• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Постачання теплової енергії

Завершена

1 502 312.79 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2017 00:53 - 04.01.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження визначення переможця

Номер: 28fe2f6f0b7246f5a6bd3b7c09b83b69
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-23-000018-b.b2
Назва: Оскарження визначення переможця
Скарга:
24 січня 2017року Замовником оприлюднене рішення по публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-23-000018-b,предмет закупівлі:Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК021:2015"Єдиний закупівельний словник": 09320000-8 Пара,гаряча вода та пов’язана продукція)(далі–Закупівля),яким визнано учасником-переможцем за предметом Закупівлі-ТОВ "ВІНТЕА".Згідно з ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015року № 922-VIII(надалі–Закон) тендерні пропозиції Учасників мають розглядатись за принципом об’єктивності та неупередженості.Згідно з ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII(надалі–Закон) тендерні пропозиції Учасників мають розглядатись за принципом об’єктивності та неупередженості.Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону).Таким чином, Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВ"ВІНТЕА" переможцем процедури Закупівлі (далі-Переможець) враховуючи наступне.Пунктом 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю,Розділу VІ.Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Замовник вимагає: «Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом та цією тендерною документацією».Договір не може бути укладений з Переможцем, оскільки Тендерна (цінова) пропозиція переможця суперечить ряду чинних Законів України, а отже не відповідає Тендерній документації Замовника, з наступних підстав.Таким чином, Тендерна пропозиція не відповідає Тендерній документації Замовника в зазначеній вище частині.Згідно ч.7 ст.179 Господарського кодексу України, заначено,шо Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом,іншими законами, актами Кабінету Міністрів України.Таким чином, Договір не може бути укладений з ТОВ «ВІНТЕА», оскільки Тендерна (цінова) пропозиція Учасника суперечить ряду чинних Законів України:Згідно чинного законодавства, саме яким суперечить Тендерна (цінова) пропозиція, встановлено:ЗУ «Про теплопостачання»:Ст.15«Державне регулювання діяльності у сфері теплопостачання провадиться у формі:регулювання тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії з урахуванням змін цін на енергоносії та інших витрат;»Ст.20«Тарифи на теплову енергію, реалізація якої здійснюється суб’єктами господарювання, що займають монопольне становище на ринку, є регульованими.Тарифи на виробництво теплової енергії, у тому числі на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, на транспортування та постачання теплової енергії встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,та органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством.»ЗУ «Про ціни та ціноутворення»:Ст.1«Ч.1 п.13)фіксована ціна-обов’язкова для застосування суб’єктами господарювання ціна, встановлена Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та державними колегіальними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень та компетенції;»Ст.12«1. Державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари,що виробляються суб’єктами,які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку.Державні регульовані ціни можуть запроваджуватися на товари суб’єктів господарювання, які порушують вимоги законодавства про захист економічної конкуренції.2.Державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими (забезпечувати відповідність ціни на товар витратам на його виробництво, продаж (реалізацію) та прибуток від його продажу (реалізації).3.Зміна рівня державних регульованих цін здійснюється в порядку і строки, що визначаються органами, які відповідно до цього Закону здійснюють державне регулювання цін.Зміна рівня державних регульованих цін може здійснюватися у зв’язку із зміною умов виробництва і продажу (реалізації) продукції, що не залежать від господарської діяльності суб’єкта господарювання.4. Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування під час встановлення державних регульованих цін на товари до складу таких цін обов’язково включають розмір їх інвестиційної складової частини.»Ст.13 «ч.1. Державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом:1) установлення обов’язкових для застосування суб’єктами господарювання:фіксованих цін;».Також, відповідно до п.23 постанови КМУ від 03.10.2007р. №1198 «Про затвердження Правил користування тепловою енергією» розрахунки за спожиту теплову енергію здійснюються на межі продажу, яка є межею балансової належності (відповідальності), відповідно до договору на підставі показів вузла обліку згідно з діючими тарифами (цінами), затвердженими в установленому порядку.Пунктом 28 постанови КМУ від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» зазначено, що для ліцензіатів, які здійснюють реалізацію теплової енергії споживачам, додатково встановлюються тарифи на теплову енергію.Відповідно п.п..8-9 Розділу 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії, затверджених Постановою НКРЕКП 22.03.2017  № 308, при провадженні господарської діяльності з виробництва теплової енергії ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог:здійснювати продаж виробленої теплової енергії за тарифами, що встановлюються уповноваженим законом державним колегіальним органом або органами місцевого самоврядування в межах наданих повноважень; дотримуватися структури витрат згідно зі статтями, затвердженими у тарифі на виробництво теплової енергії.Таким чином, здійснення діяльності за неврегульованим тарифом законом не передбачена, тарифи на постачання теплової енергії в будь-якому випадку вважається регульованим для Переможця, який здійснює діяльність з виробництва і постачання теплової енергії та зобов’язаний здійснювати постачання теплової енергії за регульованим тарифом (фіксованою ціною), який державно врегульований Уповноваженим на те органом, зміна якого можлива лише у встановленому ним порядку. (Запит Суб’єкта оскарження та відповіді уповноважених органів в підтримання вищезазначеної позиції - додаються).Так, Рішенням Вінницької міської ради встановлено тариф на теплову енергію для бюджетних установ, що виробляється і постачається Перможцем ТОВ «Вінтеа» у розмірі 1480,308 грн/Гкал з ПДВ.Відповідно до ст.73 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»:«1. Акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.3. Місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації,а також громадяни несуть встановлену законом відповідальність перед органами місцевого самоврядування за заподіяну місцевому самоврядуванню шкоду їх діями або бездіяльністю, а також у результаті невиконання рішень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, прийнятих у межах наданих їм повноважень.»Згідно з частиною 9 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону,Просимо:Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за цією скаргою.Встановити наявність порушення принципів здійснення закупівель.Зобов’язати Замовника торгів скасувати рішення про визнання ТОВ «ВІНТЕА» переможцем процедури Закупівлі.Повідомити Суб’єкта оскарження про час і місце розгляду даної скарги.Додатки:1.Платіжне доручення про внесення плати за подання Скарги.2.Копія Рішення Вінницької міської ради, завірена Суб’єктом оскарження.3.Копії завірені суб’єктом оскарження: запит Суб’єкта оскарження та відповіді уповноважених органів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Користуючись наданим правом
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.02.2018 11:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.02.2018 21:25
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО, Анжела Рехлецька +380432683248 dpate2017@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 67e9cc3ed3cb48ea97a6db516e321743
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-23-000018-b.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до статті 20 ЗУ «Про теплопостачання»: «Тарифи на теплову енергію, реалізація якої здійснюється суб’єктами господарювання, що займають монопольне становище на ринку, є регульованими. Тарифи на виробництво теплової енергії, у тому числі на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, на транспортування та постачання теплової енергії встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених законодавством.» Формування тарифів / визначення розміру ціни на теплову енергію здійснюється на підставі Постанови КМУ від 01.06.2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Згідно статті 12 ЗУ «Про ціни та ціноутворення», Тарифи (ціни) на теплову енергію вважаються фіксованими і державно регульованими цінами, та мають застосовуватись до споживачів виключно в розмірі установленому відповідним уповноваженим органом. Запропонована ціна Учасником, яка не відповідає затвердженій ціні уповноваженим органом є незаконною та такий Учасник має бути дискваліфікований. В тендерній документації відсутня вимога про надання Учасниками рішення уповноваженого органу про встановлення тарифу (ціни) на теплову енергію, який відповідно до статті 20 ЗУ «Про теплопостачання визначається, як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, що не дає змоги Замовнику визначити переможця без порушень чинного законодавства. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, якими зобов’язати Учасників надати в складі Тендерної пропозиції діюче рішення уповноваженого органу про встановлення тарифу (ціни) на теплову енергію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Вінницької центральної районної клінічної лікарні не вбачає потреби внесення змін до тендерної документації та вирішив залишити вимогу без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено