• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги провайдерів (надання послуг з доступу до мережі Інтернет) для КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"

Торги не відбулися

4 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2023 16:24 - 02.03.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність з нормами чинного законодавства у сферах публічних закупівель та електронних комунікацій

Номер: d5539a58481446429ec113d8b2bf4062
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-23-012137-a.c1
Назва: Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність з нормами чинного законодавства у сферах публічних закупівель та електронних комунікацій
Вимога:
За змістом абзацу другого пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту вимоги – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Аналогічна умова передбачена підрозділом 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги провайдерів (надання послуг з доступу до мережі Інтернет)) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-23-012137-a, далі по тексту вимоги – Тендерна документація) замовником по якій виступає Комунальна установа «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради. Після ознайомлення з Тендерною документацією нами виявлено умови проведення закупівлі ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги провайдерів (надання послуг з доступу до мережі Інтернет)) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-23-012137-a, далі по тексту вимоги - Закупівля), які порушують вимоги чинного законодавства. З огляду на це вимагаємо від Комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради усунути виявлені нижченаведені порушення, врахувавши зазначену нами аргументацію. 1. Умова додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону та іншим вимогам Замовника» про необхідність надання учасником Закупівлі довідки у довільній формі, щодо використання на ключовій точці підключення волоконно-оптичних ліній мережевого обладнання фірми «Extreme Networks» суперечить нормам чинного законодавства у сферах публічних закупівель (пункт 4 частини першої статті 5, частина четверта статті 22, частина четверта статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вважаємо, що ця умова є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію при проведенні Закупівлі, ураховуючи наступне. Згідно із пунктом 4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до частини четвертої цієї ж статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Умова про необхідність надання довідки у довільній формі, щодо використання на ключовій точці підключення волоконно-оптичних ліній мережевого обладнання фірми «Extreme Networks» передбачає, що послуги з доступу до мережі Інтернет потенційним переможцем Закупівлі повинні надаватися саме з використанням технічних засобів електронних комунікацій (мережевого обладнання) конкретного виробника за відсутності у Тендерній документації виразу «або еквівалент». Встановлення такої вимоги обмежує конкуренцію серед потенційних учасників Закупівлі, які до прикладу можуть надавати послуги з доступу до мережі Інтернет належної якості з використанням аналогічного за технічними характеристиками мережевого обладнання, але вже від іншого виробника, та призводить до їх дискримінації. 2. Умови пунктів 2 та 13 додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам)» та додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону та іншим вимогам Замовника» про необхідність включення учасника Закупівлі до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, та надання на підтвердження цього відповідного витягу з цього реєстру суперечать нормам чинного законодавства у сфері електронних комунікацій. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до Тендерної документації Учасник має бути включений до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації України. Функціонування Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій передбачалося Законом України «Про телекомунікації», який втратив свою чинність 01.01.2022 у зв’язку з набранням чинності Законом України «Про електронні комунікації». Порядок ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, затверджений рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації 17 грудня 2019 року № 610, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02 січня 2020 р. за № 11/34294, також втратив чинність 10.05.2022 на підставі постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку № 30 від 20.04.2022, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07 травня 2022 р. за № 502/37838. На цей час постачальники електронних комунікаційних послуг, у тому числі послуг доступу до мережі Інтернет, включаються до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг (статті 16 та 17 Закону України «Про електронні комунікації») уповноваженими посадовими особами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку. Ураховуючи вищевикладене можна дійти обґрунтованого висновку, що Тендерною документацією вимагається включення учасника Закупівлі до реєстру, ведення якого не передбачено чинним на цей час законодавством у сфері електронних комунікацій. Відповідно до пункту 13 додатку 3 до Тендерної документації у потенційного учасника Закупівлі вимагається наявність операторської ліцензії на надання в користування каналів зв’язку послуг з технічного обслуговування і експлуатації телемереж. У цьому контексті звертаємо увагу на те, що згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» від 18 вересня 2019 року№ 102-IX з переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, виключено діяльність у сфері електронних комунікацій. Господарська діяльність у сфері електронних комунікацій здійснюється на засадах загальної авторизації, крім передбачених Законом України «Про електронні комунікації» випадків користування радіочастотним спектром та ресурсами нумерації (частина перша статті 16 Закону України «Про електронні комунікації»). Більше того, за змістом частини першої статті 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» цей Закон регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності. Виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, наведений у статті 7 вказаного Закону і господарська діяльність з технічного обслуговування і експлуатації телемереж у ньому відсутня. Тобто замовник Закупівлі вимагає наявності в її учасника ліцензії на провадження виду господарської діяльності, отримання ліцензії на провадження якого не передбачено законом. Наведені порушення можуть стати підставою для оскарження умов Тендерної документації у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням розділу «Порядок оскарження відкритих торгів» (пункти 52-64) Особливостей. ВИМАГАЄМО: Привести Тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства у сферах публічних закупівель та електронних комунікацій шляхом: виключення умови додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону та іншим вимогам Замовника» про необхідність надання учасником Закупівлі довідки у довільній формі, щодо використання на ключовій точці підключення волоконно-оптичних ліній мережевого обладнання фірми «Extreme Networks»; виключення умови додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону та іншим вимогам Замовника» про необхідність надання учасником Закупівлі Витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, який наданий Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації; виключення з додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам)» пунктів 2 та 13.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Внесено зміни до тендерної документації згідно вимоги
Дата скасування: 01.03.2023 09:21