-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50320000-4 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (ДК 021:2015 – 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) – Заправка та відновлення картриджів
Завершена
603 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 015.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 015.50 UAH
Період оскарження:
28.02.2023 10:45 - 05.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до органу оскарження
Номер:
b0cf8478bf0a4b38ad06d5a4460c79b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-000801-a.c2
Назва:
Скарга до органу оскарження
Скарга:
Оскарження Протокольного рішення (протокол) № 28 уповноваженої особи Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області;
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога № 19 від 14.03.2023 року щодо Протокольного рішення № 28.pdf 17.03.2023 17:02
- Витяг ЄДРПОУ ТОВ Т.Д. плюс.pdf 17.03.2023 17:02
- Відповідь на вимогу.pdf 17.03.2023 17:02
- Копія договору № 02 03 від 02.03.2018 р. - без дати засвідчення.pdf 17.03.2023 17:02
- Копія Наказу № 01 23 про переміщення на посаду підписанта ТОВ «Т.Д. плюс».pdf 17.03.2023 17:02
- оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 основні засоби за березень 2023 г. Необоротні активи..pdf 17.03.2023 17:02
- Сертифікат виданий компанії МПП «Сінт-Мастер.pdf 17.03.2023 17:02
- Протокольне рішення (протокол) № 28.pdf 17.03.2023 17:02
- Сертифікат походження товару № 22С4404В1496 00001 - - без дати засвідчення.pdf 17.03.2023 17:02
- Скарга UA-2023-02-28-000801-a.pdf 17.03.2023 17:02
- Тендерна документація.doc 17.03.2023 17:02
- Уставні документи - без дати засвідчення.pdf 17.03.2023 17:02
- Установка для очищення картриджів Паспорт.pdf 17.03.2023 17:02
- 1. Платіжне доручення.pdf 17.03.2023 17:24
- рішення від 21.03.2023 №3459.pdf 21.03.2023 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2023 №3851.pdf 28.03.2023 17:32
- рішення від 28.03.2023 №3851.pdf 31.03.2023 13:24
- Відповідь на скаргу АМКУ.pdf 23.03.2023 09:20
- Паспорт станції очистки.pdf 23.03.2023 09:20
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 23.03.2023 09:20
- Сальдова витяжка.pdf 23.03.2023 09:20
- Перелік змін до Тендерної документації_картридж.docx 23.03.2023 09:20
- Лист щодо використовуваного тонеру.pdf 23.03.2023 09:20
- Сертифікат походження товару.pdf 23.03.2023 09:20
- Сертифікат регіонального дилеру.pdf 23.03.2023 09:20
- Аналогічний договір_лист відгук.pdf 23.03.2023 09:20
- Інвойс.pdf 23.03.2023 09:20
- Статут.pdf 23.03.2023 09:20
- Наказ про призначення директора.pdf 23.03.2023 09:20
- Рішення засновника.pdf 23.03.2023 09:20
- Витяг з ЄДР.pdf 23.03.2023 09:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2023 18:06
Дата розгляду скарги:
28.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.03.2023 18:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.03.2023 13:24
Вимога
Є відповідь
Не відповідність пропозиції учасника
Номер:
da1dbc31f2584e45b58484282d445366
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-28-000801-a.a1
Назва:
Не відповідність пропозиції учасника
Вимога:
Не відповідність пропозиції учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до МПП Сінт.pdf.asice.zip 14.03.2023 13:13
- Вимога до МПП Сінт.pdf 14.03.2023 13:13
- Відповідь на вимогу.pdf 17.03.2023 13:39
Дата подачі:
14.03.2023 13:13
Вирішення:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «2. Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику /оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ діючий договір оренди станції)». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції були надані – Паспорт (Установка для очищення картриджів) та Оборотно-сальдова відомість від 02.03.2023р. Вих.№ 02/03.
2. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «3. Виконавець повинен при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів використовувати тонер компанії Static Control Components (SCC) або еквівалент (вказати конкретний матеріал).». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції наданий лист від 02.03.2023р. Вих.№ 17/03 за підписом директора МПП «Сінт-Мастер» та печаткою підприємства з вказанням, що при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів буде використовуватися тонер компанії Static Control Components (SCC).
3. Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «3.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонер та інші основні комплектуючі) які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечним для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер від 20.02.2018 № 602-123-20-3/6233. Згідно з підпунктом 5 пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що – «5) строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті (крім строку дії ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор та плати за такі ліцензії);» Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, період дії якого закінчився починаючи з 18 березня 2022 року, вважається автоматично продовженим. Також повідомляємо, що Замовником не вимагається підтвердження факту подання чи отримання декларації про провадження господарської діяльності під час воєнного стану.
4. Відповідно до п. 6 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «6. В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера». У складі Тендерної пропозиції Учасника МПП «Сінт-Мастер» завантажений Сертифікат, який засвідчений підписом Генерального директора та печаткою ТОВ «Маккон» та підтверджує, що МПП «Сінт-Мастер» є регіональним дилером з продажу витратних матеріалів TM Static Control, Makkon, Dayton. Дилер – це офіційний представник виробника (юридична особа або підприємець), який закуповує продукцію оптом у компанії-виробника, а продає у роздріб (або дрібними партіями). Регіональний дилер – це дилер, який розповсюджує товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника. Отже, вищезазначений сертифікат підтверджує взаємовідносини з виробником/імпортером.
5. Відповідно до Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Копії документів, які скануються та надаються Учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу», повідомляємо, що копії документів (крім сканованих копій з оригіналів документів) Учасника МПП «Сінт-Мастер», на яких відсутня дата засвідчення документа, мають напис «згідно з оригіналом», П.І.Б., підпис особи, що засвідчує документи та печатку МПП «Сінт-Мастер». Тому відсутність вказання дати засвідчення на деяких копіях документів, є несуттєвою помилкою та не впливає на предмет закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено