• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих

Завершена

349 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 745.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2023 16:11 - 18.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

на умови тендерної документації

Номер: 6ba429b5824642b3be1f5e09753009c6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-23-011826-a.a2
Назва: на умови тендерної документації
Скарга:
повний текст вимог викладено у скарзі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.03.2023 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.03.2023 14:27
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2023 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-23-011826-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Оксана Бурова 380961815819 evrotechco@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

на умови тендерної документації

Номер: 0d42e8e0531e4596aff694a98c4b3692
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-23-011826-a.a1
Назва: на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих), ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-23-011826-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: 1. Відповідно до п 3.1.1. Розділу 3 Тендерної документації Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 – код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками» (35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 1 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Повідомляємо Вас, що порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708). Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі та вимог до учасників процедури закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника. КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2023 00:04