• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 34990000-3 (Дорожні знаки та рефлектори)

Завершена

1 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 600.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2018 10:45 - 21.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 43c835bbdbf6442dadb5c6d7e2124e5b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-000232-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮСТ», як учасник торгів: оголошення UA-2018-01-09-000232-a , на закупівлю «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 34990000-3 (Дорожні знаки та рефлектори)» , користуючись свої правом на підставі п.1 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі»(в подальшому - Закон) звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а саме. 1.)Протоколом № 52 від 02.02.2018 засідання тендерного комітету Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (в подальшому - протокол) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЮСТ», як таку, що не відповідає умова тендерної документації. В.аб.2п.2. Протоколу зазначено «ТОВ «ЮСТ» у складі пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі завантажило довідку від 24.01.2018 № 9/24 в якій пропонується еквівалент плівки флюорисцентної та світлоповертальної . Однак ТОВ «ЮСТ не завантажило порівняльної таблиці (у довільній формі) із зазначенням основних технічних характеристик , що пропонуються, та предмета закупівлі який вимагається». Зазначений висновок Замовника є безпідставним, ТОВ «ЮСТ» у складі пропозиції під № 9/24 від 24.01.2018 додаток №3 була надана саме порівняльна таблиця (у довільній формі), яка містить у колонці «Підтвердження вимог/ коментар Учасника», підтвердження усіх найменувань, показників (найменування товару, найменування показників, а також усіх параметрів таких як товщина металу, розмірів, матеріалів та способу виготовлення ) відповідно до вимог Замовника. Зазначаємо , про те що Замовником крім вимоги, що порівняльна таблиця складається саме «у довільній формі», ні яких інших вимог і інструкцій у тендерній документації (нова редакція) затвердженої рішенням тендерного комітету Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», протокол № 21 від 17.01.2018 р. не містить. Додатково повідомляємо , що ТОВ «ЮСТ » надало копії сертифікатів , та зразків паспортів якості за вимогами Замовника у повному обсязі. 2.) У п.2 протоколу міститься інформація: «Відповідно до підпукту.5, пункту 1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника та надати зразки товарів, які планується поставляти. Листом від 30.01.2018 №053/282/01-014/241 повідомило ТОВ «ЮСТ» щодо необхідності виконання умов тендерної документації та надання зразків товарів, які зазначені у тендерній документації.» ТОВ «ЮСТ» на виконання зазначеної вимоги протягом 5 днів, а саме 30.01.2017 розмістило майданчику лист про те , що розміщення на майданчику та надання «зразків товарів, які планується поставляти» через електронну систему закупівель технічно не можливо. Додатково повідомляємо про те, що пониження ціни на аукціоні не відбулося. Відповідно до аб 1. ст. 25. «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі»(в подальшому Закон): «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.» Будь якої, іншої форми подання тендерної пропозиції Учасником , крім розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель Закон не передбачає. Разом з цим у аб.3,ч.5,ст. 28. Закону містить вимогу: «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.» На підставі вищенаведеного звертаємось до Вас з вимогою: 1) Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЮСТ» умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. 2.) Які саме положення Закону дозволили Вам, як Замовнику вимагати від ТОВ «ЮСТ» надання зразків іншим способом, відмінним від завантаження необхідних документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель. 3) Вказати які саме основних технічних характеристик не зазначило ТОВ «ЮСТ» у колонці «Підтвердження вимог/ коментар Учасника» у № 9/24 від 24.01.2018 додаток №3 викладеного у вільній формі на вимогу Замовника. Генеральний директор ТОВ «ЮСТ» Ю.М. Гришкевич
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до підпункту 3 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату) з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 3). Згідно пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинен надати таблицю в якій встановлені вимоги замовника до показників предмета закупівлі. ТОВ «ЮСТ» у складі пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі завантажило довідку від 24.01.2018 №9/24 в якій пропонується еквівалент плівки флюорисцентної та світлоповертальної. Однак ТОВ «ЮСТ» не завантажено порівняльної таблиці (у довільній формі) із зазначенням основних технічних характеристик товару, що пропонується, та предмета закупівлі, який вимагається у відповідності до абзацу 2 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації. Крім того, відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника та надати зразки товарів, які планується поставляти. Продукція, що є предметом закупівлі, має специфічний характер, товарооборот такої продукції є обмеженим, в силу специфіки її використання, а соціальне значення досить високим, оскільки від її використання залежить життя та здоров’я учасників дорожнього руху. Тому, вимагаючи надання зразків такої продукції, Замовник в тому числі намагається пересвідчитися у відповідності запропонованого Учасником еквіваленту предмета закупівлі технічним вимогам встановленими Замовником у тендерній документації. Листом від 30.01.2018 № 053/282/01-14/241 підприємство «Київавтошляхміст» повідомило ТОВ «ЮСТ» щодо необхідності виконання умов тендерної документації та надання зразків товарів, які зазначені у тендерній документації. Однак ТОВ «ЮСТ» направило лист від 30.01.2018 № 1/3 про технічну неможливість поставити зразки товару. ТОВ «ЮСТ» у своєму листі обґрунтовує неможливість надання зразків тим, що відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» документи тендерної пропозиції та інша передбачена законодавством та тендерною документацією інформація про відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника, подається в електронному вигляді, а зразки продукції надати в електронному вигляді технічно неможливо. Згідно з положеннями статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Зразки продукції не підпадають під категорію «інформація», оскільки є матеріальним об’єктом від використання якого залежить життя та здоров’я учасників дорожнього руху, а тому застосування ТОВ «ЮСТ» до них положень Закону України «Про публічні закупівлі», що регулюють питання надання інформації, в даному випадку є неправомірним та некоректним. Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Таким чином, відповідно до умов Тендерної документації та відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а також з урахуванням положень Закону України «Про інформацію», Учасник повинен надати зразки продукції безпосередньо Замовнику торгів. Окремо звертаємо увагу на те, що ТОВ «ЮСТ», за неможливості надати зразки продукції, не було позбавлене можливості надати інформацію про наявні у нього зразки продукції, а саме – документальне підтвердження наявності такої продукції на балансі підприємства, складські документи та фотографічне зображення продукції. Інформація про зразки продукції цілком придатна для передачі через систему Інтернет і ТОВ «ЮСТ» мало всі можливості для цього, що підтверджується фактом передачі сканованої копії листа про відмову в наданні зразків. Цього ТОВ «ЮСТ» зроблено не було, що дає підстави стверджувати про відсутність у ТОВ «ЮСТ» зразків продукції та небажання виконувати умови тендерної документації. Водночас, у разі якщо Учасник вважав таку вимогу замовника незаконною, він міг скористатись правом наданим йому статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутись до Замовника за роз’ясненням тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, Учасник таким правом не скористався. Більше того, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, скарги, які стосуються вимог тендерної документації не можуть бути предметом оскарження після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЮСТ» була відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено