• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хімічна продукція різна (засоби для обробки води басейну)

протокол № 7 від 17.01.2018 року

Завершена

296 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 966.40 UAH
Період оскарження: 18.01.2018 13:36 - 30.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Відсутність у переможця відповідного виду діяльності

Номер: d8119f7622e440a58d0d04ee2f491f14
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-18-001450-b.a2
Назва: Відсутність у переможця відповідного виду діяльності
Вимога:
Переможець не має виду діяльності, який відповідає предмету закупівлі https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Заявлені види діяльності: Код КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; Код КВЕД 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін; Код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням (основний); Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; Код КВЕД 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання; Код КВЕД 37.00 Каналізація, відведення й очищення стічних вод Вид діяльності, який відповідає предмету закупівлі має бути, як мінімум: Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановне Товариство з обмеженою відповідальністю «Галерея Басейнів», на Ваше звернення до Замовника за роз'ясненням, з яким Ви звернулися через електронну систему закупівель 08.02.2018 року о 17:05 год. за ID: UA-2018-01-18-001450-b повідомляємо, що в своїй діяльності тендерний комітет управління освіти Шепетівської міської ради керується виключно чинним законодавством, головним з яких є Закон України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону, зокрема один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно цього замовник визначив кваліфікаційні критерії в пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». При цьому, ч.3 ст.22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно вищевикладеного замовник вважав за необхідне включити до тендерної документації інші документи визначені в пункті 9 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою діяльність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст.5 Закону та дотриманням принципів, закріплених ст.3 Закону. Тендерна документація замовника не містить вимоги про обов’язкову наявність в учасника торгів певного КВЕДу. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА" є юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України та здійснює свою діяльність на підставі Статуту в новій редакції, затвердженого загальними зборами учасників від 18 квітня 2014 року протоколом №3. В пп.3.3.1 п.3.3 розділу 3 « Мета і предмет діяльності» Статуту вказані види господарської діяльності, які має право здійснювати Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА" серед яких: «Інші види оптової торгівлі; здійснення інших видів діяльності, не заборонених законодавством України та нормами міжнародного права». Таким чином тендерний комітет управління освіти вважає, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА" надав тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації та вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: 2142b484b87b4279ac53db55dbccf14e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-18-001450-b.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
ЗУ «Про публічні закупівлі» в ст. 16 кореспондує що для підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору (одного). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, максимальної економії та ефективності. Вимога про надання підтвердження про досвід виконання аналогічних договорів, є дискримінаційною, Антимонопольний комітет України в своїх рішеннях такі вимоги Замовника в тендерній документації визначає неправомірними. Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу Замовника що дана закупівля проводиться за процедурою Відкриті торги. Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником з урахуванням частини третьої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та відповідно до статті 16 Закону. Вимога Замовника в розділі ІІІ пункті 6 пп. 2 Тендерної документації про "Учасник зобов’язаний надати довідку, що містить інформацію про виконання ним не менше 2 договорів із зазначенням назви установи (підприємства, організації), ПІБ контактної особи та її номеру телефону та надати відгук від Замовника щодо дотримання строків за одним з указаних договорів та дотримання вимог по якості." призводить до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежує їхні законні права та інтереси (наприклад учасник який нещодавно зареєструвався відповідно до вимог законодавства не зможе взяти участь у закупівлі в якій містяться вище перелічені дискримінаційні вимоги, оскільки в нього немає ще заключених аналогічних договорів, або ж наприклад є аналогічний договір але він на стадії виконання і тому актів надання послуг чи видаткових накладних ще немає). Тому вимога Замовника про надання аналогічних договорів (не один а декілька) , та ще й за певний період (2016-2017 роки) є дискримінаційною. Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний користувачу, повідомляємо, що тендерний комітет управління освіти Шепетівської міської ради в своїй діяльності та зокрема при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти керується виключно чинним законодавством, головним з яких є Закон України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави. Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону тендерна документація розроблялась замовником та містить перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну "аналогічний договір". Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст.5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст.3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст.5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст.3 Закону. Окрім того замовник не встановлював обмежень ні по кількості предмета закупівлі, ні по обсягах поставок, не встановлював жорстких часових рамок виконання аналогічних договорів, а навпаки зняв обмеження, яке могло б звузити коло учасників. Виконання аналогічних договорів учасник може надати за 2016 рік, або за 2017 рік, або за 2016-2017 роки. Тиким чином, ураховуючи вимогу ч.4 ст.22 Закону тендерний комітет, вважає, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так