг» відсутній, що унеможливлює її законне використання. Підстава: положення п. 3.2 ст. 3 «Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», що затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 року, згідно яких « Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» (див. за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0004-01).
Всі вищеперечислені факти наведені для виключення можливості потрапляння контрафактної продукції, а саме вермикулітових плит невідомої якості для потреб ДП НАЕК «Енергоатом».
Пов'язані документи:
Учасник
- Xerox WorkCentre 3210_20180215092026_1.jpg 15.02.2018 09:29
Дата подачі:
15.02.2018 09:37
Вирішення:
Повідомляю Вам, що викладена у Вашій скарзі інформація буде прийнята до уваги при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕРМИКУЛІТ-ІНЖИНІРИНГ», яка буде здійснюватися тендерним комітетом ВП «Атоменергомаш» відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено