• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з прибирання будівель

Завершена

2 099 599.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 498.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2023 13:30 - 02.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога про скасування рішення

Номер: 53a83e229afa44deb24455616c3465f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-003848-a.b3
Назва: вимога про скасування рішення
Вимога:
Шановний Замовник. За умовами ТД (Додаток 1 до тендерної документації) 2) Учасник на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) повинний подати Замовнику лист про огляд об’єктів Замовника (згідно Додатку №4 Тендерної документації), форма додається, для ознайомлення зі специфікою об’єктів та з метою якісного надання послуг. За результатами обстеження вищезазначених об’єктів скласти у довільній формі Акт огляду об’єктів та підписати його в уповноваженої особи Головного управління ДПС у Вінницьк області. Таким чином встановлений Тендерною документацією порядок підтвердження огляду об'єкту передбачає 1 крок - огляд відповідно листа встановленої форми 2 крок - на підставі листа -огляду підписання Уповноваженою особою Акту . Однак, за документами ПП "Клінінг-Про" дотримання вказаного порядку не вбачається, про що свідчать надані документи, а саме дати Акту зазначено раніше дат Листів огляду. Отже, учасником , якого визнано переможцем, не дотримано вимог щодо порядку огляду та підтвердження, встановленими Замовником у тендерній документації. А замовником , відповідно, прийнято необгруноване рішення щодо визнання переможцем та повідомлення укладення договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовник при розгляді пропозицій учасників діє відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Згідно умов Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації) Замовником встановлено наступне: Учасник на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) повинний подати Замовнику лист про огляд об’єктів Замовника (згідно Додатку №4 Тендерної документації), форма додається, для ознайомлення зі специфікою об’єктів та з метою якісного надання послуг. За результатами обстеження вищезазначених об’єктів скласти у довільній формі Акт огляду об’єктів та підписати його в уповноваженої особи Головного управління ДПС у Вінницькій області. Відповідно до інформації, що наведена вище звертаємо Вашу увагу про відсутність чіткого визначеного порядку надання документів у цій частині. Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Постанови), надане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПП “Клінінг-Про” (ЄДРПОУ/ІПН 35047973) за предметом закупівлі: Послуга з прибирання будівель (ДК 021:2015 - 90910000-9 “Послуги з прибирання”) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-003848-а) надіслав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинно подати ПП “Клінінг-Про” (ЄДРПОУ/ІПН 35047973) для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1) Письмової згоди з тим, що не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. 2) Оновленого листа про огляд об’єктів Замовника (згідно Додатку №4 Тендерної документації), що відповідає встановленій формі в описі до табл. 1 Додатоку 1 Тендерної документації. 3) Оновленої довідки «Довідка про наяність досвіду виконання аналогічних договорів», що відповідає вимогам визначеними в описі до табл. 3 Додатоку 1 Тендерної документації. Учасник завантажив в електронну систему закупівель документи, а саме: -Письмову згоду (вих.№16/1 від 16.03.2023); -Лист огляду об’єктів (вих.№16/2 від 16.03.2023); -Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (вих.№16/3 від 16.03.2023). Відповідно до вищезазначеного учасник ПП «Клінінг-Про» (ЄДРПОУ/ІПН 35047973) усунув виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформацію та/або документи в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

виявлення порушень за ст 32 Закону

Номер: 6641dd99a23b4b16a663234e625a352b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-003848-a.a2
Назва: виявлення порушень за ст 32 Закону
Вимога:
Відповідно відповіді представника Замовника , що отримана на електронну адресу учасника, стало відомо про встановлення Замовником дискримінаційних обмежень, а саме: 1.Замовником встановлено перешкоди у огляді предмету закупівлі шляхом необхідності отримання попередньої згоди Уповноваженої особи на зазначений огляд. За відсутності відповідної попередньої згоди доступ до технічних та службових приміщень є неможливим. За обставин відсутності звернення учасника за отриманням попередньої згоди Замовника на доступ до технічних приміщень та їх огляд, підписання Акту огляду є неможливим. Таким чином, виконання вимог тендерної документації залежить від третіх осіб, тобто, є дискримінаційними умовами. Крім того, користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі» За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати у складі Пропозиції акт підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Рішення АМКУ №18417-р/пк-пз від 11.08.2021 2.Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вимоги необхідності надання сертифікатів, та пов’язанності із предметом закупівлі. За змістом ст 22 Закону про Закупівлю у тендерній документації Замовник зазначає інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) ) Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» (дійсний на момент подання пропозиції); b) Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції); c) Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції); d) Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції); e) Документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації Учасника системи протидії COVID-19, шляхом надання сканованої копії чинного сертифікату SIC. COVID-FREE:2020.” Предметом закупівлі є надання послуг на об’єктах замовника, тоді як відповідна сертифікація здійснюється відповідно за місцем реєстрації та поточної діяльності учасника. Відповідно круг учасників, які можуть надати відповідні чинні сертифікати є обмеженим. Можливість виконати дану вимогу належним чином є виключно у учасника, який вже надає чи надавав послуги у минулому році. Крім того, система протидії COVID-19 сертифікату SIC. COVID-FREE:2020 втратила чинність, відповідна сертифікація не проводиться. Додатково –виконання зазначених стандартів при наданні послуг , що є предметом закупівлі нерозривно пов’язано з дотриманням відповідних стандартів Замовником на відповідних адресах, що знаходяться у його користуванні. Отже, Замовник для обґрунтування пов’язанності вимог про сертифікацію послуг з предметом закупівлю повинен сам мати (отримати відповідні Сертифікати). У іншому випадку наявність Сертифікату у Учасника (Виконавця) жодним чином не пов’язано з предметом закупівлі. 3. За змістом ТД Замовник вимагає надання листа -підтвердження щодо відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій. Вказана вимога не відповідає п 18 ч2 ст 22 Закону про Закупівлю, якою у тендерній документації встановлюється «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг» та суперечить ч 7 ст17 Закону про Закупівлі, за якою підставою для відмови у участі є вимога про надання відомостей про субпідрядників, що будуть задіяні у обсязі не менш ніж 20%. «7. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.» 4. За змістом ст 31, 41 Закону про Закупівлю вимога щодо надання ліцензій передбачена виклюячно для переможця закупівлі . Вказаним нормам закону суперечить вимога Замовника щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо ліцензування діяльності. відповідно вимога ТД 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що: “Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання, про що в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.” На підставі зазначеного Тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону про Закупівлю. За змістом Статті 32. Закону про закупівлі відміна тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути є обов’язком Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 43 Постанови, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Сумлінно дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови, необхідно надати додаткові пояснення Учаснику, щодо прийнятого рішення уповноваженою особою Головного управління ДПС у Вінницькій області, а саме: а) Під час розгляду Пропозиції ФОП Гнибіденка Олега Миколайовича (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) до Відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-003848-а) на закупівлю: Послуга з прибирання будівель (ДК 021:2015 - 90910000-9 “Послуги з прибирання”) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Уповноваженою особою 14.03.2023 о 09:37 год., в електронній системі закупівель, розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915). Кінцева дата та час усунення невідповідностей 15.03.2023 о 09:37 год. Учасник ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) не усунув виявлені невідповідності та не дозавантажив всіх документів, що зазначались у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції, у визначений термін. Так, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Постанова), тендерна пропозиція ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) була відхилена, як таку, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. б) Відповідно до п. 51 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника Однак, жодних запитаннь та/або вимоги, щодо питаннь вказаних у Вимозі ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) (ID: UA-2023-02-24-003848-а.а2), не надходило. в) Щодо питання висвітленого в пункті 1 Вимоги ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) (ID: UA-2023-02-24-003848-а.а2), звертаємо увагу на те, що звинувачення Замовника у встановленні перешкоди у огляді об’єктів Головного управління ДПС у Вінницькій області, а тим більше шляхом необхідності отримання попередньої згоди Уповноваженої особи, є безпідставним та такими, що не відповідають дійсності. Крім того, до таких висновків ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) дійшов після отримання листа від Уповноважної особи Головного управління ДПС у Вінницькій області, наступного змісту: “Re: Відповідь на лист "Уповноваженій особі за закупівлею UA-2023-02-24-003848-a" 6 марта, 11:48 dps_vin@ukr.net Кому:Oleg Oleg kydinovoleg11@gmail.com Доброго дня! Вами надано на підпис акт та лист огляду об'єктів прибирання учасника ФОП Гнибіденко О.М. Однак, звертаємо увагу на те, що жодних оглядів службових приміщень, робочих кабінетів, технічних та підсобних приміщень, коридорів, тамбурів обєктів Головного управління ДПС у Вінницькій області представниками ФОП Гнибіденко О.М., не здійснювалось. Враховуючи зазначене, уповноважена особа Головного управління ДПС у Вінницькій області, не може підписувати відповідні Акти огляду, без проведення відповідних оглядів. Додатково повідомляємо, що в період з 24.02 по 04.03, жодних звернень з питань здійснення огляду обєктів Головного управління ДПС у Вінницькій області від представників ФОП Гнибіденко О.М. не надходило. Дякуємо розуміння!!!!!” Як видно із змісту даного листа, жодних вимог, що до отримання попередньої згоди Уповноваженої особи на огляд об’єктів Головного управління ДПС у Вінницькій області, не встанолювалось. Однак, ФОП Гнибіденко Олег Миколайович (ЄДРПОУ/ІПН 3078426915) намагався підписати в Уповноваженої особи Акти огляду без проведення відповідних оглядів. Додатково звертаємо Вашу увагу, на те, що в інших учасників, що були зацікавлені в участі у даній закупівлі, жодних проблем з оглядами об’єктів Головного управління ДПС у Вінницькій області, не виникало. А також, відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги: Відхилено