-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 09130000-9– Нафта і дистиляти (Бензин А-95) (Номенклатурний код: 09132000-3 Бензин)
Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 09130000-9– Нафта і дистиляти (Бензин А-95) (Номенклатурний код: 09132000-3 Бензин) більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічна специфікація»
Завершена
198 576.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 992.88 UAH
Період оскарження:
23.02.2023 21:59 - 01.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» повідомляє, що нашим Товариством було подано Довідку із переліком 4 (чотирьох) АЗС партнерів учасника, які всі розташовані у межах міста Вінниця
Номер:
5c4627bf74364174a1cfec4f67947d3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-014002-a.c2
Назва:
ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» повідомляє, що нашим Товариством було подано Довідку із переліком 4 (чотирьох) АЗС партнерів учасника, які всі розташовані у межах міста Вінниця
Вимога:
ТОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» повідомляє, що нашим Товариством було подано Довідку із переліком 4 (чотирьох) АЗС партнерів учасника, які всі розташовані у межах міста Вінниця
Акцентуємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про зміну і встановлення меж міста Вінниця і Вінницького району Вінницької області» від 13.05.2015р. №401-VIII, землі об’їзної дороги (зокрема) увійшли до меж міста Вінниці
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС", як учасник закупівлі повністю виконав умови технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в частині кількості АЗС та місця їх розташування.
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення.pdf 15.03.2023 15:25
Дата подачі:
15.03.2023 15:25
Вирішення:
Роз’яснення департаменту міського господарства Вінницької міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2023-02-23-014002-a.c2 щодо пояснення по відхиленню пропозиції учасника ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" із закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 09130000-9– Нафта і дистиляти (Бензин А-95) (Номенклатурний код: 09132000-3 Бензин)» № UA-2023-02-23-014002-a.
Уповноваженою особою департаменту міського господарства Вінницької міської ради розглянуто Вашу вимогу за UA-2023-02-23-014002-a.c2 від 15.03.2023.
Щодо надання чіткого обґрунтування відхилення пропозиції ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС".
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок та документів. Документи відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації були оприлюднені з невідповідностями.
Разом із тим хочемо зазначити що відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена в п. 6 Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією». Згідно п.п. 2.1.1. п.2.1. додатку №1 до тендерної документації для підтвердження можливості здійснення Учасником відпуску палива останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій) АЗС або АЗС партнерів учасника, що розташовані в межах Вінницької МТГ (не менше чотирьох), з них не менше трьох в межах м. Вінниці, на якій (яких) Учасник може відпускати паливо за вимогою Замовника згідно умов передбачених п. 1.4. цього додатку до тендерної документації. Перелік має містити інформацію про адресу місцезнаходження АЗС та найменування власника (орендаря) АЗС та найменування торговельної марки (за наявності).
При розгляді пропозиції ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" було враховано всі завантажені файли. Інформація щодо вимоги п.п. 2.1.1. п.2.1. додатку №1 до тендерної документації було надано у не відповідності.
Довідка Вих. №б/н від 15.03.2023 р. містить інформацію про перелік 4 (чотирьох) АЗС партнерів учасника, з яких: три в межах м. Вінниці: «- 1, АЗС№36, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Батозька, 2Д; -2, АЗС№37, Вінницька обл., м.Вінниця, вул. Черкаське шосе, 2; - 3, АЗС№51, Вінницька обл. м.Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21а») та одна АЗС « -4, АЗС№42, Вінницька обл., Стрижавка с/р, автошлях М-12»), яка розташована поза територією Вінницької МТГ.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника була уточнена інформація щодо розташування зазначених АЗС партнера учасника TOB «CHIPO-ОЙЛ» на офіційному веб-сайті: https://chipo.ua/uk/network/.
На даному веб-сайті зазначено: Вінницька обл.,Стрижавська с/р, М-12 (АЗС №42).
Враховуючи вище зазначене та практику постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Пропозиція ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин, пропозиція Учасника ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" підлягає відхиленю про що зазначено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2023 з урахуванням вимог Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміни до проекту договору.
Номер:
a533ce20d9e5486d980a844e223fabf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-014002-a.a1
Назва:
Зміни до проекту договору.
Вимога:
Шановний замовник.
Розглянувши проект договору, що доданий до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернутися до Вас з вимогою щодо внесення змін в проект договору.
В п. 8.4. проекту договору зазначено, що:
8.4. Підстави для внесення змін до Договору:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. У разі коливання ціни товару на ринку в межах до 10 % від ціни за одиницю товару (за один літр Бензину А-95) «Продавець» письмово повідомляє про такі зміни «Покупця» та надає відповідні докази таких змін, а саме — оригінал або нотаріально завірену копію довідки Управління статистики України та/або оригінал або нотаріально завірену копію довідки Торгово-промислової палати України (або підпорядкованими їм органами), або інші документи спеціально уповноважених державних органів, що підтверджує коливання (зміни) цін на ринку товару, що є предметом закупівлі за цим договором;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів);
- зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок.
Дані пункти проекту договору є «застарілим» та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, оскільки не враховує останні зміни.
Так, з 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
П. 19 Особливостей передбачено перелік випадків зміни істотних умов договору, у тому числі надано право змінювати ціну за одиницю товару у договорі про закупівлю пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання. Зокрема: підпункт 2 п. 19 Особливостей визначає що: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;»
У зв’язку з вищевикладеним, з метою приведення проекту договору про закупівлю у відповідність но норм пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та п. 19 Особливостей, а також детального врегулювання порядку внесення змін до договору про закупівлю,
ПРОПОНУЄМО:
1. Задовільнити дану вимогу
2. Внести зміни в Тендерну документацію та в проект договору про закупівлю та викласти відповідні пункти в новій редакції:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2. Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5. .Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6. Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7. Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8. Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
9. Даний Договір може бути розірваний достроково за бажанням однієї із Сторін за умови письмового повідомлення про це однією Стороною іншу Сторону не менше ніж за 15 календарних днів до очікуваної дати розірвання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2023 12:04
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено