• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Електрогенераторна установка (джерело резервного живлення))

Торги не відбулися

730 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2023 11:39 - 01.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Видалення робіт із закупівлі товарів

Номер: d2bf097a216c4d75adc448c6765ae362
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004123-a.b2
Назва: Видалення робіт із закупівлі товарів
Вимога:
Доброго дня! У тендерній документації у Додатку 2 є такі вимоги: Постачальник зобов’язаний в узгоджений із Замовником час власними силами та за власний рахунок здійснити: 6.1.Облаштування основи (фундаменту) під Товар з урахуванням його розмірів (розміри основи під Товар повинні бути більшими не менш ніж на 10 сантиметрів від кожної із зовнішніх сторін Товару); 6.2. Доставку та встановлення Товару на фундамент; 6.3.Запуск та перевірку роботи Товару без/та з навантаженням; 6.4.Навчання персоналу Замовника з правил користування Товаром. 6.5. На підтвердження вимозі, вказаній у пункті 6даного Додатку, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист. У тендерній документації предмет закупівлі зазначений "код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Електрогенераторна установка (джерело резервного живлення))", який відповідає ТОВАРУ, тобто виконання рабіт по даному коду не передбачено законодавством. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 1: Пункт 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пункт 34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Пункт 21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Пункт 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. З вищезазначеного ми бачимо, що ПОСЛУГИ можуть входити у закупівлю товару, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. До послуг можна віднести, транспортування, запуск генератору, чи навчання персоналу. Проте, визначення терміну «послуги» не включає такий вид діяльності, як Облаштування основи (фундаменту) під Товар з урахуванням його розмірів (розміри основи під Товар повинні бути більшими не менш ніж на 10 сантиметрів від кожної із зовнішніх сторін Товару), оскільки він відносяться до РОБІТ – див. п 27ст.1 Закону, - і, таким чином, не може бути зазначений Замовником як додаток до предмету закупівлі під "код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Електрогенераторна установка (джерело резервного живлення)". У зв’язку з вищезазначений вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність діючому законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, надаємо відповідь на ваше звернення! Згідно із Законом про публічні закупівлі, пунктом 34 частини 1 Закону предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. І визначає такий предмет замовник у порядку, установленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Товари в розумінні профільного Закону - це продукція, обʼєкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети в твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, повʼязані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 N° 708. Водночас непоодинокими є випадки, коли разом з товаром слід придбати й певну послугу (транспортування, установку, монтаж, наладку тощо). У такому випадкові предметом закупівлі в розумінні Закону буде саме товар, але лише за умови, що вартість такої послуги (послуг) не перевищує вартості самого товару. Наприклад, якщо закуповують техніку або обладнання, яке слід не лише придбати, а й здійснити запуск або монтаж, то такі послуги можуть бути надані тим самим постачальником в межах одного договору про закупівлю, укладеного одночасно на придбання товару та супутніх послуг до нього. Натомість, якщо вартість послуг перевищує вартість товару, такі предмети закупівель вважатимуть окремими, і процедури закупівлі слід здійснювати окремо на придбання товару та послуги. В даному випадку вартість монтажу та пуско-налагоджувальних робіт не перевищує вартість товару. Закупівля відкритих торгів з осоливостями, була оголошена, як закупівля товару що включає супутні послуги, та не передбачає проведення робіт, що не суперечить та не порушує чинне законодавство та здійснюєся відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» , Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Монтаж та підключення Генератору

Номер: b8742969809f418a8eb94f94ec7ee3a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004123-a.a1
Назва: Монтаж та підключення Генератору
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику! В Додатку 2 тенденої документації ви вимагаєте: «Постачальник зобов’язаний в узгоджений із Замовником час власними силами та за власний рахунок здійснити: 6.1.Облаштування основи (фундаменту) під Товар з урахуванням його розмірів (розміри основи під Товар повинні бути більшими не менш ніж на 10 сантиметрів від кожної із зовнішніх сторін Товару); 6.2. Доставку та встановлення Товару на фундамент; 6.3.Запуск та перевірку роботи Товару без/та з навантаженням; 6.4.Навчання персоналу Замовника з правил користування Товаром. 6.5. На підтвердження вимозі, вказаній у пункті 6даного Додатку, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист.» Інформуємо Вас, стосовно порушення чинного Законодавства України (ЗУ), що ця вимога не законна, в цьому тендері згідно з низкою Законів України — назва предмета закупівлі код за код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Електрогенераторна установка (джерело резервного живлення)) (надалі за текстом товар/обладнання) Вказаним тендерним завданням за кодом код ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори передбачено лише постачання дизельної електростанції. Звертаємо Вашу увагу що зазначений код за ДК ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори — не передбачає жодних будівельних, монтажних чи пусконалагоджувальних робіт. Вважаємо, що замовник даними вимогами, грубо порушує норми чинного законодавства. Використання код ДК 021:2015: 31120000-3 для виконання монтажу, проведення ряду електромонтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, є грубим порушенням Законодавства України (ЗУ) та нецілованим використанням бюджетних коштів. У цьому випадку необхідно застосовувати окремі коди ДК для закупки товарів/обладнання і окремий код для виконання робіт згідно з проєктом. На який в тендерної документації замовника теж немає посилання. Необхідні посилання у тендерній документації на Проєктну кошторисну документацію яка пройшла експертизу, у тендерній документації Замовника відсутні. Для закупівлі послуг для виконання робіт з встановлювання і підключення Дизель-генератора необхідно використовувати наступні коди ДК : код за ДК 021-2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання або код за ДК 021:2015: 51111200-5 Послуги зі встановлення генераторів. Або подібні коди закупівлі. Наведений припис предмета закупівлі - Генератори (генератор дизельний з монтажем і підключенням) на підставі наведених специфікацій суперечить порядку виконання будівельних робіт згідно вимог ЗУ №3038-17 "Про регулювання містобудівної діяльності» згідно п.31 якого передбачена процедура розробки проєктної документації та проходження експертизи проєкту, отримання дозвільних документів для початку виконання будівельних та монтажних і пусконалагоджувальних робіт. Згідно п.4.3 СНіП 3.05.06-85 “Електротехнічні пристрої” термін «пусконалагоджувальні роботи» є комплекс робіт, який містить перевірку, налаштування, та випробування електроустаткування з метою забезпечення електричних параметрів та режимів, заданих проєктом. Тим більше для об’єктів, що здійснюють роботи за рахунок коштів державного бюджету. Вказаним тендерним завданням не передбачено: розробка проєктно-кошторисної документації (або не вказана її наявність у Замовника), виконання учасником будівельно-монтажних робіт, а також, після виконання всіх будівельно-монтажних робіт на підставі розробленого та погодженого проєкту (згідно з вимогами Наказу Мінрегіону №45 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11#Text) Будівельно-монтажні роботи виконуються згідно з вимогами ЗУ №3038-17 про регулювання містобудівної діяльності https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3038-17#Text тільки після отримання дозволу на виконання будівельно-монтажних робіт згідно з вимогами ПКМУ №466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/466-2011-%D0%BF#Text Введення об’єкта в експлуатацію здійснюється після виконання всі необхідних будівельно-монтажних робіт, після підписання всіх актів закриття прихованих робіт, отримання протоколів лабораторії на вимірювання опору заземлення, отримання протоколу випробування ДЕС, АВР та системи гарантованого живлення в цілому. Будівельно-монтажні роботи повинні супроводжуватися авторським та технічним наглядом із оформленням відповідних журналів. Акт введення в експлуатацію ДЕС здійснюється згідно з вимогами п.9 ПТЕЕС після виконання всіх вищезазначених документів. Замовник несе відповідальність за виконання робіт без проєктної документації, та за порушенням чинного законодавства в галузі будівництва згідно з вимогами ЗУ ”Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/208/94-%D0%B2%D1%80#Text Із накладанням штрафних санкції згідно ст. 2 3) виконання будівельних робіт без отримання дозволу на їх виконання: на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) - у розмірі трьохсот сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб; 4) експлуатація або використання об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, а також наведення недостовірних даних у декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи в акті готовності об’єкта до експлуатації, вчинені щодо: об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) - у розмірі трьохсот сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб; та інших пунктів. Будь ласка, внесіть зміни в тендерну документацію згідно з умовами чинного Законодавства
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, надаємо відповідь на ваше звернення! Згідно із Законом про публічні закупівлі, пунктом 34 частини 1 Закону предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. І визначає такий предмет замовник у порядку, установленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Товари в розумінні профільного Закону - це продукція, обʼєкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети в твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, повʼязані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 N° 708. Водночас непоодинокими є випадки, коли разом з товаром слід придбати й певну послугу (транспортування, установку, монтаж, наладку тощо). У такому випадкові предметом закупівлі в розумінні Закону буде саме товар, але лише за умови, що вартість такої послуги (послуг) не перевищує вартості самого товару. Наприклад, якщо закуповують техніку або обладнання, яке слід не лише придбати, а й здійснити запуск або монтаж, то такі послуги можуть бути надані тим самим постачальником в межах одного договору про закупівлю, укладеного одночасно на придбання товару та супутніх послуг до нього. Натомість, якщо вартість послуг перевищує вартість товару, такі предмети закупівель вважатимуть окремими, і процедури закупівлі слід здійснювати окремо на придбання товару та послуги. В даному випадку вартість монтажу та пуско-налагоджувальних робіт не перевищує вартість товару. Закупівля відкритих торгів з осоливостями, була оголошена, як закупівля товару що включає супутні послуги, та не передбачає проведення робіт, що не суперечить та не порушує чинне законодавство та здійснюєся відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» , Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Статус вимоги: Відхилено