-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45320000-6 «Ізоляційні роботи» (Теплогідроізоляція елементів до трубопроводів (коліна, опори, рукава, комплекти))
Торги відмінено
4 998 461.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 984.62 UAH
мін. крок: 1% або 49 984.62 UAH
Період оскарження:
24.02.2023 15:36 - 02.03.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
386b30e566364cb28472ab467d8bdac1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-009722-a.a3
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення
Ознайомившись з тендерною Документацією, вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення вимоги п. 4 та п.8 Додатку 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (надалі-Додаток3 ТД ) «На підтвердження надати……. акт обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності», яка є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України в тому числі вимогам ст. 5, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
ЩОДО ВИМОГ п. 4 та п. 8 Додатку3 ТД, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності.
Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
«Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції».
Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000).
Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000).
ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ.
Сертифікат відповідності продукції видається на підставі випробувань, які оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене вимоги п. 4 та п.8 Додатку 3 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п. 4 та п.8 Додатку3 ТД.
З цього приводу є рішення АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 18.11.2021№25915(1).pdf 27.02.2023 15:55
- рішення від 11.01.2022 №537-2.pdf 27.02.2023 15:55
Дата подачі:
27.02.2023 15:55
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА дискримінаційні вимоги
Номер:
1f870227dfcb43778befe71f13332a27
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-009722-a.a2
Назва:
ВИМОГА дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА
Ознайомившись з ТД вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: вимога в п. 16 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме вимога «Документальне підтвердження закупки заводом-виробником систем компонентів на основі піноутворювача у 2022 році, надати копії сертифікатів»
Вважаємо вищезазначена вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам ст.5, ч.2 п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
По-перше: Замовник ставить умову про надання учасником документів виробників, тобто третіх осіб. Учасник може надавати документи стосовно себе та своєї господарської діяльності та жодним чином не повинен залежати від волевиявлення третіх осіб щодо надання ними певних документів.
По-друге: Кожен з компонентів, який застосовується для використання теплової ізоляції трубопроводів має свій строк придатності і Замовник не може обмежувати тільки 2022 роком , у зв’язку з цим вимога щодо закупки заводом-виробником систем компонентів на основі піноутворювача тільки 2022 році є дискримінаційною вимогою по відношенню до Учасників, які придбали компоненти раніше 2022 року та які є придатними до використання.
Виходячи із зазначеного встановлення вимоги щодо надання документів на систему компонентів є необґрунтованою та незаконною та дискримінаційною.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Видаливши вимогу п. 10 Додатку 3 ТД, Замовник зробить умови участі у відкритих торгах прозорими, значно розширить коло їх учасників та на дасть можливість Учасникам прийняти участь в Процедурі закупівлі, що в свою чергу призведе до добросовісної конкуренція серед учасників; недискримінації учасників; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку із зазначеним просимо розглянути вимогу, усунути порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2023 15:54
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
e1e5363d59dc4be78c3a5ab03a52a3fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-009722-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення
Ознайомившись з тендерної Документації, вважаємо що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних, необґрунтованих вимог в тендерній Документації, а саме: в п. 11 Додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (надалі Додаток 3) «Надати сертифікат Euroheat & Power (чинний на дату подання)», виходячи з наступного.
По-перше: Euroheat&Power це назва некомерційної асоціації зі штаб квартирою в Брюселі (Бельгія)., яка видає Сертифікати на прямі попередньо ізольовані труби, гнучкі попередньо ізольовані трубопровідні системи, попередньо сприятливі збори клапана та екологічні підстанції для районного опалення, а саме:
- EHP001 – Прямі попередньо ізольовані труби (EN 253 і EN 15698-1) і фітинги (EN 448 і EN 15698-2) як однотрубні, так і подвійні системи, із системою спостереження або без неї (EN 14419).
- EHP002 (припинено до подальшого повідомлення) – Попередньо ізольовані гнучкі системи труб (EN 15632-1, -2, -3, -4) із системою спостереження або без неї (EN 14419).
- EHP003 – Сталеві клапани централізованого опалення (EN 488) для клапанів із попередньою теплоізоляцією.
- EHP004 – Екоефективні підстанції для централізованого теплопостачання (CWA 16975:2016).
Зазначивши в Тендерній документації конкретну фірму (організацію), в якій Учасник повинен отримати Сертифікат для підтвердження предмету закупівлі Замовником порушено принципи закупівлі визначенні в ст. 5 Закону, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
По-друге: Сертифікат Euroheat&Power, є документом, що підтверджує стандарти в тому числі відповідність EN 253 та EN 448.
Стандарти ЕN253:2009+А2:2015 та ЕN448:2015 не є чинними в Україні, в Україні є чинними ДСТУ ЕN 253:2016 (ЕN253:2009+А2:2015, IDT) та ДСТУ EN 448:2016 (ЕN448:2015, IDT).
По- третє: Відповідно до ч.5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством
Фірма Euroheat&Power, яка видає сертифікат не є резидентами України та не акредитована в Україні.
Крім, того компетентність останнього не визначена законодавством України враховуючи ст. 32 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», якою передбачено, що проведення процедур з сертифікації та оцінки відповідності проводиться організаціями, які є юридичними особами - резидентами України незалежно від форми власності.
Сертифікат Euroheat&Power не регламентований нормативно-правовими актами України.
Ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників …..(ч.4 ст. 22 Закону).
Враховуючи вищевикладене вимога п.11 Додатку3 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п.11 Додатку3 ТД шляхом видалення вимоги щодо надання сертифікату Euroheat & Power (чинний на дату подання).
З цього приводу є рішення АМКУ, яке додається до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 04.10.2022 № 6112-2.pdf 27.02.2023 15:53
Дата подачі:
27.02.2023 15:53