-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33600000-6 – Фармацевтична продукція
Завершена
2 739 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 695.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 695.25 UAH
Період оскарження:
23.02.2023 15:14 - 17.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Номер:
8774c156b38b4caa84ab032d94b91b06
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-010170-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Скарга:
опис в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf 27.02.2023 15:24
- рішення по суті № 9702_виключення ГЛ.pdf 27.02.2023 17:16
- 27 Доказ позиція 27 АМІЦИЛ.pdf 27.02.2023 17:16
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf 27.02.2023 17:16
- Витяг _з ТД_Додаток 2.docx 27.02.2023 17:16
- Скарга.pdf 27.02.2023 17:16
- ІНСТРУКЦІЯ_ поз 4 Ампіцилін .docx 27.02.2023 17:16
- ІНСТРУКЦІЯ ДОФАМІН за поз.40.docx 27.02.2023 17:16
- 40 Доказ позиція 40 ДОФАМІН.pdf 27.02.2023 17:16
- 4 Доказ позиція 4 Ампіцилін.pdf 27.02.2023 17:16
- Рішення від 15.04.2019 № 4521_виключення ГЛ.pdf 27.02.2023 17:16
- ІНСТРУКЦІЯ АМІЦИЛ за поз 27.docx 27.02.2023 17:16
- 1.Ліцензія СТМ-Фарм.pdf 27.02.2023 17:16
- Рішення від 01.03.2023 №2404.pdf 01.03.2023 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.03.2023 № 2916.pdf 10.03.2023 14:29
- Рішення від 09.03.2023 №2916.pdf 14.03.2023 14:48
- пояснення на скаргу від 03.03.2023.pdf 03.03.2023 14:45
- пояснення на скаргу від 03.03.2023.docx 03.03.2023 14:46
- Порівняльна таблиця 03.03.2023.xlsx 03.03.2023 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2023 16:03
Дата розгляду скарги:
09.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2023 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2023 14:48
Дата виконання рішення Замовником:
15.03.2023 18:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2916-р/пк-пз від 09.03.2023 Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "33600000-6 – Фармацевтична продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-23-010170-a, викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу. Лприлюднення проведено на веб-сайті, відповідно до протоколу уповноаженої особи № 156 від 15.03.2023 р.
Вимога
Відхилено
Щодо гарантійних листів виробників
Номер:
68263c4d352a43c6a8435f1b57e4f979
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-23-010170-a.b1
Назва:
Щодо гарантійних листів виробників
Вимога:
Прошу видалити вимогу гарантійних листів виробників та викласти тендерну документацію у новій редакції.
Детальніше в файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2023-02-23-010170-a.docx 24.02.2023 17:36
Дата подачі:
24.02.2023 17:36
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу щодо зміни тендерної документації, повідомляємо, що Тендерна документація формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України « Про публічні закупівлі») та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога надання гарантійного листа не є дискримінаційною до учасників, оскільки технічне завдання (пп. 7 абзацу 1 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації) не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Технічне завдання містить вимогу надати лист виробника щодо терміну придатності, яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну придатності. Складене Замовником технічне завдання до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на важкість захворювань, з метою лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування пацієнтів, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати нижчі ціни. (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти певну продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Стосовно спільного листа Мінеконом розвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Отже, тендерна документація відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено