-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори (Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення))
Завершена
18 986 896.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 189 868.96 UAH
мін. крок: 1% або 189 868.96 UAH
Період оскарження:
24.02.2023 22:56 - 03.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визначення переможця ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ"
Номер:
eee27285ecde43b0b0ba69757b554aad
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-011601-a.c4
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ"
Вимога:
1) Згідно пункту 6 Анкети 6. Як довго Ваша Компанія (Організація) веде діяльність (у роках та місяцях), учасник не зазначив інформаціїх в роках.
2) Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc, .docx. Учасником ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" такого документа не надано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2023 10:00
Вирішення:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимоги Додатку 2-а до тендерної документації "АНКЕТА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ" учасник повинен зазначити актуальну інформацію щодо антикорупційної перевірки.
Учасник надав заповнену анкету, де в пункті 6 зазначив, що веде діяльність 4 місяці. Інформація в роках відсутня, оскільки дата реєстрації компанії 04.10.2022 р.
На підтвердження пункту 2.1. додатку 2 до тендерної документації учасник надав заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
88b66f80693a4fa29c950949face2674
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-011601-a.b3
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
В пропозиції ТОВ "Захист та сила" не підтверджено:
1)Запуск двигуна, учасник вказує, що дана інформація виділена на 1 сторінці технічної документації, але там, крім виділення слів автоматична/ручна більше немає ніякої інформації. Навіть якщо припустити, що це стосується запуску двигуна, то надана документація не вказує однозначно, який запуск буде в двигуна і передбачає альтернативу, а ручна ніяким чином не підтверджує наявність електростартера.
2)Кнопка/важіль аварійної зупинки не підтверджено, наявність вимикача ніяким чином не підтверджує, що це саме кнопка аварійної зупинки.
3)Ніяким чином не підтверджено, що шумопоглинаючий захисний кожух є всепогодним.
4) Не підтверджено наявність 2 розеток або терміналу
5) замовник не мав права вимагати документ який стосується технічної частини якого не було надано, так як це не передбачено Особливостями.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2023 09:39
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
1) Вимога «Запуск двигуна - Електростартер або автоматичний». Тобто, допускається або наявність електростартера, або автоматичного запуску двигуна. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження “Автоматична/ручна", "Автоматичний перемикач", що підтверджує можливість автоматичного запуску.
2) Вимога «Кнопка/важіль аварійної зупинки – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження «Вимикач», що підтверджує можливість аварійної зупинки (вимкнення) генератора в аварійній ситуації.
3) Вимога «Шумопоглинаючий всепогодний захисний кожух – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить опис характеристики "Оцинкований безшумний кожух", на стор. 4 містить характеристику кожуха «Він оцинкований і покритий статичним порошковим покриттям останнього покоління». Скориставшись можливістю, передбаченою абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ДП «Медзакупівлі України» звернулося до виробника запропонованих генераторів про підтвердження того, що вказані характеристики свідчать про всепогодність кожуха. Підтвердження відповідності отримано.
4) Вимога «Не менше 2 розеток, або термінал підключення – наявність». Генератори вказаної потужності підключаються до мережі за допомогою терміналу підключення. Через термінал підключення здійснюється автоматичне перемикання з електричних мереж на генератор і навпаки. Цей автоматичний перемикач з терміналом підключення є з'єднувальною ланкою між генератором і мережею. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження наявності такого перемикача («Автоматичний перемикач»), і разом з цим є підтвердженням наявності терміналу, тобто відповідає вимозі.
5) Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, повідомлення Замовника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднене виключно в межах законодавства, а відповідне виправлення невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Стосовно незаконного відхилення
Номер:
df8365e765924eecb42f1e0b7a166473
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-011601-a.a2
Назва:
Стосовно незаконного відхилення
Вимога:
Відповідно до протоколу № 42 від 09.03.2023 року тендерну пропозицію ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» (далі – Скаржник) було незаконно відхилено за невідповідність вимогам, встановленим відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Пунктом 6 додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагалось надати порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з табл. 2, 2.1 Додатка 1 до тендерної документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які учасник надає в складі тендерної пропозиції для підтвердження запропонованого товару заданим технічним характеристикам. Проте, Замовником зазначено, що недотримання учасником даної вимоги не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо інформація чи підтвердження вимог тендерної документації зазначені/наявні в складі тендерної пропозиції Учасника.
Так як, ТОВ «Уютспецбуд» не являється виробником генераторних установок, а працює на підставі договору з Турецьким заводом-виробником GUCBIR JENERATOR SAN.VE NIC.LTD.STI, продукцію якого і було запропоновано при участі в закупівлі, ми надаємо в складі пропозиції лист з посиланням на офіційний сайт виробника, на якому відображена уся продукція з розписаними технічними характеристиками, що виготовляється заводом. На, що Замовник не звернув ніякої уваги і не прийняв ці дані до розгляду, проте згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» він має право на звернення до підприємств і установ задля отримання підтвердження наданої учасником інформації. Технічний паспорт на продукцію видається заводом виробником і ми не вправі його змінювати, але Замовник чітко зсилається на технічний паспорт, а саме на відсутність зазначення в ньому рівня шуму запропонованого генератора, який ніяким чином не впливає ні на роботу генераторної установки, ні на потужність, ні на кількість та якість електроенергії, яку він виробляє. Вважаємо, що при закупівлі генераторної станції в першу чергу Замовник мав би звернутися з питанням відсутності рівня шуму у технічному паспорті. Також, повідомляємо, що на наш запит завод-виробник надав офіційне роз’яснення стосовно шумоізоляції (лист додається).
На вимогу пункту 6 додатку 2 до тендерної документації «Перелік інформації», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якість та відповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме: «Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями».
На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «Уютспецбуд» надав (Сертифікат якості NVA) QA-AC-4123/19 QA TECHNIC- Атестація відповідності від 19.07.2022р. та Декларацію про відповідність UA.TR.D.0076-23 від 17.02.2023р. які підтверджують якість (безпеку) запропонованого товару. Проте Замовник, не перевіривши інформацію собі вирішив, що запропонований нами Дизельний генератор Маранелло GJWP500, який відноситься до серії виробництва GJW, (Р – це додаткова опція, яка не має ніякого відношення до серії та марки), не зазначений в наданих нами документах. Знову ж таки, не перевіривши інформацію, Замовник розцінює це як невідповідність умовам тендерної документації. Заводом-виробником надано підтвердження, що GJWP та GJW це одна серія (лист додається).
Звертаємо увагу, що згідно пункту 40 Особливостей: « Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Вказані Замовником невідповідності відносяться саме до пункту 40 Особливостей, згідно якого він мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 42.pdf 14.03.2023 15:18
- лист від заводу.pdf 14.03.2023 15:18
Дата подачі:
14.03.2023 15:18
Вирішення:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимоги пп. 6.1. пункту 6 Додатка 2 до тендерної документації учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмета закупівлі, з обов’язковим зазначенням назви та сторінки документа, що підтверджує таку відповідність, та викладено чіткий перелік документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям.
Такими документами можуть бути копія каталогу та/або буклету, та/або інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації), та/або іншого документу (або витягу з документа), що засвідчують відповідність встановленим критеріям.
В таблиці 1.1 «Технічні вимоги» Додатка 1 до тендерної документації замовником встановлена наступна технічна вимога: «Рівень шуму зі звукоізоляцією, дБ – не більше 80».
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника учасником надано порівняльну таблицю відповідності в якій зазначено, що рівень шуму складає 78,2 дБ, а підтвердження зазначеної технічної характеристики міститься в технічному паспорті на запропоновану модель генератора. Проте, наданий учасником технічний паспорт та інші документи в складі тендерної пропозиції учасника не містять підтвердження інформації стосовно рівня шуму зі звукоізоляцією 78,2 дБ, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та, відповідно, не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, замовником встановлено, що учасником не підтверджено технічну вимогу «Рівень шуму зі звукоізоляцією, дБ – не більше 80» в жодному з документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі в технічному паспорті.
Також слід зазначити, що посилання на офіційний сайт виробника не є належним підтвердженням відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, оскільки в тендерній документації міститься вичерпний перелік документів, що може надаватись учасниками для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого обладнання технічним вимогам замовника.
Згідно з пунктом 39 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції є правом, а не обов'язком замовника. Крім того, зазначена норма передбачає саме звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, а не звернення за наданням документа, що відсутній у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження окремої технічної характеристики запропонованого обладнання.
Крім того, на вимогу пп. 6.2. пункту 6 Додатка 2 до тендерної документації «Перелік інформації», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями».
На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник в складі своєї пропозиції надав Декларацію про відповідність від 17.02.2023 № UA.TR.D.0076-23, дія якої розповсюджується на ряд серій генераторів, зокрема на серію «GJW».
Документ з назвою “QA-AC-4123/19 QA TECHNIC - Атестація відповідності” від 19.07.2022 також наданий на ряд серій генераторів, зокрема на серію «GJW».
Учасником запропоновано генератор серії «GJWP». Таким чином, надана декларація та документ з назвою “QA-AC-4123/19 QA TECHNIC - Атестація відповідності” не містять в переліку серій, на які вони розповсюджуються, серію «GJWP». Отже, учасником не надано Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями на запропонований ним генератор, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі та не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника відносяться саме до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в складі його тендерної пропозиції. Отже, замовник згідно з пунктом 40 особливостей не має права надавати учаснику 24 години задля усунення таких недоліків.
Роз’яснення стосовно шумоізоляції від заводу-виробника та роз’яснення щодо серії, надані разом з вимогою учасника, не можуть бути розглянуті замовником як підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, оскільки відповідні документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» правомірно відхилена на підставі вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: “Пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
timing
Номер:
39522167646047f5871d59e267c2f32d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-011601-a.a1
Назва:
timing
Вимога:
We are preparing inquiries to the factories for all your tenders - both generators and medical beds. 2 days are left for work plus weekend. IT IS IMPOSSIBLE. So, we stop our inquiries until you notify on extensions as required. As I told you, please provide at least 2 weeks or minimum 10 days.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2023 22:43
Вирішення:
Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо строку постачання генераторів до 30.04.2023 встановлена Міністерством охорони здоров’я України. Такі строки обумовлені необхідністю забезпечити заклади охорони здоров’я України альтернативними джерелами електроенергії у зв’язку із триваючою збройною агресією.
Статус вимоги:
Відхилено