• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування автомобілів «Toyota»

Торги відмінено

277 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 385.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2023 05:41 - 01.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 31e348ec7fba4e229d11c81a99da8cc9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-000032-a.a3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-24-000032-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОДОК УКРАЇНА» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – «Відповідно до Додатку №4 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що Станція технічного обслуговування Учасника (надалі–СТО), де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування автомобілів «Toyota» в кількості 12 одиниць повинна бути авторизованою або сертифікованою та розміщуватися у місті Дніпро, з організаційною структурою управління. СТО повинно мати відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин та матеріалів, особу відповідальну за якість виконаних послуг). (Учасником надається гарантійний лист). Учасником надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 03.03.2023 за вих. № 03/03-8 про те, що ТОВ «АВТОДОК Україна»–сертифікована станція технічного обслуговування та розміщується у місті Дніпро з організаційною структурою управління. СТО має відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин та матеріалів, особу відповідальну за якість виконаних послуг). Крім того, Учасником надано документ: «Сертифікат СТО»–Сeртифікат «NORA Profi Teile Service», у якому зазначено про те, що за результатами аудиту ТОВ «Порше Україна» та ТОВ «Автоцентр Україна» у 2016 році ТОВ «АВТОДОК Україна» пройшов сертифікацію і може називатися NORA Професійний сервіс Volkswagen. Так, замовником у відкритих джерелах не знайдено інформацію щодо того, що ТОВ «АВТОДОК Україна» пройшов сертифікацію NORA Професійний сервіс Volkswagen.» Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: Станція технічного обслуговування Учасника (надалі–СТО), де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування автомобілів «Toyota» в кількості 12 одиниць повинна бути авторизованою або сертифікованою та розміщуватися у місті Дніпро, з організаційною структурою управління. СТО повинно мати відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин та матеріалів, особу відповідальну за якість виконаних послуг). (Учасником надається гарантійний лист). У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №03/03-8 від 03.03.2023 року (файл: 8 Гарантійний лист.pdf), в якому зазначено, що Підприємство гарантує, що станція технічного обслуговування є сертифікованою та розміщується у місті Дніпро, з організаційною структурою управління. СТО має відповідну організаційну структуру: приймальний відділ, відділ запчастин та матеріалів, особу відповідальну за якість виконаних послуг. У складі тендерної пропозиції також надано сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015 (файл: Сертифікат ISO з аудитом.pdf). Таким чином, Підприємство у складі тендерної пропозиції надало гарантійний лист, що вимагався відповідно до додатку 4 до тендерної документації та документ, що підтверджує сертифікацію до нього. Окрім цього, тендерна документація не встановлювала окремих вимог до учасників стосовно конкретного виду сертифікації. Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №19 від 10.03.2023 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пп.52-64 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОДОК УКРАЇНА» та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Протокол №19 від 10.03.2023 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2023 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2023 13:08
Дата виконання рішення Замовником: 12.04.2023 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано Рішення Замовника від 10.03.2023 №19, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АВТОДОК УКРАЇНА» з ціною 205 377,00 грн.
Автор: ТОВ АВТОДОК УКРАЇНА, Чебанов Юрій Владиславович +380567946328 chebanov2005@ua.fm
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 18005110224041e5a569beb631bebbed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-000032-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! За умовами тендеру, вимагається надати наступні документи: Додаток 4, п.2 Учасник повинен надати гарантійний лист, що він має можливість зберігати автомобілі Замовника на власній території, під цілодобовою охороною, відеоспостереження. (На підтвердження відповідності вимогам безпеки ТЗ Замовника, надати підтвердження у вигляді копії договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з цілодобової фізичної охорони або відеоспостереження з відповідною охоронною організацією. У разі наявності посади охоронців у штаті підприємства–надати копію наказу про призначення на посаду та копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду), або підтвердження наявності відеоспостереження у вигляді копії договору з відповідною організацією про його встановлення). Автомобілі знаходяться на території СТО безкоштовно. У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922. Отже, вимога замовника про копії договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з цілодобової фізичної охорони або відеоспостереження з відповідною охоронною організацією. У разі наявності посади охоронців у штаті підприємства–надати копію наказу про призначення на посаду та копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду), або підтвердження наявності відеоспостереження у вигляді копії договору з відповідною організацією про його встановлення) є дискримінаційним та обмежує конкуренцію учасників. Замовник має прибрати цей пункт з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково направили
Дата скасування: 01.03.2023 09:46
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: c9eeadb074b7494194cb3f78ae7c0a85
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-24-000032-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник! За умовами тендеру, вимагається надати наступні документи: Додаток 2 п. 2. Інформаційна довідка Учасника, складена у довільній формі, про наявність: в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для надання послуг з технічного обслуговування автомобілів «Toyota», в тому числі сертифікованого діагностичного обладнання, достатню кількість підйомників для одночасного обслуговування не менше п’яти автомобілів. Для підтвердження необхідно надати копії договорів (оренди, найму) та/або інших документів, які підтверджують право власності/володіння, та/або користування відповідним майном. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про можливість забезпечити представнику Замовника ознайомитися з матеріально-технічною базою та обладнанням, що зазначено в довідці про наявність в учасника матеріально-технічної бази та обладнання необхідного для виконання вищезазначених послуг. п. 3 Довідку (складену в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності). Довідка повинна свідчити про те, що учасник має працівників: сертифікований персонал (надати документи), який буде залучено до виконання договору. Довідка повинна містити інформацію про працівників, які будуть залучені учасником із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності. Додаток 3 пункт 10. Діючий сертифікат учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо технiчного обслуговування автотранспортних засобiв; роздрiбної торгiвлi деталями та приладдям для автотранспортних засобiв, який повинен бути чинним, подовженими у разі необхідності, а також підтвердженими аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту. У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Проте, відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, у випадку відсутності у учасника необхідних документів, таких як сертифікати відповідності чи якості, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 6 статті 23 Закону № 922, у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, він має можливість надати технічний паспорт на підтвердження відповідності об'єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів. Замовник зобов'язаний розглянути такий технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність встановленим вимогам, з обґрунтуванням свого рішення. Отже, вимога замовника про надання чинного сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо технічного обслуговування автотранспортних засобів; роздрібної торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, копії договорів (оренди, найму) та/або інших документів, які підтверджують право власності/володіння, та/або користування відповідним майном. документи про сертифікований персонал є дискримінаційним та обмежує конкуренцію учасників. Замовник має прибрати ці пункти з тендерної документації та дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, згідно з встановленими законодавчими нормами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково направили
Дата скасування: 01.03.2023 09:47