• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи)

Торги не відбулися

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2023 11:52 - 19.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 70b08abbd4a7451ea00515d8941f75fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.b7
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (надалі – «3амовник»), оголосило процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи) Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» (надалі – «Скаржник») виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та подало тендерну пропозицію згідно тендерної документації Замовника. В даній закупівлі взяли участь наступні учасники: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - 144 000,00 з ПДВ ТОВ «Еко Нова» - 144 000,00 з ПДВ ТОВ «Еко Захист-Україна» - 144 000,00 з ПДВ ТОВ «НВК "УКРЕКОПРОМ"» - 176 400, 00 з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"- 230 400,00 з ПДВ Пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «Еко НОВА», «Еко Захист-Україна» виявились найбільш економічно вигідні, але ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» став на оцінку пропозицій першим. Протоколом № 74 від 23.03.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з підстав, зазначениз у скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.03.2023 14:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2023 16:42
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2023 10:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможця. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2023року №4716-р/пк-пз невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи), № UA-2023-02-24-004104-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2023року №4716-р/пк-пз у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 14b3485991c74614b817f415d2577a2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.a6
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Протоколом № 74 від 23.03.2023 року було визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Ми, як Учасник закупівлі категорично не погоджуємось з таким рішенням з наступним підстав. По-перше: Довідки які складені безпосередньо переможцем не містять дати та вихідного номеру, які не дають змогу ідентифікувати актуальність запропонованої інформації. Відповідно до формальних помилок, перелік яких затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, до яких відносяться: до п. 7) подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера (наприклад подано довідку в довільній формі без зазначення номеру, але є дата складання даного документу); В ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня дата складання довідок, що не може братися до уваги Замовником. Замовник повинен відхилити пропозиції на підставі допущених помилок. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5 (ДСТУ 4163-2003), а саме розділ 2. Бланки документів, п. 8 "...Спільні розпорядчі документи та листи оформлюються на чистих аркушах паперу із зазначенням найменувань установ на одному рівні, а назви виду документа - посередині. Ліворуч зазначається дата, праворуч - реєстраційний індекс (номер)... По-друге: Учасником надано Лист згоду, що вони погоджується з технічними вимогами закупівлі. Із даної довідки не зрозуміло з якими вимогами вони згодні, по якій закупівлі. З якої дати вони згодні, що унеможливлює ідентифікувати їх згоду саме із закупівлею UA-2023-02-24-004104-a. По-третє: Відповідно до п.4.1. Додатку № 1 до ТД. Вимагалось надати - Довідку у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази з переліком обладнання (власного та/або орендованого), необхідного для виконання виду послуг відповідно предмету закупівлі. Надати копії підтверджуючих документів діючі на момент подання (сертифікат та декларація відповідності обладнання, що буде задіяне для знешкодження медичних відходів) виданих Учаснику. Документи, що підтверджують право володіння обладнанням (договір купівлі-продажу з усіма додатками та акт приймання-передачі або договір оренди у разі оренди). ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано довідку про наявність матеріально-технічної бази в якій зазначено теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) TM-T-300 “OVK”-K-300+0 В підтвердження надає Сертифікат відповідності UA.PN.191.0571-22 від 25.04.2022 до 24.04.2023 в даному Сертифікаті є посилання на протокол випробувань № 2022.191.04.25.01 від 25.04.2022 р., виданого ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» який є його невід’ємною частиною. Вказаний протокол учасником у складі тендерної пропозиції не був наданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано Декларацію про відповідність від 28.03.2023 р. не підписану, без печатки підприємства, не зареєстровану належним чином. Отже, для початку давайте розберемось, що ж таке декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У відповідності до законодавства України, це - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Суб’єктом ведення господарської діяльності, тобто, це ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», на даному підприємстві здійснюються роботи та використовується обладнання, машини і механізми підвищеної небезпеки. Бланк Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства затверджений постановою КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» і зазначений в Додатку 8. Є два способи подати відповідну Декларацію. Перший, найбільш оптимальний і найпростіший - через Портал електронних сервісів Мінекономіки, за відповідним посиланням https://my.gov.ua/info/service/5085/details. В такому випадку потрібно зареєструватись в персональному кабінеті, після цього можна буде подати Декларацію. Також в персональному кабінеті є можливість отримати й результат послуги. Другий спосіб - подати документи через Центр надання адміністративних послуг. В такому випадку Декларацію можна подати за місцезнаходженням суб’єкта господарювання, або за місцем проведення його діяльності. Жодного зі способів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не було використано. Тільки надано не зрозумілого листа із зазначенням нібито реєстрації декларації та перевірки її за мобільним телефоном. Відповідно, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, затверджена додатком № 8 до ПКМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, повинна містити відмітку відповідного органу. В учасника дана вимога не виконана. В реєстрі декларацій відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки таке підприємство як ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутнє. Отже ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яка є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. По-четверте: Для збирання медичних відходів категорії «В», Учасник надає Замовнику сертифіковану пакувальну тару, а саме: спеціальні міцні, одноразові пакети/мішки щільністю не менше 75 мкм. Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт. та декларацію про відповідність видана акредитованим органом з оцінки відповідності на пакувальну тару для збирання медичних відходів категорії «В» виданий а, - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289. ТОВ «ОЛЕСТА ЕКО» надає довідку (СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ) в якій зазначає, що даним сертифікатом підтверджуємо, що пакети п/е 500X1000X130 мкм відповідають Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 . Як вбачається із Сертифікат відповідності UA.PN 191.0077-23 на поліетиленові пакувальні вироби з плівкових матеріалів розмір зазначений п/е 50x100x130 мкм (взагалі не такий що зазначений в довідці) для збирання медичних відходів категорії В. Також в даному сертифікаті є посилання на протокол випробувань № 3/1 від 17.01.2023 р., виданого ВЛ ТОВ «Випробувальна лабораторія «Харпластмас». Даного протоколу не було надано, хоча він є невід’ємною частиною Сертифікату який був наданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Також просимо звернути увагу на той факт, що підприємство яке видає Сертифікати ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» відсутнє в переліку призначених органів з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. Хочемо звернути увагу на те, що надані ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» сертифікати мають ознаки підробки!! Також підприємство ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» , яке сертифікує усі необхідні документи учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» фігурує в кримінальних провадженнях, щодо ознаків фіктивності документів, які надаються саме цією компанією. По-п’яте: п.3 Додатку № 2 до ТД. Копія наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію. Та п. 3 Гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Наказ № 4-К від 09 лютого 2021 року про прийняття за сумісництвом Черничук Андрія Дмитровича вантажником. Та гарантійний лист про наявність у штаті вантажника. Як вбачається із довідки про наявність працівників, вантажником зазначений Черничук Андрій Вікторович. На період прийняття за сумісництвом на посаду вантажника діяла ПКМУ від 03.04.1993 р. № 245 Про роботу за сумісництвом працівників. Відповідно до п.1 підприємств, установ і організацій, яка забороняла брати за сумісництвом, зайнятих на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці, додаткова робота яких може призвести до наслідків, що негативно позначається на стані їхнього здоров'я та безпеці виробництва. Дана Постанова діяла до 25.11.2022 р. Тобто Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» взято на роботу вантажника та використовується його праця за сумісництвом, в супереч законодавчим актам. Отже з листопада місяця 2022 року підприємство повинно було видати новий Наказ на вантажника та перевести його на повний робочий день та/або звільнити. Враховуючи вище викладене, у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній вантажник, а отже умови тендерної документації не виконані, що тягне за собою скасування протоколу визнання переможця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Отже враховуючи вище викладені обставини, Вимагаємо СКАСУВАТИ протокол № 74 від 23.03.2023 року, щодо визначено в якості переможця торгів в закупівлі № UA-2023-02-24-004104-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» та намір укласти Договір з даним учасником. Перейти до неупередженої оцінки наступних учасників. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо інформації, викладеної у Вашій вимозі, повідомляємо наступне: 1 Переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було завантажено через електронну систему закупівель усі перелічені документи, які вимагались тендерною документацією. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5 (ДСТУ 4163-2003), «організаційно-розпорядча документація - уніфікована підсистема управлінської документації, що забезпечує організацію процесів управління та управлінської праці». Довідки в довільній формі не є документами, які забезпечують організацію процесів управління та управлінської праці. 2. Додатком 1 до тендерної документації вимагалось надати: 1.1. Лист-згода з технічними вимогами». ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції було надано «ЛИСТ ЗГОДА», чим повністю виконано вимоги тендерної документації. 3. Додатком 1 до тендерної документації вимагалось надати: «1.4.Надати копії підтверджуючих документів діючі на момент подання (сертифікат та декларація відповідності обладнання, що буде задіяне для знешкодження медичних відходів) виданих Учаснику.» ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції було надано та підписано уповноваженою особою за допомогою кваліфікованого електронного підпису: діючі на момент подання (сертифікат та декларація відповідності обладнання, що буде задіяне для знешкодження медичних відходів) виданих Учаснику чим повністю виконано вимоги тендерної документації. Додатково хочемо повідомити, що тендерна документація не містила вимоги надання учасниками у складі пропозицій - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства затвердженої постановою КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» 4. В Додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога: «Для збирання медичних відходів категорії «В», Учасник надає Замовнику сертифіковану пакувальну тару, а саме: спеціальні міцні, одноразові пакети/мішки щільністю не менше 75 мкм. Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт. та декларацію про відповідність видана акредитованим органом з оцінки відповідності на пакувальну тару для збирання медичних відходів категорії «В» виданий а, - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289» Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі пропозиції надано гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт та декларацію постачальника про відповідність на пакети 50Х100Х130 мкм, що повністю відповідає вимогам до тари, зазначеним у тенерній документації, а саме щільність є не менше 75мкм. Хочемо зауважити, що надання учасниками у складі пропозицій – Сертифікату відповідності на тару не вимагалось тендерною документацією. Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що тендерною документацією встановлені вимоги для підтвердження відповідності пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289. Тендерна документація не містила вимог надання учасниками підтвердження відповідності пакування Технічному регламенту щодо медичних виробів. 5. В Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога надання учасниками: «Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання; «Копія наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію» ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі пропозиції були надані вказані вище документи чим виконано вимоги тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: cc5ec853f1fd4437992ebc00693e1ea1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.c5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Від 28 лютого 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ 02124976 Юридична адреса 04210, Україна, Київська область, Київ, пр. Героїв Сталінграда, будинок 16 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-004104-a Очікувана вартість закупівлі 240`000.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 24.02.2023 року об 11:52 Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-004104-a. Період уточнень триває до 01.03.23, період оскаржень до 01.03.23, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 04.03.2023 року до 00:00 год. В умовах тендерної документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ Умовами тендерної документації по закупівлі «ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-004104-a, Замовником - Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), визначено наступні вимоги, а саме: У Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» згідно частини 3 визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів. Вказана вимога є незрозумілою, необґрунтованою, дискримінаційною та такою, яка обмежує коло учасників з наступних підстав. Поводження з медичними відходами регламентується Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325. Відповідно вказаного Наказу в закладах охорони здоров’я на кожен з етапів системи поводження з відходами відповідальною особою розробляється СОП, що затверджується керівником закладу, працівники не допускаються до виконання робіт з відходами без проведених навчання, підготовки і перевірки знань (далі - навчання) щодо СОП, залежно від залученості (виконування працівниками процесів щодо поводження з відходами). СОП – стандартні операційні процедури. Отже, визначена Замовником вимога щодо надання копії свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів є незрозумілою, не визначеною та необґрунтованою жодними законодавчими нормами, такою, що може в подальшому призвести до неоднозначного її тлумачення потенційними учасниками даної процедури закупівлі та необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції в тому числі Скаржника, а тому вказана вимога тендерної документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна та незаконна. Наступна вимога, що оскаржується Скаржником, як дискримінаційна наведена в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: В Додатку 1 до тендерної документації «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вказана вимога надання: 1.2. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України «Про відходи» визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення «утилізація відходів» - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446 визначено, що ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження та утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Утилізація та видалення» до категорії медичних відходів взагалі не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі «ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи)», визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з оброблення та видалення є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Наступна вимога, що оскаржується Скаржником, як дискримінаційна: В Додатку 1 до тендерної документації «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вказана вимога надання: 1.6. Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг. Така вимога штучно обмежує коло учасників та є дискримінаційною. Відповідно до Наказу МВС України №656 від 04.08.2018: Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - це документ, який підтверджує відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ. Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Відповідно до положення розділів 8.1.2., 9.1.2, 9.1.3 ДОПНВ свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів необхідне тільки для транспортних засобів типів EX/II, EX/III, MEMU,FL і AT: змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання; транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3, та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3, крім транспортних засобів-батарей типу FL; транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1); транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (європейського стандарту EN 590:2013 + AС:2014) та має температуру спалаху, зазначену в цьому стандарті) у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3; транспортний засіб, призначений для перевезення займистих газів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3, та транспортний засіб-батарея загальною місткістю понад 1 м-3, призначений для перевезення займистих газів; транспортний засіб, призначений для перевезення стабілізованого пероксиду водню чи стабілізованого водного розчину пероксиду водню з масовою часткою пероксиду водню більше ніж 60 % (клас небезпеки 5.1 № ООН 2015) у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3. Медичні відходи категорії В та С, послуги з пакування, перевезення та знешкодження яких закуповуються даною процедурою закупівлі, не є тими речовинами, які перевозяться транспортними засобами, що потребують наявності свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, а тому вказана вимога тендерної документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Наступна вимога, що оскаржується Скаржником, як дискримінаційна: В Додатку 1 до тендерної документації «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вказана вимога надання: Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт. та сертифікат якості на пакувальну тару для збирання медичних відходів категорії «В», - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (зі змінами, внесеними згідно з Наказами МОЗ України №1602 від 06.09.2022, № 2075 від 14.11.2022, №2075 від 14.11.2022) та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав. Згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, визначено, що: Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). Відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Згідно вимог зазначеного Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання встановлено, що обраний виробником або вповноваженою ним особою - резидентом України вповноважений орган проводить перевірку паковання та відходів паковання на відповідність вимогам Технічного регламенту. Зразок кінцевої продукції повинен бути досліджений і випробуваний на відповідність національним стандартам, зазначеним у Технічному регламенті. Отже, враховуючи викладене вище, Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не передбачається надання сертифікату якості пакування, натомість казаним Наказом встановлено необхідність відповідності пакування вимогам Технічного регламенту з підтвердження відповідності пакування, а таким підтвердженням згідно вимог чинного законодавства є лише декларація відповідності паковання, а тому вказана вимога тендерної документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи), ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-004104-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015 - 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, утилізації небезпечних відходів – (шляхом знешкодження) Медичних відходів категорії «В», що не містять біологічні відходи)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-004104-a. 2. Ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами. 3. Атестат Сертифікат Декларація Документи Техпаспорт. 4. Ліцензія перевезення (Витяг Укртрансбезпека) копія. 5. Свідоцтво про реєстрацію техогляд автомобіля Мерседес. 6. Декларація відповідності. 7. Свідоцтво уповноваженого. 8. Сертифікати про професійну підготовку. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2023 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2023 17:25
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2023 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5062114a331845d285cd7c2a2f611758
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку1 до тендерної документації Вами вказано необхідність надання: « Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт. та сертифікат якості на пакувальну тару для збирання медичних відходів категорії «В», - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (зі змінами, внесеними згідно з Наказами МОЗ України №1602 від 06.09.2022, № 2075 від 14.11.2022, №2075 від 14.11.2022) та постанові КМУ від 24.12.2004 № 289.» Вимога є такою, що не відповідає чинному законодавству Відповідно до вимог Наказу МОЗ №325: «Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).» Відповідно до вимог ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» «Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах» Згідно вимог зазначеного Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання: «Обраний виробником або вповноваженою ним особою - резидентом України вповноважений орган проводить перевірку паковання та відходів паковання на відповідність вимогам Технічного регламенту. Зразок кінцевої продукції повинен бути досліджений і випробуваний на відповідність національним стандартам, зазначеним у Технічному регламенті» Враховуючи викладене вище, Наказом МОЗ №325 не встановлено обов’язковість надання сертифікату якості пакування. Наказом МОЗ №325 встановлено необхідність відповідності пакування вимогам Технічного регламенту з підтвердження відповідності пакування. Таким підтвердженням згідно вимог чинного законодавства є декларація відповідності паковання. Вважаючи викладене вище,вимагаємо прибрати вимогу щодо наданняи сертифікату якості на пакувальну тару для збирання медичних відходів категорії «В». В свою чергу, пропонуємо наступний варіант (який відповідає вимогам чинного законодавства): «Надати гарантійний лист про забезпечення Замовника пакувальною тарою в кількості не менше 1500 шт. та декларацію про відповідність видана акредитованим органом з оцінки відповідності на пакувальну тару для збирання медичних відходів категорії «В» виданий а, - об’єкт якої відповідає Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 та Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: в тендерну документацію будуть внесіні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 68c917a6609c4007a1be219c335bf759
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку1 до тендерної документації Вами вказано необхідність надання: «Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг)» Така вимога штучно обмежує коло учасників та є дискримінаційною. Відповідно до Наказу МВС України №656 від 04.08.2018 : Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - це документ, який підтверджує відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ. Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Відповідно до положення розділів 8.1.2., 9.1.2, 9.1.3 ДОПНВ свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів необхідне тільки для транспортних засобів типів EX/II, EX/III, MEMU,FL і AT: змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання; транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3, та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3, крім транспортних засобів-батарей типу FL; транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1); транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (європейського стандарту EN 590:2013 + AС:2014) та має температуру спалаху, зазначену в цьому стандарті) у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3; транспортний засіб, призначений для перевезення займистих газів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3, та транспортний засіб-батарея загальною місткістю понад 1 м-3, призначений для перевезення займистих газів; транспортний засіб, призначений для перевезення стабілізованого пероксиду водню чи стабілізованого водного розчину пероксиду водню з масовою часткою пероксиду водню більше ніж 60 % (клас небезпеки 5.1 № ООН 2015) у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах індивідуальною місткістю понад 3 м-3, а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3. Медичні відходи категорії В,С не є речовинами, які перевозяться транспортними засобами, що потребують наявності свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів Враховуючи викладене вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 88f315db45204e54b5a900fb4f8959fb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку1 до тендерної документації Вами вказано необхідність надання: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.» Дана вимога дискримінаційною та такою, яка обмежує коло учасників. Відповідно до ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Наказом №325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами. Вважаючи наведене, вимагаємо усунути порушення законодавства та прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу. Натомість пропонуємо наступний (недискримінаційний) варіант. «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Втендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: ff8f8cbd61244baf9a13496310573357
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-004104-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку 2 до тендерної документації Вами вказано необхідність надання: «Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів» Дана вимога є незрозумілою, дискримінаційною та такою, яка обмежує коло учасників. Поводження з медичними відходами регламентується Наказом МОЗ №325. Відповідно вказаного Наказу в закладах охорони здоров’я: «На кожен з етапів системи поводження з відходами відповідальною особою розробляється СОП, що затверджується керівником закладу. Працівники не допускаються до виконання робіт з відходами без проведених навчання, підготовки і перевірки знань (далі - навчання) щодо СОП, залежно від залученості (виконування працівниками процесів щодо поводження з відходами)» СОП – стандартні операційні процедури. Комі цього, Наказом не визначено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ навчання персоналу виконавця послуг саме: «щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів». Якщо Ви мали на увазі, що навчання працівників повинно бути здійснено відповідно до вимог Наказу №325, то потрібно чітко вказувати таку інформацію в тендерній документації. Враховуючи викладене вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено