-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Завершена
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2018 17:52 - 09.02.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимогаю дисваліфікаціі переможця аукціону як не виконавшего технічне завдання
Номер:
de0a247aab994886bfdba906a583732a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-06-002163-c.c2
Назва:
вимогаю дисваліфікаціі переможця аукціону як не виконавшего технічне завдання
Вимога:
Згідно з Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель п.9.4. Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні.
Враховуючи вищевикладене, договір про закупівлю, за результатами даної процедури закупівлі, буде укладено на загальну суму 4130 грн. що не відповідає документації замовника, тому що не передбачає загальний обсяг послуг з технічного обслуговування ПК та КПП (в кількісному вираженні), в яких виникне потреба протягом 2018 року більш ніж по 1 одиниці.
Враховуючи вищевикладене вимогаю дисваліфікаціі переможця аукціону як не виконавшего технічне завдання
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2018 17:46
Вирішення:
Умовами Документації закупівлі (примітка до Додатку №3) передбачено, що загальний обсяг послуг з технічного обслуговування ПК та КПП визначається в грошовому вираженні та дорівнює 102 000,00 грн. з ПДВ або 85 000,00 грн. без ПДВ.
Для участі в електронному аукціоні учасник подає до електронної системи загальну (сумарну) вартість одиничних розцінок послуг, яка дорівнює сумі вартості всіх одиничних розцінок послуг згідно переліку, наведеного в п. 1 Додатку №3 до документації закупівлі.
Договір про закупівлю, за результатами даної процедури закупівлі, буде укладено на загальну суму 102 000,00 грн. з ПДВ або 85 000,00 грн. без ПДВ (у разі коли переможець закупівлі не є платником ПДВ згідно з чинним законодавством України). В рамках даної загальної суми договору про закупівлю учасником-переможцем будуть надаватися послуги з технічного обслуговування ПК та КПП, згідно переліку, наведеного в п. 1 Додатку №3 до документації закупівлі, та виходячи з вартості одиничних розцінок послуг, які вказані в пропозиції учасника-переможця за наслідками електронного аукціону.
Отже, переможцем закупівлі виконано всі умови Документації закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для його дискваліфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
вимогаю дисваліфікаціі переможця аукціону як не виконавшего технічне завдання
Номер:
ab6de1b506fa4026ba67812e2f8072b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-06-002163-c.c1
Назва:
вимогаю дисваліфікаціі переможця аукціону як не виконавшего технічне завдання
Вимога:
Згідно з Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель п.9.4. Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні.
Враховуючи вищевикладене, договір про закупівлю, за результатами даної процедури закупівлі, буде укладено на загальну суму 4130 грн. що не відповідає документації замовника, тому що не передбачає загальний обсяг послуг з технічного обслуговування ПК та КПП (в кількісному вираженні), в яких виникне потреба протягом 2018 року більш ніж по 1 одиниці.
Враховуючи вищевикладене вимогаю дисваліфікаціі переможця аукціону як не виконавшего технічне завдання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ_допорог.docx 14.02.2018 17:45
Дата подачі:
14.02.2018 17:45
Вирішення:
Умовами Документації закупівлі (примітка до Додатку №3) передбачено, що загальний обсяг послуг з технічного обслуговування ПК та КПП визначається в грошовому вираженні та дорівнює 102 000,00 грн. з ПДВ або 85 000,00 грн. без ПДВ.
Для участі в електронному аукціоні учасник подає до електронної системи загальну (сумарну) вартість одиничних розцінок послуг, яка дорівнює сумі вартості всіх одиничних розцінок послуг згідно переліку, наведеного в п. 1 Додатку №3 до документації закупівлі.
Договір про закупівлю, за результатами даної процедури закупівлі, буде укладено на загальну суму 102 000,00 грн. з ПДВ або 85 000,00 грн. без ПДВ (у разі коли переможець закупівлі не є платником ПДВ згідно з чинним законодавством України). В рамках даної загальної суми договору про закупівлю учасником-переможцем будуть надаватися послуги з технічного обслуговування ПК та КПП, згідно переліку, наведеного в п. 1 Додатку №3 до документації закупівлі, та виходячи з вартості одиничних розцінок послуг, які вказані в пропозиції учасника-переможця за наслідками електронного аукціону.
Отже, переможцем закупівлі виконано всі умови Документації закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для його дискваліфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні