-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Дизельне паливо та бензин
Відповідно до положень Постанови КМУ №1178 від 12.10.23р аукціон проводитись не буде, отже крок зниження ставки в аукціоні ( 0,5%) до у ваги не брати.
Завершена
566 645.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 833.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 833.23 UAH
Період оскарження:
24.02.2023 15:02 - 04.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога у ТД
Номер:
affa12c6fd654e3dac6ef97520d835bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-24-008871-a.a1
Назва:
дискримінаційна вимога у ТД
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації та додатків до неї у процедури відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором № UA-2023-02-24-008871-a за предметом Дизельного палива та бензину за кодом національного класифікатора Україна ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Пов'язані документи:
Учасник
- виключити обмеження Вимога.pdf 01.03.2023 18:15
Дата подачі:
01.03.2023 18:15
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику . Дякую за звернення. Відповідно вимог частини 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до вищевикладеного Виші вимоги будуть враховані та відповідно буде внесено зміни до тендерної документації.
Проте , у частині 3 Вашого звернення наявне посилання на ст.6 Закону, яка регулює міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель та не має ніякого відношення до вимог технічної специфікації предмета закупівлі.
Про те, відповідно до п.4 частини 2 ст 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Крім того, в частині 6 статті 23 Закону зазначено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У Вимозі Ви пропонуєте замінити протокол випробувань на сертифікат відповідності та паспорт якості. Відповідно до положень ст. 23 Закону на заміну протоколу випробувань учасник може надати технічний паспорт. Відповідні зміни буде внесено у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено