• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги дератизації, дезінсекції об'єктів Рівненського відділення ВП "Складське господарство" ДП "НАЕК "Енергоатом")

Тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою. Детальна інформація міститься у тендерній документації

Торги відмінено

76 605.84 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 766.06 UAH
Період оскарження: 24.02.2023 12:24 - 03.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: b67cba629c4947cf83f1317ed2d06863
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-005325-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно з п.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі його пропозиції надає інформацію (довідку) щодо країни-походження (виробника) послуги. Дана інформація відсутня у складі пропозиції ТОВ «Медико-профілактична дезінфекція». Не зважаючи на те, що інформація щодо країни-походження зазвичай застосовується при закупівлі товару, ви прописавши дану вимогу у Тендерній документації, передбачили для учасників необхідність у надані даної довідки. Відтак, дана вимога та надання довідки щодо країни-походження (виробника) послуги є обов’язковою для усіх учасників закупівлі. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі його пропозиції надає документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції, а саме: для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення. Учасником у складі пропозиції наданий наказ від 02.07.2015 №1-к «Про вступ на посаду директора», відповідно до якого Дем’янюк С.В. приступає до виконання обов’язків директора. Підставою та невід’ємною частиною даного наказу слугує протокол установчих зборів учасників (засновників) №01/07/2015 від 01.07.2015. Однак, сам протокол, яким призначено (обрано) Дем’янюк С.В. директором ТОВ «Медико-профілактична дезінфекція» Учасником не надано. Наказ від 02.07.2015 №1-к «Про вступ на посаду директора» не є належним та правомірним підтвердженням призначенням директора, адже він лише констатує, що Дем’янюк С.В. приступила до виконання обов’язків, проте призначення директора на посаду згідно із Статутом та даними ЄДР має здійснюватися установчими зборами учасників (засновників). Відтак, вважаємо, що учасник не надав належне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції. Згідно з ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з особливостями їх здійснення для замовників, передбачених Законом, які визначені постановою № 1178. Пункт 40 Особливостей передбачає, що у випадку, коли замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі виявив невідповідності в інформації та/або документах, які подав учасник у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності в ЕСЗ. Однак, Вами, як Замовником закупівлі, під час розгляду пропозиції невідповідності не виявлені, час для усунення невідповідності не надавався. Водночас пункт 44 Особливостей передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ тоді, коли ТП учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 47 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на вищезазначене, вбачаємо у Ваших діях порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а саме: неподання учасником документів, які вимагались Тендерною документацією, призвело до невідповідності в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника. Дана невідповідність не була вами виявлена, відтак, ви порушили вимоги законодавства не надавши Учаснику час на виправлення невідповідності, адже надання 24 годин на усунення невідповідностей є обов’язковою вимогою для замовника. Всупереч даним порушенням ви визнали ТОВ "МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНА ДЕЗІНФЕКЦІЯ" переможцем процедури не зважаючи на те, що пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства - вимогам тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНА ДЕЗІНФЕКЦІЯ" переможцем відкритих торгів по закупівлі № UA-2023-02-24-005325-a та прийняла рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянула: вимогу UA-2023-02-24-005325-a.a1 щодо визначення переможцем торгів ТОВ "МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНА ДЕЗІНФЕКЦІЯ" по закупівлі №UA-2023-02-24-005325-a, що була оголошена по закупівлі послуги згідно з ДК 021:2015 90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги дератизації, дезінсекції об'єктів Рівненського відділення ВП "Складське господарство" ДП "НАЕК "Енергоатом"), з ціною 34 795,20 грн. без ПДВ, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі його пропозиції мав надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції, а саме: для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення. Учасником у складі пропозиції наданий наказ від 02.07.2015 №1-к «Про вступ на посаду директора», відповідно до якого Дем’янюк С.В. приступає до виконання обов’язків директора. В наказі відображені дві підстави для прийняття даного наказу, а не додатками до наказу. Тому, відсутні підстави вважати, що протокол установчих зборів учасників (засновників) №01/07/2015 від 01.07.2015 є невід’ємною частиною прикріпленого через ЕСЗ наказу. Згідно з п.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі його пропозиції мав надати інформацію (довідку) щодо країни-походження (виробника) послуги. Дана інформація відсутня у складі пропозиції ТОВ «Медико-профілактична дезінфекція». Оскільки дану закупівлю оголошено відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова), де в підпункті 3 пункту 41 постанови наявні чітко визначені підстави для дискваліфікації переможця закупівлі, жодна з яких юридично не може бути застосована через відсутність інформації щодо країни-походження (виробника) послуги. При цьому, керуючись пунктом 47 постанови Замовником будуть відмінені відкриті торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вирішила: Задовільнити вимогу UA-2023-02-24-005325-a.a1 щодо визначення переможцем торгів ТОВ "МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНА ДЕЗІНФЕКЦІЯ" по закупівлі №UA-2023-02-24-005325-a згідно вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено