• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

мережевий фільтр PowerPlant 5 м 5 розеток або еквівалент

мережевий фільтр PowerPlant 5 м 5 розеток або еквівалент (ДК 021:2015 – 31224810-3 -Подовжувальні кабелі)

Завершена

6 441.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 97.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2023 09:35 - 06.03.2023 12:00
Вимога
Відхилено

СКАРГА

Номер: 5bdf791107154823a189cc56af8707fc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-28-000911-a.c1
Назва: СКАРГА
Вимога:
ФОП Єрохін Олександр Петрович, надає СКАРГУ, щодо тендеру UA-2023-02-28-000911-а, на поставку «Мережевих фільтрів»: Просимо Вас переглянути Протокол № 1 від 20.03.2023р про дискваліфікацію по таких причинах: 1. Згідно вимоги про надання документів були надані наступні документи: - Порівняльна таблиця – в якій чітко указано технічні характеристики пропонуємого товару з фото. - Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі – у цій довідці прописано всі підстави. Якщо цих підстав недостатньо, тоді Замовник був повинен надати примірник такої довідки. Також, згідно Законодавства, в Оголошенні повинні бути указані телефони Замовника – ПРАЦЮЮЧІ телефони!!! Виходячи з вищевикладеного просимо переглянути рішення Комісії, або переглянути відповідність умовам тендеру та відмінити тендер
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, заклад) розглянув вимогу фізичної особи-підприємця ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ від 20.03.2023 №UA-2023-02-28-000911-a.c1 та повідомляє наступне. Закупівлю мережевий фільтр PowerPlant 5 м 5 розеток або еквівалент (UA-2023-02-28-000911-a) (далі – закупівля мережевого фільтру) оголошено в період дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами (далі – Особливості). Очікувана вартість закупівлі мережевого фільтру становила 6 441,00 грн, що менше 100 тисяч гривень, тому відповідно до п.11 Особливостей для здійснення закупівель товарів вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель. Адміністратором електронної системи закупівель є ДП «ПРОЗОРРО». ДП «ПРОЗОРРО» наказом від 20.10.2022 №25 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Інструкція). Згідно з п.1 розділу ІІ Інструкції закупівля здійснюється у порядку аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням положень пункту 3 розділу ІІ Інструкції. Пунктом 3 розділу ІІ Інструкції визначено, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноваженою особою Семєйком Я.В. 16 березня 2023 року проведено розгляд пропозиції фізичної особи-підприємця ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ. За результатами розгляду пропозиції фізичної особи-підприємця ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ встановлено відсутність документів, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, Замовник керуючись п.3 розділу ІІ Інструкції 16 березня 2023 року о 11 годині 06 хвилин розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Фізичною особою-підприємцем ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 16 березня 2023 року завантажено в електронну систему закупівель додаткові документи. 20 березня 2023 року Уповноваженою особою Семєйком Я.В. повторно розглянуто пропозицію фізичної особи-підприємця ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ з урахуванням додатково наданих документів та з’ясовано наступне. Замість «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що вимагалося п.14.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі фізичною особою-підприємцем ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ надано порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог та інших характеристик, визначених Замовником та запропонованих учасником показників аналогічного товару. Звертаємо увагу, що порівняльна таблиця та «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» не являються ідентичними документами. Як приклад, «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» містить наступні фрази, які відсутні у порівняльній таблиці, що додатково надана Вами, а саме: «Товар має бути новим, не повинен мати дефектів, пов’язаних з матеріалами та/або роботою по його виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника за Договором. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути придатний для цілей для товару такого роду, щодо його звичайного використання. Товар, що поставляється, повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару, забезпечує його безпеку для життя і здоров’я користувачів. Не допускається поставка виставочних та (або) дослідних зразків Товару». З огляду на викладене, Вами у порушення вимог п.14.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надано у складі пропозиції «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Також, Вами замість довідки, складеної у довільній формі щодо законних підстав ведення господарської діяльності у відповідності до предмета закупівлі, що вимагалося п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надано довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що надана Вами довідка стосується відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі та взагалі не вимагалася Замовником. Для виконання вимоги п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі достатньо як приклад, скласти довідку з наступним текстом «фізична особа-підприємець ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ має законні підстави ведення господарської діяльності у відповідності до предмета закупівлі», що Вами не зроблено. З огляду на викладене, Вами у порушення вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надано у складі пропозиції довідки, складеної у довільній формі щодо законних підстав ведення господарської діяльності у відповідності до предмета закупівлі. Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи, що Ваша пропозиція не відповідала вимогам п.14.4, п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилено пропозицію фізичної особи-підприємця ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ. Згідно з положеннями п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення пропозиції учасника закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі є обов’язком замовника. З огляду на викладене, у Замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ.
Статус вимоги: Відхилено