• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

капітальний ремонт покрівлі (заходи з енергозбереження) терапевтичного корпусу по вул. Перемоги, 78 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області

дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Завершена

1 878 838.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 788.39 UAH
Період оскарження: 27.02.2023 18:01 - 08.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація й обмеження конкуренції

Номер: 20b02d6c9bb14f11a16dcdd98179ef5e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-27-010731-a.c5
Назва: Дискримінація й обмеження конкуренції
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на наявність недопустимої, дискримінаційної, корупційної Вимоги у Тендерній документації, а саме: У таблиці 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації у п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» висунуто вимогу «1.6. Документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 20 кілометрів (по автомобільним дорогам) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)).» Вимога про місце розташування сміттєзвалища, що знаходиться на відстані, яка не перевищує 20 км (по автомобільним дорогам) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи є неприпустима, з таких причин: По-перше: це обмежить Участь потенційних учасників, адже їм може бути відмовлено в підписані договору з найближчим сміттєзвалищем, крім того підписання такого договору займає певний час та Учасник може не встигнути це зробити у встановлений строк подання пропозицій, відповідно ВИКЛЮЧНО Учасник якому було відома ця Вимога до оголошення закупівлі (а це вже корупція та обмеження участі потенційних Учасників) зможе прийняти участь; По-друге: ніяким нормативно-правовим актом не встановлено обмеження вивезення сміття до 20 км, доцільність такої вимоги нічим не обґрунтована; По-третє: у таблиці 1 «Відомість обсягів робіт» розділу 2 Тендерної документації встановлено у п.41 вид роботи «Перевезення сміття до 5 км», тобто, зважаючи на те, що відступати від відомості обсягів неприпустимо, в розрахунок Договірної ціни буде внесено (відповідно й у майбутньому буде сплачуватися) тільки витрати на перевезення сміття на 5 км. Таким чином всі витрати на перевезення сміття більш ніж на 5км будуть здійснені за рахунок Учасника без права на їх відшкодування, відповідно на вартість виконання робіт ніяк не впливає везе сміття Учасник на 20км чи на 40км, це взагалі ні на що не впливає а ні на якість, а ні на термін виконання робіт; По-четверте: у розділі 1 Додатку 5 Тендерної документації визначено, що «п.2. … Учасник має право самостійно обирати місце(я) утилізації сміття, яке залишається в ході виконання та завершення робіт, з урахуванням габаритів, матеріалів та умов вторинної переробки (або застосування) рештків (залишків, сміття), в тому числі будівельних матеріалів у встановлених для таких потреб місцях. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції …», цим Замовник надає право самостійно визначитися Учаснику на яку відстань вивозити сміття, головне щоб його вивезли. Вимагаємо викласти вимогу наступним чином: «1.6. Документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, щодо вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Здійснюючи дану закупівлю, замовник керується принципами здійснення публічних закупівель, які визначені частиною 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема дотримуючись максимальної економії, ефективності та пропорційності. Вимога щодо наявності документу із письмово укладеними зобов’язаннями між учасником та підприємством, яке здійснює діяльність пов’язану із ліквідацією рештків та сміття, або у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище для відповідних цілей, ґрунтується на обов’язковому комплексі заходів, що стосуються захисту довкілля та прилеглої території об’єкту. Вимога щодо відстані сміттєзвалище, на яке буде здійснюватись учасником вивіз рештів та будівельного сміття з об’єкту базується на максимальній економії, яку може задовольнити будь-який суб’єкт, який виявить бажання надати свою пропозицію за даною закупівлею. При цьому, у такому документів, який вимагається для надання згідно до вимог пункту 1.6 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації не визначено необхідності ідентифікувати місце чи об’єкт виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, що в свою чергу, спростовує можливість створення будь-яких дій спрямованих на зловживання службовим становищем або порушення прав суб’єктів господарювання, або будь-які інші антиконкурентні або узгоджені дії, спрямовані на порушення принципів здійснення публічних закупівель. Також умовами технічного завдання передбачено необхідність учаснику забезпечувати виконання робіт та супутніх робіт згідно вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 р. №1264-XII (зі змінами), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР (зі змінами), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-XII (зі змінами). До того, звертаємо вашу увагу на тому, що згідно до вимог пункту 2 розділу I Додатку 5 тендерної документації учасник, при визначенні вартості пропозиції повинен враховувати усі витрати пов’язані із виконанням умов договору дотримуючись вимог технічного завдання, зокрема дотримання умов та гарантій застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, у тому числі вивіз сміття. Учасник має право самостійно обирати місце(я) утилізації сміття, яке залишається в ході виконання та завершення робіт, з урахуванням габаритів, матеріалів та умов вторинної переробки (або застосування) рештків (залишків, сміття), в тому числі будівельних матеріалів у встановлених для таких потреб місцях. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Вартість заходів із захисту довкілля визначається учасником самостійно, та окремо не включається у розрахунок кошторисної документації. Якщо учасником визначається вартість заходів із захисту довкілля в безоплатній (або нематеріальній основі), це не звільняє учасника від виконання зобов’язань по договору в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертифікати

Номер: f0c7f120dbcd4e5ebdd715091ef95cb4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-27-010731-a.b4
Назва: Сертифікати
Вимога:
Вимагаємо виключити наступну вимогу з Тендерної документації, як таку що не відповідає чинному законодавству: Пунктом 4 розділу 3 Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» Тендерної документації встановлено вимогу: «У разі надання учасником у складі пропозиції інформації (або документів), які свідчать про наявність: • маркування, • протоколів випробувань, • сертифікатів предмета закупівлі або його складових (мається на увазі товари, які є будівельними матеріалами), та які підтверджують відповідність встановленим вимогам до предмета закупівлі, в такому випадку учасником у складі пропозиції надається: а) Інформація або копія(ї) документу(ів), в якому(их) зазначаються повна(і) назва(и) та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості) (або назва та контактні дані виробника (представництва)), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, дата видачі документу, що підтверджує відповідність товару. Компетентність органів з оцінки відповідності (або якості) підтверджується шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На дану умову учасником укладі пропозиції надається інформація або копії документів щодо товарів, які є складовими предмета закупівлі, які визначені у пунктах 33, 39, 67, 68, 71, 72, 73, 93, 94, 97, 101, 102 таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації». Вищезазначена вимога Тендерної документації стосується закупівлі ТОВАРІВ, в такому разі в Учасника (постачальника або виробника) наявні визначені документи. Вид предмету закупівлі, яка здійснюється, – РОБОТИ, відповідно Учасник повинен підтвердити свою здатність їх виконати (достатню кваліфікацію). Отримати, зазначені в цій вимозі, документи Учасник (підрядник) має можливість лише в той час коли купує матеріали та вироби для виконання робіт на об’єкті (тобто після укладання договору на виконання робіт). Сертифікати та протоколи випробувань на матеріали надаються виробником або постачальником у разі здійснення у них закупівлі матеріалів чи виробів (особливо це стосується протоколів випробування, бо саме здійснити випробування продукції можливо лише після її виготовлення). Тобто виконати таку вимогу Замовника має можливість лише той Учасник, який має всі перелічені матеріали та вироби в наявності, або який вже здійснював раніше закупівлю таких саме матеріалів та виробів і у нього збереглися відповідні документи, або який є виробником чи постачальником. Таким чином ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло Учасників та не забезпечує їх конкурентність на рівних умовах, що неприпустимо та суперечить п.4 ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Водночас, цілком у відповідності до чинного законодавства, Проєктом договору у Додатку 4 Тендерної документації встановлено всі необхідні вимоги до Учасника (Генпідрядника), що стосуються матеріалів та виробів: По-перше встановлено обов’язок Генпідрядника надати сертифікати та інші документи на матеріали, конструкції та обладнання разом з актами виконаних робіт КБ-2: п.5.3.7. Разом із формами КБ-2в, КБ-3 надавати Розпоряднику коштів – Замовнику (у 2-х екземплярах) до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях, що підтверджують виконання робіт, надати всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження (у разі необхідності) та ін.) відомість ресурсів, підписану головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірених підписом керівника Генпідрядника і печаткою. По-друге встановлена відповідальність Генпідрядника за якість матеріалів, конструкцій та інших матеріальних ресурсів: п.6.2. Генпідрядник відповідає за якість та відповідність вимогам нормативних документів щодо матеріалів, конструкцій та інших матеріальних ресурсів, необхідних для виконання робіт. По-третє підписанням договору Генпідрядник надає гарантію якості в комплексі на виконані роботи, що тягне за собою і гарантію якості на використані матеріали та вироби: п.9.1.Генпідрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектно-кошторисній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою дотримання об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі замовником встановлено вимоги до учасників тендерної пропозиції та умови надання інформації та документів, які можуть підтвердити можливість учасника-переможця виконати зазначену у технічному завданні роботу. Предметом закупівлі є робота, в ході виконання якої генпідрядником використовуються товари, які є складовою частиною такої роботи. Такі матеріали мають відповідати вимогам якості та нормативам, які затверджені у встановленому законодавством порядку. Встановлена пунктом 4 розділу 3 Додатку 5 тендерної документації вимога надає можливість пересвідчитись та встановити факт відповідності вимогам замовника щодо якості товарів, які будуть використовуватись при виконанні роботи, за визначеним предметом закупівлі. Даний спосіб є найбільш оптимальним, за для встановлення документально підтвердження відповідності пропонуємого предмета закупівлі та його якості на цьому етапі. Гарантії та зобов’язання, які будуть мати юридичну силу в ході виконання робіт будуть набувати чинності за результатом виконання укладеного договору. При цьому ризик виконання робіт, із застосування неякісних матеріалів або таких, що не будуть відповідати технічній частині тендерної пропозиції учасника-переможця, який може виникнути після завершення процедури закупівлі, матиме значні наслідки для замовника та генерального підрядника. Тому рекомендуємо кожному потенційному учаснику, беручи встановлену вимогу до виконання, враховувати фактори, які впливають на якісне виконання робіт, із дотриманням усіх умов тендерної пропозиції в ході виконання робіт, зокрема в технічній частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Ризик в кошторисі

Номер: 7acdab0ea088427c8d9dd9959feeda73
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-27-010731-a.a3
Назва: Ризик в кошторисі
Вимога:
У розділу 1 Додатку 5 Тендерної документації висунута вимога: «3. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.» Така вимога не є правомірною в частині зазначення пункту Настанови, згідно якого визначається розмір коштів на покриття ризиків. Вказаний п.4.40 Настанови відноситься до частини «IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» та встановлює яким чином визначається розмір цих коштів під час складання інвесторської кошторисної документації в процесі проектування. Учасник під час розрахунку Договірної ціни керується розділом Настанови «V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)», в якому враховано п.5.31 для визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та викласти вищезазначений пункт у наступній редакції: «3. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, умовою пункту 3 розділу I Додатку 5 тендерної документації, встановлено вимогу для підготовки розрахунків технічної частини тендерної пропозиції учасників. Складники договірної ціни учасником мають бути розраховані по принципу, який застосовується усіма учасниками будівництва в частині покриття ризиків та покриття додаткових витрат. Такий підхід у проведенні розрахунків вартості договірної ціни дозволить об’єктивно оцінити пропозицію учасника, яка має відповідати встановленим вимогам, визначеним у тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Декларація

Номер: 9b344d7d58014ba1992f54889a4747a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-27-010731-a.c2
Назва: Декларація
Вимога:
У п.6 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Тендерної документації висунуто вимогу: «6.2 … Учасник повинен підтвердити наявність документу(ів) дозвільного характеру щонайменше за визначеними видами діяльності, а саме: … 6.2.2. роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.» Така саме вимога визначена і в п.6.3.1. В чинному законодавстві відсутня вимога отримання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на вид робіт: «роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу». Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» у Додатку 2 до Порядку затверджено ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, де в розділі «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» для виконання робіт на висоті передбачено: п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» Вимагаємо викласти в Тендерній документації вимогу у відповідності до існуючого чинного законодавства: «п.6.2.2. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» «п.6.3.1. копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану учаснику або субпідряднику/співвиконавцю, яким здійснюватиметься виконання роботи в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Така декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема щодо виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та будівельні та монтажні роботи загального призначення. Декларація (або зміни до неї) має бути зареєстрована та оприлюднена у відповідності до вимог пункту 20 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107».
Вирішення: Звертаємо вашу увагу на тому, що на подібне питання надавалась відповідь від уповноваженого органу з питань публічних закупівель та розміщувались у вільному доступі (на веб-сайті уповноваженого органу в розділі "Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель") за посиланням - https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=502b24c3-b973-46d1-9d43-00ed2f23741d&lang=uk-UA До того, звертаємо вашу увагу на тому, що згідно до вимог постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF) визначено перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (група Б), до якої віднесено роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (пункт 3) та і "верхолазні роботи та промисловий альпінізм" (пункт 18). Рекомендуємо ретельно вивчати нормативні документи. Згідно до пункту 1.1 правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (далі - Правила), затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27 березня 2007 року N 62 "Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" правила охорони праці під час виконання робіт на висоті поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. Згідно до термінів та визначень, які наведені у п.2.1 Правил, роботи верхолазні - це роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ. У зв'язку з особливістю робіт, які планується виконувати за результатом проведення даної закупівлі, замовник передбачає вимоги до потенційних учасників (в подальшому ймовірних виконавців), діяльність яких повинна відповідати вимогам правил охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 9ea090e821c040deb6665e2ef5300b0e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-27-010731-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Згідно Технічного завдання Ви вимагаєте: Копію щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору, інформація про який надається згідно до вимоги визначеної в п.1.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи. Даний пункт є дискримінаційним для інших учасників, з інших регіонів. Також, ознайомившись зі складом робіт. Даний обсяг не передбачає довготривале зберігання будівельних матеріалів. В даному випадку на обєкт може підвозиться матеріал, та використовуватися безпосередньо на будівництві. Такі роботи можливо зробити за 2 максимум місяці при налогодженому технічному процесі. Дана вимога є дискримінаційною, так саме як і діючий договір з підприємством зі звалища сміття. Всі ці договори за необхідності заключаються у коротші строки. А даними вимогами Ви указуєте на те, що роботи мабутьбудуть вестись місцевою підрядною організацією. Згідно ст. 5 пункт 4 Закону України пропублічні закупівлі - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних умов до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не та фірма буде учасником аукціону
Дата скасування: 28.02.2023 14:17