• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Code DK 021-2015 - 15530000-2 Butter код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло

Завершена

5 600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 56 000.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2017 12:44 - 03.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: cde24ce3761f42e3a8ed7dd4cd5f4019
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-27-000971-b.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Замовник вимагає в Тендерній документації в Додоток 1 в розділі Інші документи, що надаються учасником: 1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1. Документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Кропивницький або Кіровоградському районі (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору(оренди, зберігання, позички та інше); Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Кропивницький або Кіровоградському районі . Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»: відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: … будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців; встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком. Вважаємо, що факт наявності складів у м. Кропивницький або Кіровоградському районі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів, постачання здійснюється щоденно. У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». «Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей. Наявність складських приміщень у м. Кропивницькому та Кіровоградському районі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в навчальні заклади. Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерній документації зазначено понад 70 закладів м. Кропивницького, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час. Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Кропивницькому. Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.
Статус вимоги: Відхилено